כך תשברו את השגרה במשרד ובלי כל מאמץ

מעוניינים לשבור את השגרה שבמשרד ולא יודעים כיצד להתחיל? אל תמהרו לחפש אחר יום גיבוש עובדים (אם כי תמיד מומלץ להשקיע לפחות יום אחד שכזה בשנה), ודעו שבאפשרותכם למצוא דרכים פשוטות ובתקציב נוח שאיתן תוכלו לשבור את השגרה בקלות ובפשטות, ואף לייצר חוויה מגבשת במיוחד.

מה אנחנו צריכים? בסופו של דבר חוויה משותפת, זיכרון משותף, דבר מה שיעניין את כולם וישאב את כולם אל אותה הרפתקה.

וכיצד עושים זאת? הו! בשביל זה אנחנו כאן, ושמחים להמליץ לכם להכיר את המשחק 99 דרכים להכיר.

 

כל הדרכים להכיר את החברים למשרד

99 דרכים להכיר הוא משחק קלפים ובו תמצאו מגוון קלפי שאלה ומשימה.

הקונספט של המשחק הוא מגניב במיוחד, שכן הוא לא מצריך שום היכרות מוקדמת, ואם יש לכם עובדים חדשים שעוד טרם השתלבו עם הוותיקים, זה הזמן לגבש בין כולם.

זה פשוט וקל: כל עובד או עובדת בתורם שולפים קלף ומקריאים את השאלה בקול רם. העובדים ששלפו את הקלף הם גם אלו שצריכים לענות על השאלה.

נשמע לכם פשוט? ובכן השאלות הן באמת קלילות ושנונות, אך הן נכתבו באופן שגם יסלול את הדרך לשיחות עומק ולהיכרות מעמיקה עם האנשים שנמצאים איתנו.

'מהו המאכל שמחזיר אותי לילדות?' זוהי שאלה שיכולה להוביל לכל כך הרבה תשובות שונות, ולדיונים שונים, מצחיקים ומרתקים.

 

יש לכם צוות מגובש? בואו נראה עד כמה הם מכירים

לאלו מכם שמחפש אחר משחק מגבש ומגניב אף יותר, תוכלו למצוא באתר את 66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם.

זה הזמן לראות עד כמה העובדים מכירים אלו את אלו. הפעם אלו העובד או העובדת ששולפים את הקלף אך אלו יתר חברי הצוות שצריכים לענות. בואו נראה מי מכיר אתכם היטב ומי צריך לשוב ולעשות את שיעורי הבית שלו.

'מהי התרפיה שלי?' – אפשר רק לנסות לדמיין את התשובות שיעלו, ואת האופן שבו כל עובד ועובדת ישערו על בסיס היכרותם עם העובד שמקריא את השאלה.

 

הצעות הגשה

חפיסת קלפים יוקרתית וקומפקטית אותה תוכלו להביא למשרד ולהנעים את הזמן בארוחת צהריים ארוכה. מומלץ לסגור את המשרד באותו היום בצהריים וכך להקדיש משך זמן ארוך וליהנות מזמן איכות יחדיו.

במידה ואתם מעוניינים לערוך יום כיף לא מחייב, אפשר לקחת את הקלפים אל הפאב השכונתי שנמצא בסמוך למשרד. הקלפים מוגנים בלמינציה השומרת עליהם מפני לחות ורטיבות.

מתחשק לכם לשבור את השגרה עד הסוף? פיקניק בפארק מוריק יכול בהחלט לספק שבירת שגרה נהדרת ולגבש ביניכם לבין כל העובדים במשרד.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email