מודד מוסמך תל אביב

 

מודד מוסמךכל פרויקט בנייה מחייב דיוק וזהירות ופרויקטים של בנייה בעיר הגדולה מחייבים זהירות פי כמה וכמה ולדייק בכל המדידות והתכנונים. מודד מוסמך בתל אביב שהוא בוגר הנדסה גאודזית מוסמך יכול למדוד כל שטח למטרת תכנון בנייה או כל מטרה אחרת, כמו מיפוי לצורך מתן היתרים שונים. את ההסמכה מקבלים ממרכז מיפוי ישראל שהוא המרכז היחיד בישראל שמוסמך לתת זאת והוא נמצא ברשות מקרקעי ישראל.

חשיבות ההכשרה וההכרה

מאגר המודדים המוסמכים בישראל נמצא באגף המיפוי ברשות וללא הכרה של המרכז והכנסתו למאגר המודדים המוסמכים לא תוכלו לעבוד אתו. זה חיוני משום שרק מי שמכיר את הנתונים הרשמיים של מיפוי ישראל ועובד לפי כל המחקרים בתחום יוכל לעבוד אתכם על הפרויקטים שלכם ולהגיש אותם לקבלת היתרי בנייה ואישורים נוספים. מודד מוסמך הוא זה שמלווה את הפרויקט שלכם בכמה מדידות וכולן צריכות להיעשות לפי נתוני המרכז למיפוי.

 

מדידות שטח

מדידות אלה הן חלק מהשירותים שמודד מוסמך יכול לתת לכם והן גם המוקד של העבודה המדויקת שהוא נדרש לעשות. הוא משתמש במכשור מדידה מתקדם ומעבד את הנתונים המתקבלים כדי להפיק את המפות המדויקות בתוכנות מחשב ובכך מסייע לכם בתכנון כל פרויקט בנייה. בכלים אלה בודקים את הגדרות הגדלים של השטח וצורתו ומעבדים לנתונים מתמטיים שמשמשים את האדריכלים, המהנדסים, רשמי נכסים, מפקחי בנייה, מסמני שטחים, קבלני בניין ויזמים, ועדות תכנון ובנייה ועוד. המטרות רבות ומגוונות.

 

מיפוי והיתרים

המפה שמתקבלת מנתונים אלה משמשים לצורך מתן היתרים ולכן כל עיכוב או אי דיוק בהם מעכבים גם את הליכי מתן היתרי הבנייה ואישור הפרויקטים שלכם בוועדות. משום כך חשוב מאוד להעסיק את מי שבכל מדידה שלו מתקבלים נתונים תואמים ואין בהן חריגות ופגמים. רק מודד מוסמך ומנוסה יכול להתמודד עם פרויקטים שונים ובמיוחד כאלה שאפשר למצוא בעיר הגדולה והמתחדשת.

 

השלכות על הרישום

מודד מוסמך בתל אביבמודד מוסמך בתל אביב הוא היחיד שיכול לחתום על הנתונים ולאסוף אותם לפי חוק ולהגיש אותם לאישור ועדות ולרשויות. מי שאינו מוסמך ומתגלה בדיעבד ככזה לא יאושרו הנתונים שלו וגם יתבטלו ההיתרים שניתנו על סמך ההגשה שלהם.  כך שאתם מבטיחים לא רק מדידה נכונה של כל הנתונים שנחוצים לכם אלא גם את תקינות וחוקיות ההליכים של אישור הפרויקט שלכם. כל מה שקשור לתכנון ורישום והביורוקרטיה שנגזרת מכך תלויה באדם הנכון שתעסיקו בתחום זה.

 

למצוא מודד מוסמך

מודד מוסמך אפשר למצוא במאגר המודדים המוסמכים של מרכז מיפוי ישראל ברשות מקרקעי ישראל. בזאת תבטיחו לעצמכם שלפחות התכנון ורישוי של הפרויקט שלכם יתבצע כהלכה ובפיקוח מוסמך. מומלץ להשוות לרשימת המודדים המומלצים שקיבלתם ולבדוק לפי זה מה נכון לכם. הסמכה מתבטלת גם אם לא שולמה האגרה לחידושה ואם יש בעיות ברישום המודד למרכז. ודאו שהכל תקין לפני ששוכרים בעלי מקצוע לפרויקט שלכם.

 

מודדים מוסמכים
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email