חומצה סליצילית? מה זה בעצם?

כל מי שמחפש לשפר את נראות העור נתקל בתכשירים רבים המכילים חומצה סליצילית. אך האם אתם בכלל יודעים מה זו החומצה הזו? על פניו שימוש בחומצה יכול להישמע כמו משהו שאינכם רוצים לעשות. עם זאת לחומצה הספציפית הזאת יכולה להיות השפעה מעולה על המראה של עורכם. אנו כאן על מנת להכיר לכם את אחד מהחומרי הגלם האפקטיביים להתמודדות עם בעיות עור. בא לכם להעלים פצעים, חטטים וחצ'קונים? לא מן הנמנע כי מוצרים עם חומצה סליצילית יהיו אופציה מעולה שחובה לבחון אותה. אל תוותרו על פחות מהטוב ביותר כאשר זה נוגע לעניין הספציפי הזה. בסופו של יום המטרה הראשונה שלכם תהיה להגיע למצב בו העור יחזור להיות חלק כמו פעם. תוכלו לעשות זאת על ידי בחירה במוצרים הנכונים בהם תשתמשו.

מהי חומצה סליצילית?

אנו לא הולכים להכניס אתכם לעומק הדברים, אך חשוב שתבינו מאיפה מגיעה החומצה הזו. מדובר על חומצה בטא הידרוקסית (BHA) אורגנית שמגיעה מקליפות עץ הערבה. החומצה הזו נחשבת בתור אחד מחומרי הגלם היעילים ביותר להתמודדות עם פצעים. בו בזמן החומצה גם מרגיעה את העור ומונעת גירודים ותחושת אי נעימות. מדובר על אחד מחומרי הגלם הכי אפקטיביים בהם אפשר לבחור להתמודדות עם פצעים. מגיעה לכם לדעת כי בעתיד הקרוב הפצעים שמטרידים אתכם ייעלמו כלא היו.

באילו מקרים משתמשים בה?

כמו שאמרנו במרבית המקרים משתמשים בחומצה סליצילית לטיפול באקנה ופצעים. מדובר על מענה ראשוני אפקטיבי שיכול להביא שיפור ניכר בנראות הוויזואלית. בו בזמן יש אנשי מקצוע שמשתמשים בחומצה הזו כחלק מטיפולי פנים ופילינג להרגעת העור. לחומצה הזו יש יתרונות רבים שהופכים אותה להיות אמצעי מבוקש ונפוץ. לא מן הנמנע כי גם אתם תרצו להשתמש בה בשלב כזה או אחר.

 

האם יש לחומצה תופעות לוואי?

השימוש בחומצה הינו נפוץ ושכיח, נדיר מאוד שמתרחשת תגובה אלרגית כזו או אחרת. אך כמובן שיש תופעות לוואי שמגיעות כחלק מהיעילות של השימוש בחומצה. התופעות הכי נפוצות שעשויות לפקוד גם אתכם הן אדמומיות, יובש ותחושת עקצוץ בעת המריחה. במקרה בו ישנה תגובה אלרגית חמורה מוטב להתייעץ עם רופא לפני שממשיכים להשתמש בחומצה. אך כמו שאמרנו אצל רוב האנשים החומצה לא מביאה איתה תגובה חריפה.

 

איך משתמשים בחומצה סליצילית? 

ישנם מנעד רחב של מוצרים המכילים חומצה סליצילית לשימוש קבוע. בין היתר תוכלו למצוא קרמים ותכשירים שאותם תוכלו למרוח ישירות על העור. אך תכשירים אלה מיועדים בעיקר להתמודדות עם בעיה קיימת שתרצו לפתור במהרה. לשימוש קבוע ורציף ניתן לרכוש סבון סליצילית או כל מוצר אחר בו משתמשים באופן קבוע. מה שבטוח זה שאם תרכשו את המוצרים הנכונים תוכלו לראות שיפור ניכר בפצעים ובהרגשה הכללית.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email