איביי הוא אתר שמאפשר לאנשים לקנות ולמכור מוצרים

eBay הוא שוק מקוון המחבר בין קונים ומוכרים. יש לו טווח עולמי, עם למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים ביותר מ-190 מדינות.

החברה נוסדה בשנת 1995 על ידי פייר אומידיאר, והפכה לאתר המכירות הפומביות המקוונות הגדול בעולם. ההצלחה של eBay נבעה בעיקר מהאימוץ המוקדם של PayPal, עסק המסחר האלקטרוני העולמי הראשון.

בשנת 2017, ל-eBay היה נפח סחורה כולל של 11 מיליארד דולר.

חשוב לדעת שאיביי מציעה מגוון המלצות בעמוד הבית וברחבי האתר. המלצות אלו מבוססות על היסטוריית הגלישה שלך, היסטוריית הרכישות וגורמים נוספים.

eBay ממליצה לך לקנות פריטים על מנת לחסוך זמן ומאמץ בקניות. הם יכולים לעזור לך למצוא פריטים שאולי לא חשבת לחפש. אתה יכול גם לקבל המלצות מותאמות אישית על ידי ספר ל-eBay מה אתה מחפש בשורת החיפוש.

eBay הוא שוק מקוון פופולרי שבו מוכרים יכולים לרשום את המוצרים שלהם למכירה. הוא נוסד בשנת 1995 וזהו אחד מאתרי המסחר האלקטרוני הגדולים בעולם.

לאיביי יש קהל לקוחות עצום והיא מציעה מגוון רחב של מוצרים. זה היה השוק המקוון הפופולרי ביותר במשך שנים ונראה ששום דבר לא ישנה את הסטטוס הזה בקרוב.

החברה מציעה שירותים שונים כמו קנייה ומכירה של פריטים, ניהול חנות באיביי, רישום פריטים באיביי או מציאת פריטים לפי מילות מפתח.

זה גם מספק תמיכת לקוחות לקונים ולמוכרים באמצעות צ'אט חי או שיחת טלפון.

eBay הוא אחד ממקומות השוק המקוונים הגדולים בעולם. הוא מושך אליו אנשים מכל העולם ומציע מגוון רחב של מוצרים במחירים תחרותיים.

זהו שוק שבו קונים ומוכרים מתאחדים כדי לסחור בסחורות שלהם. הפריטים נמכרים באמצעות מכירות פומביות, מחיר קבוע או מודעות מסווגות. החברה נוסדה בשנת 1995, ומאז היא גדלה באופן אקספוננציאלי.

eBay הוא שוק מקוון שבו קונים ומוכרים מתאחדים כדי לסחור בסחורות שלהם. היא נוסדה בשנת 1995, ומאז היא גדלה באופן אקספוננציאלי.

eBay הוא אחד מהשווקים המקוונים הפופולריים והמוכרים בעולם. זהו מקום אידיאלי עבור אנשים לקנות ולמכור מוצרים.

המשימה של eBay היא ליצור הזדמנות כלכלית על ידי מתן אפשרות לאנשים לסחור במגוון סחורות, כולל פריטים חדשים ומשומשים.

כדי להשיג מטרה זו, eBay מספקת פלטפורמה המאפשרת לקונים ולמוכרים להיפגש באינטרנט, או באמצעות מכשירים ניידים או אפליקציות. המוכרים יכולים לקבוע את המחירים שלהם או לבחור מהמחירים המומלצים של eBay. קונים יכולים להציע הצעות על פריט או לקנות אותו במחיר שרשם המוכר. כל מה שאתה צריך הוא חשבון PayPal (או אמצעי תשלום אחר) כך שתוכל להשלים את הרכישה מבלי לחשוף את מספר כרטיס האשראי שלך או מידע אישי אחר אם אינך רוצה לעשות זאת.

eBay הוא מקום מצוין לקנות מוצרים במחירים זולים יותר. האתר מציע קטגוריות שונות של מוצרים, כגון בגדים ואביזרים, מכשירי חשמל לבית, אלקטרוניקה ועוד רבים.

סעיף זה מספק מידע על איך אתה יכול להשתמש באיביי כדי למצוא את המוצר הרצוי שלך במחיר זול יותר.

בעבר, eBay היה המקום המומלץ עבור אנשים שרצו לקנות ולמכור את הסחורה שלהם. עם זאת, החברה נאבקת בשנים האחרונות בשל תחרות מאמזון ומקומות שוק מקוונים אחרים. החברה מנסה למצוא דרך לחזור למסלול על ידי התמקדות במה שהיא עושה הכי טוב: חיבור בין קונים למוכרים.

זו הסיבה שהם הציגו תכונה חדשה בשם "מומלץ" שתעזור ללקוחות למצוא את מה שהם מחפשים ביתר קלות. הם יוכלו לדפדף בין קולקציות של מוצרים שנבחרו על ידי מומחים בקטגוריות שונות כמו אופנה, יופי ופריטים לבית.

eBay היא שוק ענק עם מיליוני פריטים, והחברה מחפשת דרכים להקל על הקונים והמוכרים.

לאחרונה הודיעה החברה כי היא משיקה מנוע המלצות חדש המופעל על ידי בינה מלאכותית בשם "eBay Smart Search". המנוע החדש יוכל להבין מה אתה מחפש, כמו גם על מה הסתכלת בעבר. לאחר מכן הוא יספק לך מוצרים רלוונטיים מהמלאי של eBay.

המטרה היא לעזור לקונים למצוא את הפריט המושלם, מהר יותר מאי פעם.

eBay הוא שוק לקנייה ומכירה של מוצרים. היא נוסדה בשנת 1995 ונקראה במקור "AuctionWeb".

מטה החברה נמצא בסן חוזה, קליפורניה, ארצות הברית והיא פועלת כאתר מכירות פומביות וקניות מקוונות.

eBay מציעה שירות מכירות פומביות מקוונות, שהוא אחד מסוגי המכרזים המקוונים הנפוצים ביותר בעולם. לחברה יש גם מוניטין של אחד המותגים המוכרים ביותר באינטרנט.

eBay הוא השוק המקוון הגדול בעולם. היא מוכרת מגוון רחב של מוצרים, חדשים ומשומשים כאחד.

eBay היא פלטפורמה עבור קונים ומוכרים לסחור בסחורות אחד עם השני. המוכרים מציגים את הפריטים שלהם למכירה, בעוד שהקונים מציעים עליהם הצעות או קונים אותם על הסף.

eBay היא חברת מסחר אלקטרוני גלובלית והשוק המקוון הגדול בעולם. היא נוסדה בשנת 1995 וגדלה ליותר מ-145 מיליון קונים פעילים.

ב-2016 היו ל-eBay 145 מיליון קונים פעילים והכנסות של 56 מיליארד דולר. הם ביצעו שינויים משמעותיים במודל העסקי שלהם בשנים האחרונות, כולל הצגת eBay Now למשלוח באותו יום ו-Paypal כאפשרות תשלום מקוונת.

eBay הוא אחד מאתרי המסחר האלקטרוני הפופולריים בעולם עם יותר מ-145 מיליון קונים פעילים ברחבי העולם. ב-2016 הם הניבו הכנסות של 56 מיליארד דולר ממכירת סחורות בכל הפלטפורמות.

eBay הוא השוק המקוון הגדול בעולם. זהו מקום שבו אנשים יכולים לקנות ולמכור פריטים חדשים ומשומשים.

eBay קיימת כבר די הרבה זמן, היא נוסדה בשנת 1995.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email