שאיבת שומן היא הליך כירורגי להסרת שומן מגוף האדם

שאיבת שומן היא הליך ניתוח קוסמטי המסיר עודפי שומן, הנקרא רקמת שומן, מחלקים שונים בגוף. זהו אחד הניתוחים הפופולריים ביותר בעולם.

המטרה של שאיבת שומן היא להסיר מצבורי שומן מקומיים מבלי לפגוע ברקמות או איברים אחרים. ניתן להשתמש בשאיבת שומן בשילוב עם דיאטה ופעילות גופנית כדי לסייע בשיפור תוצאות הירידה במשקל.

טעות נפוצה לגבי שאיבת שומן היא שהיא מקטינה את גודל תאי השומן או מחסלת אותם לצמיתות. תפיסה מוטעית זו אינה נכונה מכיוון שאין שיטות זמינות לעשות זאת.

ההליך כולל ביצוע חתך קטן ליד אזור של שומן לא רצוי, ולאחר מכן שימוש במכשיר דמוי צינור הנקרא קנולה כדי לשאוב החוצה את הרקמה הלא רצויה דרך אתר החתך. הצינורית יכולה להיות בעלת קצה חלול (ניתוחי) או קצה מוצק (רפואי).

ניתוח זה יכול להתבצע בכל חלק בגוף שבו יש

שאיבת שומן היא ניתוח קוסמטי המסיר שומן מאזורים מסוימים בגוף. הוא משמש לעתים קרובות להסרת שומן מהבטן, הירכיים, הירכיים והישבן. ניתן להשתמש בשאיבת שומן גם כדי לשפר את מראה העור באזורים אלו.

ההליך נעשה על ידי החדרת צינור דק הנקרא צינורית לתוך רקמת השומן שמתחת לעור. לאחר מכן המנתח משתמש בוואקום או יניקה כדי להסיר את תאי השומן דרך הקנולה. המנתח עשוי להשתמש בטכניקות שונות במהלך שאיבת שומן בהתאם למה שהוא או היא צריכים לעשות. שאיבת שומן יכולה להתבצע על בסיס אמבולטורי עם הרדמה מקומית והרגעה או שהיא עשויה לדרוש הרדמה כללית אם יש אזורי טיפול מורכבים יותר.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. שאיבת שומן מבוצעת לרוב בבטן, בירכיים ובישבן כדי להסיר מצבורי שומן עודפים.

התהליך כולל שימוש בצינור קטן הנקרא צינורית אשר מוחדר דרך חתך בעור ואל רקמת השומן. לאחר מכן משתמשים בצינורית כדי לשאוב את תאי השומן מתוך הגוף. לאחר מכן נשאבים תאי השומן החוצה דרך חתך נוסף בעור ומושלכים.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מחלקים מסוימים בגוף. זה נעשה בדרך כלל כדי להסיר שומן מהמותניים, הירכיים, הירכיים או הזרועות העליונות.

ההליך כולל ביצוע חתכים בעור ולאחר מכן מציצת השומן החוצה דרך צינור המוחדר דרך אחד החתכים. שאיבת שומן יכולה להיעשות במכונה הנקראת צינורית או בלייזר.

הניתוח נמשך כשעה ורוב האנשים זקוקים ליום חופש אחד בלבד לאחר מכן.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מחלקים ספציפיים בגוף. זה יכול לשמש כדי להסיר מצבורי שומן על הירכיים, הבטן, הזרועות, הסנטר והצוואר. ההליך משמש גם לטיפול במצבורי שומן מקומיים כגון אלו באזור השד בעקבות ירידה במשקל. שאיבת שומן מבוצעת לרוב על אנשים הסובלים מהשמנת יתר או עודף משקל.

ההליך כולל מציצת השומן הלא רצוי באמצעות צינור הנקרא צינורית המוכנסת לגוף דרך חתכים קטנים בעור. לאחר מכן מנתח מסיר רקמה זו דרך צינור המחובר לצינורית ומוצץ אותה לתוך מיכל מחובר.

שאיבת שומן היא הסרת שומן מאזורים ספציפיים בגוף. הוא משמש לרוב על הירכיים, הירכיים, הברכיים ואזורים אחרים שבהם מצטבר שומן. שאיבת שומן יכולה להתבצע בהליך כירורגי או באמצעות מכשיר לייזר המפרק תאי שומן ומבטל אותם באמצעות שאיבה.

