שלט קירור הוא שלט המשמש לציון זמינות של מיזוג אוויר

שלט קירור במזגן

1) סימן הקירור הוא אות לכך שהמזגן פועל.

2) שלט הקירור יהיה דולק כאשר המזגן מתקרר.

3) אם שלט הקירור נכבה, אז זה אומר שהמזגן הפסיק לעבוד.

עם הקדמה זו, אני מקווה שתוכלו להבין טוב יותר מה המשמעות של אות קירור במזגן וכיצד לזהות אותו.

ישנן סיבות רבות מדוע אדם עשוי לרצות להתקרר. לחלק מהאנשים אולי חם מדי בגלל שיש להם מחלה, או שפשוט חם להם בגלל שזה בקיץ. תהיה הסיבה אשר תהיה, ההתקררות חשובה.

אחת הדרכים להתקרר היא באמצעות מזגן. מזגן מקרר את האוויר בחדר על ידי הוצאת חלק מהחום ממנו. מערכות מיזוג אוויר יכולות להשתמש במגוון שיטות שונות כדי להסיר חום מהאוויר, כולל: קירור, דחיסה ואיוד.

המזגן הוא מכשיר המקרר את האוויר. הוא משמש במקומות רבים כמו משרדים, בתים ומכוניות. ישנם שני סוגים עיקריים של מזגנים: צמודי חלון וצמודי קיר. הם מסווגים גם לפי שיטת הקירור שלהם: אידוי או קירור.

הסוג הנפוץ ביותר של מזגן הוא המזגן המותקן על חלון שיש לו מאוורר חשמלי להוצאת אוויר חם מהחדר. זה עובד על ידי משיכת אוויר חיצוני קריר יותר מבחוץ ונושבת אותו לתוך החדר. לסוג הקירור של המזגן יש סלילים שסופגים חום מתוך החדר, מקררים אותו ומשחררים אותו החוצה באמצעות מאוורר. תהליך זה מתרחש במערכת סגורה כך שאין צורך בשום אוורור חיצוני.

שלט קירור במזגן הוא סימן שיעזור לכם לדעת האם המזגן שלכם תקין.

מזגנים פועלים באמצעות גז קירור כדי לספוג חום מהחדר ולשחרר אותו החוצה. הגז, שהוא בדרך כלל R-22, זורם דרך סלילי צינורות בתוך המזגן. כאשר הגז מגיע לסליל מאייד, הוא סופג חום והופך לנוזל. לאחר מכן נוזל זה זורם דרך קבוצה נוספת של סלילים, שם הוא מתעבה בחזרה לגז ומשחרר חום תוך כדי כך. תהליך זה חוזר על עצמו עד שאין יותר חום לספוג מתוך החדר או עד שאתה מכבה את יחידת המיזוג שלך.

סימן הקירור במזגן הוא איך אתה יכול לדעת אם היחידה שלך פעלה כראוי על ידי חיפוש הסימן הזה:

כולנו יודעים שהמזגן הוא מכשיר המשמש לקירור האוויר בחדר. הוא עושה זאת על ידי סילוק חום מהאוויר, אשר מתבצע על ידי העברת חום ממקום אחד לאחר.

העיקרון הבסיסי של מזגן הוא שהוא מסיר חום ממקום אחד ומעביר אותו למקום אחר. תהליך הוצאת החום מהאוויר בחדר והעברתו החוצה נקרא "קירור אוויר". מערכות מיזוג אוויר מיועדות להעביר חום או דרך נוזל (בדרך כלל מים) או דרך גז (בדרך כלל פריאון).

סליל מאייד בתוך יחידת AC סופג חום ומעביר אותו לקירור, אשר עובר דרך שסתום התפשטות והופך קר מאוד, מה שגורם לו לשחרר את החום הסמוי שלו לאטמוספירה.

סימן הקירור במזגן הוא דרך לאדם לדעת שהמזגן תקין. השלט בדרך כלל כחול והוא נכבה ברגע שהאדם קבע את הטמפרטורה הרצויה לו.

שלט הקירור במזגן הוא דרך לאדם לדעת שהיחידה שלו תקינה. השלט נכבה בדרך כלל לאחר שהם קבעו את הטמפרטורה הרצויה.

מזגנים מקררים את האוויר על ידי הנפת אוויר קר על סליל מתכת. הסלילים עשויים בדרך כלל מנחושת או אלומיניום. החום מבפנים הבית שלך מועבר למתכת. זה גורם למתכת להתקרר ולכן היא לא יכולה לספוג עוד חום. תהליך זה הופך את החדר לקריר יותר ויגרום לכם להרגיש יותר בנוח בו.

הסלילים מקוררים בנוזל הנקרא קירור, שמתאדה כשהוא נושף עליהם. זה הופך לגז ומשאיר אחריו נוזל קריר שמתעבה שוב לנוזל בחלק אחר של המכונה.

על מנת לשמור על הטמפרטורה והלחות הנכונים יש צורך במזגן. הוא מסיר עודפי חום מהחדר על ידי קירור החדר עם משב רוח קריר של אוויר. תהליך הוצאת החום העודף מהחדר נקרא "מיזוג אוויר".

המזגן מתחמם מדי וצריך לקרר אותו לפני שהוא יכול להתחיל לעבוד שוב. תהליך הקירור במזגן מתחיל כאשר המדחס מתחיל לעבות אדי קירור למצב נוזלי ולאחר מכן שואב אותו החוצה אל סליל המאייד שם הוא מתקרר לכ-30 מעלות צלזיוס (86 מעלות פרנהייט). זה גורם לקירור הפנימי של הבית שלך בכ-10°C (18°F).

השאלה אם שלט הקירור צריך להיות על או לא היא שאלה פשוטה. התשובה היא כן, זה צריך להיות דלוק.

המזגן פועל על ידי ניפוח אוויר קר מחלקה האחורי של היחידה לחזית היחידה. האוויר הקר הזה מועף דרך פתח אוורור לתוך הבית שלך. כאשר אתה מכבה את ה-AC שלך, האוויר הקר הזה יישאר מול היחידה ולא ייכנס לביתך. זה יגרום לבית שלך להתחמם, מה שיביס את המטרה של AC מלכתחילה.

ניתן להשתמש בשלט הקירור במזגן כדי לעזור לאנשים לזהות את טמפרטורת האוויר היוצא ממזגן. השלט הוא בדרך כלל משולש עם חץ מצביע למטה ומספר בתוכו.

השלט משמש בדרך כלל כדי להראות שהטמפרטורה היא מתחת ל-68 מעלות פרנהייט. המספר בתוך המשולש יראה באיזו מעלה הטמפרטורה יורדת מתחת ל-68 מעלות (לדוגמה, אם כתוב 50, אז זה אומר שהטמפרטורה היא 10 מעלות מתחת ל-68). אם יש שני חצים שמצביעים למטה, אז זה אומר ששתי הטמפרטורות נמוכות מ-68 מעלות פרנהייט.

סימן הקירור במזגן הוא מדחום המציין את טמפרטורת האוויר הנשיפה החוצה מהיחידה. אם אתה מרגיש קר והמזגן שלך מוציא אוויר קר, אז שלט הקירור במזגן צריך להיות כחול.

עם זאת, אם הוא אדום, אז זה אומר שאין מספיק נוזל קירור במערכת שלך ויש לתקן את המזגן שלך בהקדם האפשרי.

המבוא לסעיף זה צריך להיות על הדברים הבאים:

– חשיבות שלט קירור במזגן.

– הגורמים המשפיעים על סימן קירור במזגן.

– איך לקרוא ולהבין שלט קירור במזגן.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email