החלפת מסנן בר מים על חברת בסט בר

 

מסננים ופילטרים שמצויים במערכות טיהור מים או כאלה שנמצאים בתוך מכשירי וברי סינון מים הם בעלי חשיבות משמעותית מאוד ויש להם תפקיד חשוב בכל התהליך שבסופו אנו מקבלים מים נקיים, מסוננים והרבה יותר בריאים עבור שתייה. אלא שחשוב מאוד לדעת שבכדי לשמור על רמת ביצוע גבוהה של סנן, יש לוודא כי הוא נשאר תקין ונקי ושהוא לא נפגע באופן כלשהו בשל העומסים השונים שהוא נדרש לעמוד בהם. יש צורך כמובן להחליף את הסנן מדי פרק זמן כלשהו וחשוב מאוד לדעת מתי יש צורך בהחלפת מסנן בר מים וזאת בכדי שתחליפו אותו בזמן.

סוגי מסננים

כאמור, בכל מכשירי המים ומערכות הטיהור הביתיות שמתקינה חברת BEST BAR ישנה מערכת סננים. לא כל הסננים דומים, הם משתנים בהתאם לצפיפות של הרשת המיקרונית שלהם, באיכות ובמרכיבים שלהם. ישנם סננים שפועלים בהתאם לעקרונות מערכת האוסמוזה ההפוכה וישנם כאלה שמסננים רק את החלקים הצפים והגדולים כגון האבנית. הסנן הטוב ביותר והמצוי ביותר כיום בקרב ברי המים הביתיים הוא סנן פחם פעיל אשר תפקידו הוא לסלק חלקיקים קטנים של חומרי כימיים, רעלנים, חול, חלודה ומתכות שמצויים במים ולנטרל את ההשפעה של חומרים שמקנים למים טעמים וריחות לוואי. כאשר על המסנן מצטברים לכלוכים ועוד, יש צורך לנקות אותה שכן, הפעולה שלו פחות יעילה.

גילו של המסנן

חשוב מאוד להבין מתי יש צורך לבצע החלפת סנן לבר המים. על פי רוב היצרנים רצוי להחליף את המסנן פעם בחצי שנה שכן, זה אורך החיים שלו. במידה ומסנן המים שלכם מסנן הרבה מים מעל הממוצע, יתכן ויהיה לכם צורך להחליף אותו בתכיפות גבוהה יותר. יש מסננים שיהיה חובה עליכם לזכור להחליף אותם ויש מכשירים שונים וברי מים ובייחוד האלקטרונים שיתריעו באופן אוטומטי כאשר הסנן עומד לפני איבוד היעילות שלו.

מדוע חשוב להחליף סנן?

לא מעט אנשים תוהים מה יקרה אם הם לא יחליפו סנן. חשוב מאוד להבין שהמטרה של הסנן היא שבר המים יפיק מים נקיים ובריאים ועל כן, אם לא מחליפים סנן יתכן ויתחילו להצטבר עליו משקעים של מזיקים, מתכות שונות, חומרים כימיים, לכלוכים ועוד. המזיקים הללו גורמים לסנן לבצע את עבודתו בצורה יעילה יותר ועל כן המים שתשתו יהיו פחות בריאים. כמו כן, יתכן שהסנן המדובר יפגע במכשיר כולו ועל כן, אין ספק שחשוב מאוד להחליף סנן.

כיצד מחליפים סנן מים

אתם בוודאי תוהים כיצד מחליפים את הסנן. במרבית המכשירים לא מדובר על פעולה מורכבת מדי או מסובכת מדי. עיקר הפעולה כוללת פירוק של הסנן הקיים והחלפתו בחדש. ברוב המקרים ניתן להרכיב את הסנן באופן עצמאי, אך ישנם מקרים שבהם לא כדאי להסתבך עם החלפת סנן באופן עצמאי וכדאי מאוד להחליף אותו על ידי איש מקצוע מנוסה בתחום שיודע כיצד להחליף כל סנן בצורה מדויקת בהתאם לבר המים או מערכת סינון המים הקיימת.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email