עבודה בעגלות בחול

 

צעירים ישראלים המשתחררים מהצבא וטסים לעבוד בחו"ל היא תופעה עתיקת יומין, שמלווה אותנו כבר לפחות ארבעה חמישה עשורים. כשתופעה מחזיקה מעמד כל כך הרבה זמן וכשרוב רובה נובע משיווק מפה לאוזן, אפשר בהחלט להעריך שיש משהו מאוד טוב בתופעה הזאת וזאת גם כנראה הסיבה שבגינה גם אתם מתעניינים באופציה של עבודה בעגלות בחול. האם עגלות היא העבודה היחידה שבה יכולים ישראלים להשתלב בחו"ל ומה זה בכלל העגלות האלה? התשובות בשורות הבאות.

 

במה אתם יכולים לעבוד בחו"ל?

עבודה בעגלות היא ללא ספק אחת העבודות היותר מוכרות ויותר נפוצות בקרב צעירים ישראלים, אבל היא לחלוטין לא העבודה היחידה בה תוכלו להשתלב בחו"ל. מבחר העבודות העומדות לרשותכם לבחור מתוכן הוא רחב מאוד וכולל בתוכו כמעט כל סוג של עבודה לא מקצועית ושאינה דורשת הסמכה מקצועית או רכישת מקצוע במוסד השכלה רשמי. עבודות שכיחות מאוד כוללות הובלות, עבודה על ספינות דיג, עבודה על אוטו גלידה וכמובן עבודה בעגלות בחול. מעבר לאלה תוכלו להשתלב בשלל עבודות לא מקצועיות בענף ההסעדה, ההארחה והתיירות ויש לא מעט הצעות עבודה בתחומים אלה.

 

למה דווקא עגלות ומה זה בכלל?

עגלות הוא מונח שהשתרש בקרב הישראלים החוזרים מחו"ל והוא מתייחס לדוכני מכירה, ממש כמו אלה שאתם מכירים מהקניון פה בארץ. המדובר בדוכן שבו מבוצעת פעילות מכירה פנים אל פנים למכירת מגוון פריטים כמו מוצרי קוסמטיקה, אביזרי מובייל, תוספי תזונה, חפצי נוי, משקפי שמש, אקססוריז, פריטי אופנה, דברי אמנות וכדומה. בעבודה זו יש לכם שתי ברירות: לשבת ולהמתין שמישהו יפנה אליכם עם עניין לקנות את מה שאתם מוכרים, או להיות אקטיביים, לפנות לעוברים ולשבים ולהציע להם את מרכולתכם. ההבדל בין השניים הוא עצום וכאן גם מסתתרת הסיבה שבגינה ישראלים רבים בוחרים באופציה של עבודה בעגלות בחול. עובדים שתופסים את העבודה הזאת בתור עבודת מכירות לכל דבר ועניין, יכולים לחסוך סכומי כסף שפה בארץ יכול חייל משוחרר רק לדמיין אותם. למעשה, גם אותם אלה שתופסים את העבודה שלהם בתור זבנים במכולת ולא בתור אנשי מכירות, גם הם מייצרים הכנסות גבוהות יותר מאשר פה בארץ, אם כי ההכנסות במקרה כזה יהיו מאוד לא יציבות.

כשאתם יוצאים לעבוד בחו"ל, אתם רוצים ליהנות גם מרמת ההכנסה הגבוהה המוצעת במדינה אליה אתם טסים וגם מהפוטנציאל לייצר רווח בהתאם ליכולות ולהשקעה שלכם ולא להיות מוגבלים בשכר חודשי קבוע. עבודה בעגלות בחול מציעה בדיוק את השילוב הזה ויש לא מעט ישראלים שעבדו בעגלות בארצות הברית, באירופה, באוסטרליה, בקנדה ובמדינות אחרות וחזרו לארץ עם סכום מכובד שאפשר להם לקנות את הדירה הראשונה שלהם ולהתחיל את חייהם הבוגרים ברגל ימין ועם לא מעט כסף בכיס לצעדים הראשונים ומעבר לכך.

 

לשאלות נוספות פנו אלינו  טרמינל IL

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email