ניתוח שאיבת השומן הראשון בוצע בשנת 1974 על ידי ד"ר ג'ורג' קריל ג'וניור, שהסיר 20 ק"ג של שומנים מהבטן של אחותו במאמץ להפחית את כאביה עקב דלקת מפרקים הקשורה להשמנה.[1] טיפול שאיבת שומן בלייזר הראשון בוצע בשנת 1987 על ידי ד"ר פיטר ויידמן [2] . כיום, שאיבת שומן היא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בעולם עם למעלה מ-600,000 הליכים המבוצעים מדי שנה.[3]

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לבחור לעבור ניתוח שאיבת שומן או לבצע אותו אצלם כחלק מהטיפול שלהם במצב אחר כגון סרטן או בצקת לימפה

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. זה מבוצע לרוב על הבטן, הירכיים והישבן. שאיבת שומן משמשת בדרך כלל להסרת שומן עודף לאחר ירידה במשקל או לשיפור קווי המתאר של הגוף.

ההליך יכול להתבצע בהרדמה מקומית במסגרת חוץ או בהרדמה כללית כניתוח יום או לילה בבית חולים.

המנתח מבצע חתך קטן אחד או שניים בעור ומחדיר צינור דק הנקרא קנולה, השואב שומן מעומק הגוף. לאחר מכן המנתח מסיר את הנוזל והרקמות דרך חתך קטן נוסף בעור.

שאיבת שומן היא סוג של ניתוח קוסמטי המסיר שומן מחלקים ספציפיים בגוף. זה ידוע גם בשם ליפופלסטיקה, פיסול שומן או כריתת ליפאקטומיה.

תהליך שאיבת השומן מתחיל בחתך על העור ליצירת מעבר לצינורית (צינור דק). הצינורית מוחדרת לרקמת השומן ומוזזת מסביב כדי לשאוב החוצה את תאי השומן. לאחר מכן המנתח מסיר את הצינורית וסוגר את החתך באמצעות תפרים או דבק כירורגי.

ישנם שלושה סוגים שונים של שאיבת שומן:

– שאיבת שומן מסורתית: סוג זה של ניתוח כולל ביצוע חתך בעור שלך והחדרת צינורית לרקמת שומן כדי להסיר תאי שומן באמצעות שאיבה.

– לייזר ליפו: לייזר ליפו משתמש באנרגיית לייזר במקום יניקה כדי להסיר תאי שומן מגופך.

– Ultrasonic Lipo: Ultrasonic Lipo משתמש בגלי קול בתדר גבוה

שאיבת שומן היא הליך כירורגי שבו מחדירים צינור דרך חתכים קטנים לתוך הגוף. לאחר מכן משתמשים בצינור כדי לשאוב משקעי שומן מהגוף.

ההליך יכול להיעשות בכל חלק בגוף המכיל מצבורי שומן, כגון הזרועות, הבטן והירכיים. שאיבת שומן מבוצעת בדרך כלל לאנשים שיש להם כמויות גדולות של מצבורי שומן מקומיים או עודפי עור כתוצאה מירידה קיצונית במשקל.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים מסוימים בגוף. זה נקרא גם lipoplasty או lipectomy.

הטיפול עשוי לשמש לעיצוב מחדש של חלקים ספציפיים בגוף, כגון הירכיים, הירכיים, הבטן או הישבן. הניתוח יכול לשמש גם להסרת שומן שהצטבר באזורים שונים בגוף לאחר ירידה במשקל או הריון.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מהגוף.

אם אתה שוקל שאיבת שומן, חשוב לדעת שישנם סוגים שונים של הליכי שאיבת שומן. הסוג הנפוץ ביותר של שאיבת שומן נקרא "צומח".

שאיבת שומן מתנפחת היא הליך כירורגי המסיר שומן מהגוף על ידי הזרקת תמיסה, הכוללת מים ומלח, לאזור שמסביב לתאי השומן. הפתרון גורם לתאי השומן להתנפח ולהתפוצץ, מה שמאפשר הסרה קלה יותר במהלך הניתוח.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי שומן מהגוף. הוא משמש לרוב כדי להקטין את גודל הירכיים, הירכיים, הבטן והישבן. ניתן להשתמש בשאיבת שומן גם מסיבות אחרות כמו שיפור מתאר הגוף לאחר ירידה במשקל או בטיפול בצלוליט.

חשוב לציין ששאיבת שומן אינה מסירה שומן משאר חלקי הגוף והיא אינה יכולה להעלים משקל עודף או צלוליט. ההליך מסיר רק שומן מאזורים מסוימים בגוף.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email