האוניברסיטה הפתוחה – סיכומים

השנתיים האחרונות היו כל דבר חוץ משנתיים נורמליות. עד כדי כך, שחלק ממני מצפה שיודיעו על פלישת חייזרים לכדור הארץ, על אסון גלובאלי מכחיד חיים כמו בסרט הוליוודי…או על איזו קטסטרופה נוראית אחרת שתשנה את החיים כפי שהכרנו אותם – מבחינת הסטודנטים בעולמנו, משבר הקורונה סימן את המעבר ללמידה בזום (אלוקים ישמור) וגם את המעבר למבחנים בזום. כמובן באתר SMARTER תמיד דאגו לנו לעבודות אקדמיות וסמינריונים שיעזרו לנו לבנות את העבודה.

זה אומר שאין יותר את המפגש החברתי שקורה בדרך כלל במכללה או באוניברסיטה. זה אומר שאין את העברת החומרים שיש בדרך כלל בין סטודנטים שהם נפגשים (לא, לא התכוונתי לחומרים מהסוג הזה – אבל כן, גם בתחום הזה נרשם יובש קשה) וזה אומר שבכללי, קשה הרבה יותר לעקוב אחרי חומר הלימודים. נוצר חלל מסוים, שאותו סטודנטים מתקשים למלא. וזה שהמבחנים בזום, זה כמובן אומר…שבחלק מהמקרים מותר שיהיה חומר פתוח…

עכשיו האוניברסיטה הפתוחה היא אחד המוסדות האקדמאיים שגם ככה מרכז בתוכו – איך להגדיר את זה – מגוון הטרוגני של סטודנטים – כלומר, הרבה אנשים שונים לגמרי ולא כולם בשלב הסטודנטיאלי ה'רגיל', של אחרי צבא ואחרי הטיול הגדול. להיפך, הרבה יותר הם דווקא בשלבים מתקדמים יותר של החיים. זה אומר שמראש העברת החומרים והתקשורת בין הסטודנטים היו מורכבים יותר.

אבל עכשיו זה גרוע עוד יותר. אז מה עושים? אחד הפתרונות הטובים, הוא רכישה של חומרים ברשת. באתר סמרטר למשל, אחד האתרים הוותיקים והאמינים ביותר בתחום הכתיבה האקדמאית, יש מגוון רחב של סיכומים של האוניברסיטה הפתוחה. למה הכוונה? אם תיכנסו לאתר, ותעשו חיפוש על פי שם הקורס שלכם, תגלו שיש באתר המון עבודות שנכתבו במסגרת אותו קורס – ממ"נים – גם באלו אפשר להשתמש והם מקילים מאד על כתיבה של הממ"נים שאתם צריכים להגיש.

אבל סיכומים של האוניברסיטה הפתוחה הכוונה לסיכומים מסודרים, מפורטים של הקורסים שלכם. האוניברסיטה הפתוחה גם מאפשרת לסטודנטים להשתמש בחומרי עזר במהלך המבחנים בזום. זה אומר שהערך של סיכומים של האוניברסיטה הפתוחה, כשאתם נבחנים בזום, הוא עצום. בעצם, זה מנגיש לכם את כל החומר, בצורה קלה, פשוטה ומסודרת, בקובץ שאתם גם יכולים 'לרוץ עליו' במהלך המבחן. למשל, בואו נדמיין רגע שאתם צריכים להסביר מושג מסוים, ויש לכם סיכומים של האוניברסיטה הפתוחה בקובץ וורד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה חיפוש של המושג בתוך הסיכום, ויש לכם את התשובה מוכנה. ככה קל, ומאד מאד עוזר

מילת אזהרה – אין הכוונה שתעשו העתק-הדבק חלילה! לאוניברסיטה הפתוחה, כמו למרבית המוסדות האקדמאיים בימינו, יש תוכנות שבודקות את המקוריות של כל מסמך שתגישו, והן מקפידות על כך. את זה חשוב לזכור בכל מקרה, ובמבחנים במיוחד. ולמרות זאת, תמצאו שסיכומים מסודרים שתכינו לכם מבעוד מועד יכולים לעשות את כל ההבדל בין כשלון להצלחה. מומלץ לעיין באתר smarter.co.il לפני המבחן, ולהכין לעצמם ספרייה קטנה של חומרים מתאימים. תסמכו עליי, אתם לא תצטערו על זה.

 

 

PEXELS
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ביטוח רפואי

הבנת החשיבות של ביטוח בריאות לנוסעים לחול

בעולם המקושר של היום, נסיעות לחו"ל הפכו נגישות ומושכות יותר לאנשים רבים. בין אם זה למטרות פנאי, עסקים או לימודים, יציאה לארצות זרות יכולה להיות חוויה מעשירה ומרגשת. עם זאת, בתוך הריגוש של חקר יעדים חדשים, חשוב לא להתעלם מהחשיבות של הבטחת ביטוח בריאות הולם עבור המסע שלך.

מחשב

העתיד כבר כאן: איך שירותי ענן משנים את פני העסקים

תחום העסקים מתפתח בקצב מהיר מאי פעם, מונע על ידי פיתוחים טכנולוגיים המעצבים מחדש את מרקם הפעילות הארגונית. בחוד החנית של טרנספורמציה זו נמצאת הופעתם של שירותי ענן, מהפכה המבטיחה גמישות, יעילות ושיתוף פעולה שאין שני להם. דמיינו עולם שבו גבולות גיאוגרפיים מתמוססים, ונתונים הופכים לנגישים באופן אוניברסלי, מה שמוביל לעידן של צמיחה וחדשנות חסרות תקדים עבור עסקים. לא מדובר בחלום רחוק אלא במציאות מוחשית שמפוסלת כיום על ידי טכנולוגיית הענן.

הדרכת הורים למתבגרים

חשיבות הדרכת הורים למתבגרים

להדרכת הורים תפקיד מכריע בעיצוב התפתחותם ורווחתם של בני נוער, כאשר הם מנווטים את אתגרי גיל ההתבגרות והמעבר לבגרות. אי אפשר להמעיט בהשפעת ההשפעה ההורית על בני נוער, מכיוון שהיא יכולה לעצב את הערכים, האמונות, התנהגויותיהם ובריאותם הנפשית הכללית. במאמר זה, נחקור את החשיבות של הדרכת הורים לבני נוער וכיצד תקשורת ותמיכה יעילים יכולים לטפח צמיחה והתפתחות חיובית בשלב קריטי זה.