עיצוב החדרים בבית חדש

עיצוב החדרים 

מי שאמור להיכנס לבית חדש, שוכר בדרך כלל מעצב פנים כמה חודשים לפני זה, כדי לבצע את ההיערכות העיצובית לקראת הכניסה למגורים. הדרישה לשינויים בתכנון המקורי של האדריכל היא אינדיבידואלית בהקשר לצורך ולרצון של כל משפחה. הסיבה ששוכרים מעצב פנים היא לאור הרעיונות המבריקים שלהם לניצול השטח בכל רחבי הבית, הצעות מקוריות של שינויים שונים לרווחת בני המשפחה כמו שבירת קיר מסוים שאינו קיר תומך, או יצירת חיץ במיקום מסוים כמו ליד מכונת הכניסה ומייבש הכביסה כדי ליצור עבורם נישה פנימית. 

לאחר תכנון המעטפת, מתחילים בתכנון של הרהיטים והפריטים הנוספים שירכשו הלקוחות על פי הייעוץ של מעצב הפנים לבית החדש. בשלב ראשון בוחנים כמה אופציות של חדר שינה קומפלט אשר כולל מיטה זוגית עם משענת גבוהה ומרופדת, מזרן אורתופדי, ארון שש דלתות וקונסולה יפהפייה לאיפור ולאחסון פריטים שונים כמו קרמים, לק, כלי איפור ועוד. המגמה היא לנצל את כל גודלו של החדר ואם יש מרחב גדול, להזמין מיטה רחבה יותר לנוחות מקסימלית, גם כשהילדים עוברים לישון אצל ההורים באמצע הלילה.

עיצוב החדרים עבור הילדים 

עיצוב כל חדר ילדים משתנה על פי גילו של הילד או גילה של הילדה, מדגישים את האהבות שלהם בחיים כמו מריו ולואיג'י, ברביות ועוד. בני הבית בוחרים את הקונספט שיהיה נכון ביותר לאורך זמן כך שלא יהיה מדובר בטרנד חולף. כך אפשר לרכוש טפט צבעוני שיש בו הדפסים של תחום העניין שלו. על אחד הקירות יוצמד הטפט המסקרן ואת שלושת הקירות האחרים יצבעו בגוון של אחד ההדפסים, אשר יוצר הרמוניה עם הרהיטים שייבחרו.

מיטות עבור חדר הילדים 

אחד השלבים החשובים בעת ביצוע עיצוב החדרים לכל אחד מהילדים הוא איזו מיטה צריך ורוצה כל אחד מהם. הגדולים יבחרו בדרך כלל מיטה וחצי שמאפשרת להם לישון באלכסון מדי פעם וגם שישן אצלם חבר או חברה. הקטנים יותר יעדיפו מיטת קומתיים אם מדובר בשני אחים שישנים בחדר אחד או לחלופין מיטת יחיד רגילה שיש בה אופציה לשליפה של מיטת חבר וגם ארגז מצעים לאחסון שמיכות בקיץ ובחורף. 

תכנון הרמוני של חלל החדרים 

כאשר קונים חדרי שינה וחדרי ילדים קומפלט במקום אחד, אפשר לשלב באופן הרמוני את הנראות שלהם. בהתאם לגוונים האהובים על כל ילד מזמינים מיטה שיש בה פרופילים של עץ שייצבעו בצבע מסוים, תכלת, אפור, לבן, אדום או כל צבע אחר. גם בארון הבגדים יהיו נגיעות של הצבע הדומיננטי שנבחר. כך גם במדפים שמעל השולחן. בדרך זו הצבע מבצבץ מכל מקום והמעטפת הכללית נראית מדהימה. 

המעצב רואה זאת בדמיונו כבר מהתחלה ולכן הוא רוכש אקססוריז ייחודיים כמו כריות טקסטיל להניח על המיטות השונות, חפצי נוי ווילונות שמעניקים טאץ' מהותי למראה הכללי של כל חלל הבית.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email