פורץ מנעולים – מה עושים כאשר המנעול נתקע או נשבר?

 

זקוקים לשירות למנעולן? ההתלבטות שלכם מובנת לחלוטין, בתחום רגיש כמו מנעולים לא נוכל לסמוך על כל אחד ולא נרצה למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. על מנת לסייע לכם לבחור בפתרון הנכון ובאיש המקצוע הטוב ביותר – הכנו בעבורכם מדריך מפורט. לאחר שתקראו את המדריך תדעו איך להתמודד טוב יותר עם הסיטואציה המלחיצה שנקלעתם אליה.

המנעול נשבר ואני תקוע בתוך הדירה – מה עושים?

ראשית, כדאי להירגע, אתם נמצאים בבית שלכם ויש לכם בהישג יד מים, שתייה, שירותים ופינה נוחה להתרווח בה, לקרוא את המדריך, לבחור פורץ מנעולים מקצועי, להתקשר אליו ולהמתין להגעתו. פריצת מנעולים היא מקצוע לכל דבר. יש צורך ביידע, ניסיון וכלים מיוחדים לתיקון ופריצה של מנעולים. לא כדאי לנסות להתעסק עם המנעול בעצמכם היות ואתם עלולים לגרום לנזק חמור יותר. המתינו ברוגע להגעה של המנעולן למקום וקבלו החלטה בהתאם להמלצות שתקבלו.

המנעול לא נפתח ואני תקוע בחדר המדרגות – מה אפשר לעשות?

מנעולים נוטים להתקלקל ולהישבר ללא סימנים מוקדמים. אותו המנעול שאתם משתמשים בו ללא כל קושי מזה שנתייםלא מסתובב עוד כאשר אתם מכניסים אליו את המפתח – מה עושים? הפתרון הטוב ביותר יהיה הזמנת פורץ מנעולים לפריצת המנעול והחלפתו בחדש. נצלו את ההזדמנות להחליף את המנעול הקיים בדגם משופר של מנעול חזק הרבה יותר.

מנעולן שמגיע מהר

אנשי המקצוע המנוסים בתחום מבינים את הצורך שלכם בפתרון מהיר לבעיה, הם מקפידים להגיע במהרה אל כל קריאה ויוצאים לדרך בתוך דקות גם בשעות לא שגרתיות. פורץ מנעולים שמקבל קריאת שירות דחופה יצליח במקרים רבים להגיע ולתת מענה מלא בתוך פחות משעה. הוא מגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש לפריצת המנעול הקיים והחלפתו במנעול חדש.

איך בוחרים נכון פורץ מנעולים טוב?

בבואנו לבחור פורץ מנעולים נרצה לוודא בראש ובראשונה שמדובר באיש מקצוע מנוסה, הגון, אמין, מסור וזמין. אם תדעו לבחור נכון באנשי מקצוע איכותיים, תקבלו תמורה טובה יותר בעד כספכם. מנעולן מקצועי כמו מנעולן אקספרס מכיר היטב את כל המנגנונים ואת טכניקת הפריצה היעילה ביותר בעבור כל מנעול. פורץ מנעולים בעל ניסיון יצליח לפתור בעבורכם כמעט כל תקלה בתוך פחות מחצי שעה (כולל התקנה של צילינדר חדש).

האם כדאי לנסות לפרוץ את המנעול בעצמי?

חיפוש מהיר אונליין יביא אתכם אל מדריכים (חלקם מפוקפקים) שמסבירים כיצד לפרוץ מנעולים של בתים ורכבים. רגע לפני שאתם ממהרים להתחיל בעבודה חשוב לזכור שניסיון עצמאי לפריצת המנעול עלול להסתיים בגרימת נזק בלתי הפיך למנעול ולדלת. כמו כן, תשמחו לגלות שטכניקות הפריצה אינן מוצלחות במיוחד. המנעול שלכם חזק ואינו ניתן לפריצה על בסיס מדריכים שמתפרסמים אונליין. ממש כפי שלא תנסו לטפל בעצמכם בבעיית חשמל או בפיצוץ בצנרת – כך גם לא תנסו לפרוץ בעצמכם מנעולים.

 

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email