3 יסודות מרכזיים של פרסום בלינקדאין

כולם כבר יודעים כי פרסום בלינקדאין הפך להיות לפתרון מעולה עבור בעלי עסקים ונותני שירות. אך כדי שהפרסום יעשה את העבודה יהיה עליכם להכיר כמה יסודות מרכזיים שעושים את ההבדל. גם אם נדמה לכם שאתם יודעים איך עושים זאת, הכי טוב שתהיו בטוחים בהקשר הזה. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו בסיטואציה שבמסגרתה הוא מפרסם ללא תמורה מורגשת. החדשות הטובות הן שאחרי קריאת המאמר הבא תוכלו להפוך את הקערה על פיה. לא רק שתתחילו לפרסם כמו מקצוענים, גם סוף כל סוף תקבלו את התמורה הרצויה. 

 

למה כדאי לפרסם בלינקדאין?

 

כבר עכשיו נספר כי פרסום בלינקדאין הוא לא הפתרון היחיד שעומד לרשותכם. אך בהחלט מדובר על דרך מעולה לפנות בצורה מקצועית לקהל יעד וגם לנותני שירות. הפלטפורמה הזאת הפכה להיות לפלטפורמה מוכרת מאוד, כזאת שנותנת תוצאות מדהימות. זה מה שאמור להניע אתכם כאשר אתם עושים את הבחירה בין הפלטפורמות השונות. תרצו לדעת כי אתם בוחרים במקום שיביא אתכם בדיוק לתוצאות הרצויות מבחינתכם. לינקדאין הוא המקום להפוך אתכם מאנונימיים לכאלה שכולם מכירים אותם.

  • הגדירו את קהל היעד

 

הקמפיין שיעלה לאוויר חייב להיות כזה שמותאם לקהל היעד שאליו אתם פונים. הצלחתם לאתר את קהל היעד? תוכלו להרוויח מכך הרבה מעבר למה שעולה לכם לראש. מי שלא יטרגט בצורה נכונה את הקהל היעד, ימצא את עצמו מפספס המון כוח משמעותי. במקום לירות לכל הכיוונים יהיה עליכם לירות בצורה ממוקדת כדי להשיג תוצאות שלא משאירות מקום לספק. חברה שמציעה אחסון אתרים מומלץ תרצה לפנות באופן נקודתי לכאלה שמחפשים אחסון אתרים מכל סיבה שהיא.

  • עובדים עם תקציב ספציפי

 

הרצון להגיע לתוצאות מרשימות הוא מעולה, אך מי אמר שהוא בהכרח יהיה ישים? העניין המרכזי הוא שמרבית האנשים שוכחים שיש להם תקציב מוגדר שמגביל אותם. אף אחד לא אמר כי זה שאתם עובדים עם תקציב מוגדר יפעל לרעתכם. הרי פרסום בלינקדאין שנעשה במגבלות התקציב יהיה כזה שלא יבאס אתכם. הרי לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים להוציא עוד כסף אחרי סיום הקמפיין. אם הקמפיין הנוכחי יצליח, בקמפיין הבא התקציב יגדל באופן טבעי.

  • ממתינים לתוצאות בסבלנות

 

סבלנות היא לא אחת מהתוכנות החזקות שלכם? יהיה עליכם להבין כי לא כל פרסום בלינקדאין עושה את העבודה על המקום. לעיתים יהיה עליכם להמתין כמה שבועות טובים עד שתראו את הניצנים הראשונים של העבודה. לכן אל תמהרו להסיר את הפרסום שאותו הרצתם כי זה עשוי להיות רגע לפני ההצלחה הגדולה. תנסו להריץ במקביל כמה קמפיינים שונים כדי לבחון מה כל אחד מהם נותן לכם. לאחר זמן מה תוכלו לבחון מי מהם עדיף יותר בהשוואה לשני שלא נתן לכם את מבוקשכם. 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email