שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מהגוף

שאיבת שומן היא הליך קוסמטי שמסיר מצבורי שומן מחלקים מסוימים בגוף.

המטרה של שאיבת שומן היא להקטין את גודל תאי השומן ולהפוך אותם לפחות בולטים בחלקים מסוימים בגוף.

שאיבת שומן מבוצעת בדרך כלל בבטן, ירכיים, ברכיים וזרועות עליונות.

זה יכול לשמש גם כדי להסיר עודפי עור לאחר ירידה במשקל או הריון.

ההליך יכול להיעשות בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית.

ישנם כמה סיכונים הקשורים לשאיבת שומן כגון זיהום, דימום וחבורות.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. הוא משמש בעיקר למטרות קוסמטיות, אך ניתן להשתמש בו גם כדי להסיר עודפי שומן מהגוף.

ישנם סוגים שונים של שאיבת שומן שניתן לבצע בהתאם לצרכי המטופל ורצונותיו. הליכים אלה נעשים בדרך כלל על בסיס אשפוז ולוקח כשעה להשלמתם. שאיבת שומן היא הליך בטוח בתנאי שהוא נעשה על ידי מנתח מוסמך בסביבה סטרילית.

תופעות הלוואי השכיחות ביותר כוללות חבורות, נפיחות, כאב וכאב סביב האזור המטופל. מטופלים עשויים גם לחוות בחילות או הקאות במהלך הניתוח או לאחריו, כמו גם חוסר תחושה או עקצוץ זמני בגפיים.

תופעות הלוואי החמורות ביותר כוללות זיהום, דימום מוגזם, קרישי דם ברגליים או בריאות, צלקות באתרי החילוץ ונזק לאיברים פנימיים כגון בעיות שליטה במעיים ושלפוחית השתן (בריחת שתן).

המבוא צריך לדון בהיסטוריה של שאיבת שומן, התהליך והיתרונות והסיכונים של שאיבת שומן.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. הוא משמש לרוב להסרת שומן מתחת לסנטר (תת-מנטאלי), על או ליד הצוואר (צוואר הרחם), לפני או מאחורי הברך (פמורל לרוחב), סביב או מתחת לכל זרוע (חזה מז'ור), ולאורך כל אחת מהן. הצד של הגו (אגפים). ניתן להשתמש בשאיבת שומן גם כדי לטפל בכיסי שומן מקומיים באזורים אחרים, כגון על הירכיים, הבטן, הישבן, הגב והירכיים.

אנשים מסוימים עשויים לחשוב ששאיבת שומן היא פתרון מהיר לירידה במשקל. זה לא עובד ככה – אי אפשר להשתמש בשאיבת שומן כדי להפחית את משקל הגוף הכולל או לשנות את הצורה. זה יכול לשמש רק כדי להסיר עודפי שומן מאזורים מסוימים, כך שאתה נראה טוב יותר בבגדים ותרגיש בטוח יותר לגבי

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים מסוימים בגוף. ישנם שלושה סוגים של שאיבת שומן:

1. שאיבת שומן מסורתית- זהו הסוג הנפוץ ביותר של שאיבת שומן, אשר מסירה שומן על ידי שאיבה החוצה דרך צינורית.

2. שאיבת שומן בסיוע לייזר- זהו הליך פחות פולשני מאשר שאיבת שומן מסורתית, שבה משתמשים בקרני לייזר להסרת תאי שומן ולמיצוק העור.

3. שאיבת שומן בעזרת אולטרסאונד- גלי אולטרסאונד משמשים להנזלת תאי השומן, כך שניתן יהיה לשאוב אותם החוצה באמצעות קנולה או מזרק.

ניתוח שאיבת שומן קיים מאז סוף שנות ה-50 והתפתח עם הזמן עם טכניקות חדשות שפותחו כמו גם ציוד חדש שהומצא כדי להפוך אותו לבטוח ויעיל יותר.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. הוא משמש לרוב על הבטן, הירכיים והישבן. הניתוח גורם לתאי שומן לשחרר את תוכנם דרך צינורית קטנה הנקראת צינורית ואז לשאוב אותם החוצה באמצעות משאבה.

ההליך יכול להימשך בין שעה לארבע שעות, תלוי באזור המטופל. שאיבת שומן נעשית בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית עם סדציה.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר מצבורי שומן לא רצויים מהגוף. הוא משמש לרוב לטיפול בהצטברויות שומן מקומיות, כגון בבטן התחתונה, בירכיים ובישבן.

זה קיים מאז סוף שנות ה-50, אבל ראה עלייה בפופולריות בשנים האחרונות. ניתן לייחס עלייה זו בפופולריות לעלייה בשיעורי ההשמנה ואיתה, לעלייה בתאי השומן.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי שומן מהגוף. זה נקרא גם ליפופלסטיקה. שאיבת שומן משמשת בדרך כלל כדי להסיר עודפי שומן מהירכיים, הבטן, הירכיים, הישבן והזרועות העליונות.

