הרצאות הורים על-ידי רון שמעוני

לאורך החיים אנו עוברים דרך תחנות שונות המגבשות אותנו, מעשירות אותנו במידע, מעניקות לנו ניסיון והשקפת עולם אישית. אם אלו 12 שנות הלימוד המכינות אותנו לקראת הלימודים הגבוהים, אם אלו הלימודים הגבוהים או המקצועיים המעניקים לנו את 'כרטיס הכניסה' לקבלת מקצוע.

לאחר הצגת כל אלו, וודאי שאפשר להרגיש את האירוניה המתבקשת כשזה נוגע ל'מקצוע ההורות'. כאן, מדובר בעבודה המאתגרת מכול, עבודה שבה 'נעסוק' כל חיינו, ולה, דווקא לה, אין כל הכשרה מקדימה, ואין כל צורך בשנות לימוד ארוכות וממושכות.

על הקשיים והאתגרים העולים ב'מקצוע ההורות', דן בהרחבה רון שמעוני, יועץ הורים בגישת מיכל דליות, בעל תואר שני בחינוך ומנהל חטיבת ביניים.

בשורה ארוכה של הרצאותיו המרתקות הפונות לקהל הפרטי בחוגי בית, לארגונים, חברות ולמוסדות, יכולים המאזינים והמאזינות לקבל טיפים מעשיים שבכוחם לשנות את ההווי שבבית, ולקבל הצצה אל האופן שבו נערכת ההדרכה ההורית.

בנוסף, ההרצאה הינה פתוחה לשאלות אישיות המדגימות את אתגרי ההורות האישיים של המשתתפים במפגש.

 

אודות רון שמעוני

רון שמעוני מנהל חטיבת ביניים במקצועו ובעל תואר שני M.A בחינוך בהתמחות ניהול וארגון מערכות חינוך, תמיד היה מרותק לנוכח האתגרים המגוונים והמשתנים שבתקשורת בין הורים לילדיהם.

במסגרת שנותיו במערכת החינוך וכתוצאה מן האינטראקציה השוטפת עם הקהל הצעיר, היה עד לתסכולים, מאבקי כוח, חסמים תקשורתיים בין הורים לילדיהם, קשיים ביצירת סדר יום ומחשבות ותהליכים פנימיים שליוו צעירים וצעירות ושלא הובנו כהלכה על-ידי הקהל הבוגר.

לאחר 15 שנות פעילות במערכת החינוך, החליט להרחיב את סל הכלים העומד לרשותו וסיים בהצלחה את תכנית הלימודים להדרכת הורים במכללת לוינסקי ובגישת מי דליות.

כיום, לאחר שצבר ניסיון רב בליווי תאים משפחתיים ובאתגרים מגוונים, מציע רון שמעוני הרצאות מרתקות, משעשעות ומעשירות.

הרצאותיו שמות בצד את התיאוריה, ומסבירות כיצד הדרכה הורית מביאה לשינוי; כל זאת תוך שדבריו מפולפלים בשפע של טיפים מעשיים ועצות שבכוחן לחולל שינוי עצום.

 

הרצאות במגוון נושאים ועם אפשרות להתאמה אישית

את נושאי ההרצאה ניתן למצוא באתרו של רון שמעוני, כאשר הנושא הפופולרי ביותר הינו זה העוסק בסמכות הורית ושפונה לקהל ההורים בכל הגילאים.

בהרצאה זו, עונים על השאלה המהותית: מהי למעשה סמכות הורית? ומשם מפלסים את הדרך אל עבר אתגרים המוכרים בכל בית ובית: כיצד מפסיקים להיות הורים שמדברים בסימני שאלה ועוברים להורות נחרצת? כיצד קובעים יעדים? כיצד הסמכות ההורית מושפעת מיחסי הורים וילדים? וכיצד מחזקים את היחסים? שאלות אלו ועוד, זוכות לתשובה מקיפה, תוך התייחסות לעקרונות בולטים וחשובים הלוקחים חלק בלתי נפרד בהדרכות ההוריות.

לצד אלו, רותם רון שמעוני את ניסיונו ארוך השנים במערכת החינוך, ומציע הרצאה הפונה לצוותי החינוך בגנים ובבתי הספר. הרצאה זו דנה באתגר הקשה מכול עבור הצוותים: התקשורת אל מול ההורים.

כיצד מגבשים תקשורת נכונה? מהו המפתח להצלחה ביחסי איש/אשת חינוך והורה? גם הרצאה זו, כמו הרצאותיו הרבות, משופעת בטיפים חשובים אותם ניתן ליישם הלכה למעשה.

באתרו של רון שמעוני תוכלו למצוא עוד מגוון הרצאות הפונות לאבות, הרצאות המיועדות למתבגרים ועד להרצאה העוסקת בנושא בוער בימינו אלו: האלימות הגואה.

 

מותאם למגוון אירועים ובכל הארץ

משך ההרצאה הינו 50 דקות, וניתן לערוך התאמות באורכו של המפגש בהתאם ללוח הזמנים של האירוע.

כ-15 דקות נוספות מוקדשות עבור שאילת שאלות, וזאת כדי להבטיח שכל משתתף ומשתתפת יצאו מן ההרצאה כשבידיהם כלים מעשיים אותם ניתן ליישם בבית.

את ההרצאות ניתן לערוך במגוון רחב של אירועים, ממספר משתתפים מצומצם ועד לעשרות ומאות נוכחים, מחוגי בית בימי שישי ועד לכנסים.

בכל שאלה והתייעצות, בקרו באתר, צרו קשר טלפוני או השאירו פניה לקבלת שיחה חוזרת.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email