שאיבת שומן היא הליך כירורגי להסרת שומן מאזורים ספציפיים בגוף

בחלק זה, נדון בהיסטוריה של שאיבת שומן, בסיכונים וביתרונות של שאיבת שומן ובפרוצדורה.

השימוש הראשון הידוע בשאיבת שומן היה בשנת 1964 כאשר מנתח צרפתי הסיר שומן מקיבתו של מטופל. טכניקה זו שימשה מאוחר יותר להסרת שומן מחלקים אחרים של הגוף. לאחר מכן, רופאים רבים שיפרו את הטכניקה. כיום, קיימות טכניקות רבות להסרת שומן מחלקים שונים בגוף.

סיכונים ויתרונות:

ישנם כמה סיכונים הקשורים לשאיבת שומן. אלה כוללים דימום, זיהום, גוון או מרקם עור לא אחיד ואסימטריה באזור זה או אחר. יש גם סיכוי שאתה עלול לחוות חוסר תחושה או עקצוץ לאחר הניתוח מכיוון שגם עצבים עלולים להינזק במהלך הניתוח. ייתכן גם שתסבול מכאבים באתר החתך במהלך זמן ההתאוששות או שתחווה כאב בחזה מכיוון שגם שרירי החזה שלך נמתחו במהלך הניתוח.

היתרונות של ליפוס

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזור מסוים בגוף. זה מבוצע בדרך כלל על הבטן, הירכיים, הישבן והזרועות. שאיבת שומן יכולה להיעשות בשילוב עם ניתוחים אחרים כגון מתיחת בטן, הרמת ירכיים, הגדלת חזה או מתיחת פנים.

לפני שניתן לבצע שאיבת שומן, מבצעים חתך בעור. חתך זה משתנה בהתאם לאזור המטופל ולהעדפת המנתח. צינורית (צינור דק) מוחדרת לחתך זה ונשאבת דרכו כדי להסיר תאי שומן מהגוף. הצינורית נשארת במקומה לכמה דקות או שהיא נעה כדי להסיר תאי שומן מאזורים שונים בגוף. לאחר מכן המנתח מסיר את כל הנוזל שנותר על ידי החדרת מחט לתוך הצינורית והוצאתה דרך צינור המחובר אליה.

הליך שאיבת שומן הוא טכניקה כירורגית המשמשת להסרת שומן מאזורים מסוימים בגוף. ניתן לבצע ניתוח שאיבת שומן בחלקים רבים בגוף כולל:

– בטן

– נשק

– ישבן

– חזה

– ירכיים

– צוואר וסנטר

– פנים

שאיבת שומן היא הליך ניתוח קוסמטי המסיר שומן מחלקים מסוימים בגוף.

הוא משמש בעיקר להסרת עודפי שומן בבטן, בירכיים ובישבן עמידים לירידה במשקל. ההליך כרוך בשימוש בצינור הנקרא צינורית, אשר שואבת ואז מסירה את השומן.

הליך שאיבת שומן הוא טכניקה כירורגית המסירה שומן מאזורי הגוף. הוא משמש לרוב להפחתת מצבורי שומן מקומיים בבטן, בירכיים ובישבן.

היתרונות של שאיבת שומן הם שההליך זעיר פולשני, זמן ההחלמה קצר, והתוצאות בדרך כלל דרמטיות. הליך זה יכול לשמש לטיפול באזורים רבים ושונים בגוף.

שאיבת שומן מסירה עודפי שומן מאזורים ספציפיים בגוף על ידי שאיבה החוצה עם צינור דרך חתכים קטנים. לאחר מכן השומן מוסר מהגוף על ידי מכשיר דמוי שואב אבק הנקרא קנולה.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. הוא משמש להסרת עודפי שומן כאשר דיאטה ופעילות גופנית לא הצליחו.

ההליך יכול להתבצע כמעט בכל אזור בגוף, אך הוא נעשה לרוב על הבטן, הירכיים, הירכיים והזרועות העליונות. ניתן להשתמש בשאיבת שומן גם להסרת עודפי עור לאחר ירידה משמעותית במשקל או למטרות קוסמטיות.

שאיבת שומן היא הליך ניתוח קוסמטי המסיר עודפי שומן מאזורים ספציפיים בגוף. תאי השומן מוסרים דרך חתך קטן, ואז נשאבים החוצה דרך צינור.

ההליך יכול להיעשות בחלקים שונים של הגוף כגון הבטן, הירכיים, הזרועות העליונות והסנטר. זה נעשה בדרך כלל עבור גברים ונשים כאחד כדי להקטין את קווי המותניים שלהם או ליצור עיקולים נוספים באזורים מסוימים בגוף. שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר כיום ורק טבעי שאנשים ירצו לדעת על כך עוד לפני שמזמינים תור למנתח.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי שבו המנתח מסיר שומן מחלקים ספציפיים בגוף. שאיבת שומן נעשית לרוב כדי להסיר עודפי שומן מתחת לסנטר, הירכיים, הזרועות והבטן.

ההליך כולל החדרת צינור דק דרך חתכים קטנים בעור לתוך רקמת שומן. לאחר מכן המנתח משתמש במכשיר דמוי ואקום כדי לשאוב החוצה את השומן דרך הצינור.

המנתח יכול גם להשתמש בשאיבת שומן כדי להסיר עודפי עור לאחר ירידה במשקל או כחלק מניתוח מתיחת בטן.

שאיבת שומן היא הליך ניתוח קוסמטי להסרת שומן מגוף האדם.

ההליך נעשה על ידי החדרת מכשיר דמוי צינור הנקרא צינורית דרך חתכים קטנים בעור. לאחר מכן מחברים את הצינורית למכשיר שאיבה, שמסיר את השומן מהגוף.

ניתן להשתמש בשאיבת שומן באזורים רבים בגוף, כגון:

הסוג הנפוץ ביותר של שאיבת שומן נקרא "ניתוח ליפטום בסיוע שאיבה" או "שיפוץ שומן". זה כולל החדרת צינור לאזור השומני, ואז שימוש בוואקום כדי להסיר את השומן. שאיבת שומן יכולה להתבצע בכל אזור בגוף, אך היא מבוצעת לרוב באזורים כמו הצוואר, הבטן, הידיים והירכיים.

ההליך אורך כשעה והוא נעשה בדרך כלל במרכז לכירורגיה חוץ או במשרד הרופא. שאיבת שומן לא יכולה להתבצע על אנשים בהריון או עם סוגים מסוימים של סרטן.

שאיבת שומן מסירה תאי שומן ומשאירה אחריה רקמה בריאה. המשמעות היא שתהיינה נפיחות וחבורות כמה ימים לאחר ההליך. העור עשוי להרגיש מתוח עד שישה שבועות לאחר שאיבת שומן

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. זה יכול לשמש כדי להקטין את גודל המותניים, הירכיים, הירכיים או חלקים אחרים של הגוף. ניתן להשתמש בשאיבת שומן גם להסרת עודפי עור לאחר ירידה משמעותית במשקל.

הליך שאיבת שומן מבוצע בדרך כלל בהרדמה כללית על בסיס אשפוז. המנתח מבצע חתך קטן אחד או יותר באזור שבו יש להסיר מצבורי שומן ומחדיר צינור לכל חתך. לאחר מכן המנתח שואב את רקמת השומן דרך הצינורות הללו וסוגר את החתכים באמצעות תפרים או סיכות כירורגית.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email