החלפת מזון לכלבים: כל מה שצריך לדעת

כפי שכולכם ודאי כבר יודעים, יחד עם חלוף שנות חייו של הכלב, אנחנו כבעלים ניתקל מספר פעמים בצורך להחליף עבורו את סוגי המזון אותם הוא צורך שכן, הסיבות לכך מגוונות במיוחד, כאשר מטרתם העיקרית הינה להקל על תזונתו, בריאותו ורמת תפקודו בכל יום מחדש. זאת בעוד כי תעשיית המזון לכלבים כוללת בתוכה לא מעט אפשרויות מגוונות, בעת בה חלק משמעותי מאותן מזונות מיוצר על ידי חברות מובילות בארצות הברית ובאירופה. כמו כן, חלק מסוגי המזונות מאפשרים לכלבים את אותו מעבר מסוג מזון אחד לאחר, כאשר אחת מן החנויות המובילות לסוגי מזון שכאלה הינה חנות אנימלשופ. על כן, במטרה לעשות לכם סדר בכל הבלאגן ולוודא כי הכלב שלכם אכן מקבל את המענה הדרוש, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל הדגשים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת החלפת מזון לכלבים.

 

תשומת לב לחומרי גלם

ברוב המוחלט של המקרים, המלצתם של התזונאים והוטרינרים המומחים תהיה לבצע תהליך הדרגתי של החלפת מזון, תהליך שאורך בין שבוע לעשרה ימים בלבד. בפרק זמן זה יהיה עליכם לבצע שילוב בין המזון הישן, המזון אליו התרגל הכלב שלכם, לבין המזון החדש. מדובר למעשה על שילוב אשר מתבצע בצורה פשוטה במיוחד, כאשר שני הסוגים מונחים יחד בקערת האוכל של הכלב. במהלך אותם ימים, עליכם להעלות את הכמות היחסית של המזון החדש ולהפחית במקביל מהמזון הישן, כאשר גם פעולה זו מתבצעת באופן הדרגתי. כמו כן, חשוב לא פחות לעקוב אחר מצב הרוח של הכלב שלכם, נסו לשים לב האם מצב רוחו השתנה, האם הוא מתרגש יותר לקראת קבלת הארוחה, האם נוצרו תגובות אלרגניות בגופו במהלך התהליך, האם הוא אוכל פחות וכיוצא בכך.

 

החלפת סוגי מזון בצורה הדרגתית

אחד מהמעברים ההכרחיים ביותר בין סוג של מזון אחד לאחר מתבצע בעת בה נרצה לעבור ממזון המיועדים לגורים למזון אשר מיועד עבור כלבים בוגרים. על כן, מדובר למעשה על החלפה אשר מתבצעת במטרה להתאים את צרכי התזונה של הכלב, שהפך לכלב בוגר, לצד הרצון להעניק לו תזונה עשירה בערכים תזונתיים חיוניים כמו שומן, חלבונים וכיוצא בכך. כמו כן, טרם הגעתכם אל מעמד הרכישה מוטב לבצע סקר שוק מעמיק שיעניק לכם את האפשרות להבין את קשת המחירים הרחבה בענף וכן גם לגבש דעה אודות החנות המומלצת ביותר עבור מזון לכלב שלכם. במידה ואתם עדיין לא מצליחים להבין מאיפה להתחיל, ההמלצה שלנו תהיה לפנות לצוות המקצועי של חנות אנימלשופ, צוות של אנשי מקצוע איכותיים שידעו להעניק לצרכים האישיים של הכלב שלכם את המענה האופטימלי ביותר, תוך מתן דגש על חומרי גלם מהמובילים בתעשייה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email