ישנם שלושה סוגים של שאיבת שומן:

– כריתת שומן בשאיבה: המנתח משתמש במכשיר שאיבה כדי לחלץ שומן מהגוף דרך חתכים קטנים בעור.

– ליפוליזה בלייזר: המנתח משתמש בלייזר אינפרא אדום על מנת לפרק ולהנזל תאי שומן, כך שניתן להסירם באמצעות שאיבה או באמצעות צינור דק המוכנס לתוך חתכים קטנים בעור.

– ליפוליזה אולטראסונית: המנתח משתמש בגלי קול כדי להנזל תאי שומן כך שניתן להסירם באמצעות שאיבה או באמצעות צינור דק המוכנס לחתכים קטנים בעור.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי שומן מהגוף, בדרך כלל מהבטן והירכיים.

שאיבת שומן יכולה להיעשות בהרדמה מקומית, בהרגעה או בהרדמה כללית. ההליך אורך בין 1-2 שעות בהתאם לגודל האזור המיועד לטיפול. שאיבת שומן אינה טיפול לירידה במשקל, אך היא יכולה לעזור לך לרדת במשקל על ידי הסרת עודפי שומן שגופך עשוי לאגור.

שאיבת שומן יכולה לעזור גם בבעיות קוסמטיות אחרות כמו עור רפוי בזרועות או ברגליים ותיקי אוכף בירכיים.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף.

בחלק זה, נדון כיצד פועלת שאיבת שומן, הסיכונים והיתרונות של הליך זה, ולמה לצפות לפני ואחרי שאיבת שומן.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. על מנת להבין את התהליך שלו, ראשית עלינו לדעת באיזה סוג של שאיבת שומן מדובר. ישנם שלושה סוגים:

1) שאיבת שומן מסורתית: זהו הסוג הנפוץ ביותר של שאיבת שומן. זה כרוך בביצוע חתך בעור ולאחר מכן שאיבת שומן דרך צינור.

2) ליפוליזה בלייזר: סוג זה של ליפו משתמש באנרגיית לייזר כדי לפרק את רקמת השומן כך שניתן להסירה בשאיבה או בשיטות אחרות כגון גלי אולטרסאונד או זרמים חשמליים (גירוי חשמלי).

3) ניתוח ליפופלסטיקה בסיוע אולטרסאונד: זה

שאיבת שומן היא הליך שבו הרופא מסיר שומן לא רצוי מהגוף. ישנם שני סוגים של שאיבת שומן: גולית ושאיבה לא גולית. שאיבת שומן מתעוררת היא הליך פולשני הכולל הזרקת נוזל לאזור המיועד לטיפול, אשר לאחר מכן הופך לצמרמורת. שאיבת שומן ללא גידול היא פרוצדורה פחות פולשנית שאינה מצריכה הזרקת נוזלים גומלים.

שאיבת שומן ללא גידול יכולה להתבצע עם חתך קטן או ללא חתך כלל. סוג זה של שאיבת שומן נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות מכיוון שאינה מצריכה הזרקת נוזלים ופחות פולשנית משאיבת שומן גועשת.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי אשר מסיר שומן מגופו של אדם, לרוב מהבטן, הירכיים והצוואר.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי אשר מסיר שומן מגופו של אדם, לרוב מהבטן, הירכיים והצוואר. זה מבוצע לרוב על אלו הסובלים מהשמנת יתר או שיש להם הצטברויות מקומיות של עודפי שומן. התהליך כולל הכנסת צינורית קטנה עם ואקום מחובר לאזור השומני כדי לשאוב את התוכן. זה יכול להיעשות דרך חתכים קטנים בעור או עם אנדוסקופ (צינור מואר דק).

התהליך כולל הכנסת צינורית קטנה עם ואקום מחובר לאזור השומני כדי לשאוב את התוכן. זה יכול להיעשות דרך חתכים קטנים בעור או עם אנדוסקופ (צינור מואר דק). שאיבת שומן הייתה בשימוש במשך יותר משלושה עשורים, שכן היא הוצגה לראשונה על ידי המנתח הצרפתי M. Gérard Dubois בשנת 1974

שאיבת שומן היא ניתוח קוסמטי המסיר שומן מאזורים מסוימים בגוף. ההליך נעשה על ידי החדרת צינור לתוך שכבת השומן של העור ומציצת השומן החוצה. שאיבת שומן יכולה להתבצע בחלקים רבים של הגוף, כולל:

– בטן

– ירכיים

– נשק

– צוואר

– חזור

חשוב לזכור ששאיבת שומן אינה שורפת קלוריות או גורמת לירידה במשקל. זהו הליך קוסמטי בלבד, ואין להשתמש בו כחלופה לאכילה בריאה ולפעילות גופנית.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email