סדינים של שמשון הם סוג של סדינים עשויים מכותנה

החברה עוסקת לא רק בסדינים, היא עוסקת גם במצעים, כריות ומזרונים.

חברת שמשון סדין נוסדה בשנת 1881 על ידי יוליוס וולף ובניו. הם היו משפחה של מהגרים גרמנים שהגיעו לאמריקה עם החלום להקים עסק משלהם. החברה הוקמה במקור כחנות קטנה שמכרה מושגי בדים ותפירה. בשנת 1891, בנו של יוליוס וולף, צ'ארלס, שינה את שמה של החנות לחברת שמשון סד על שם אביו, שנפטר ב-1890.

סדינים של שמשון עשויים כותנה, פוליאסטר וספנדקס. הם רכים ועמידים.

סדינים של שמשון עשויים כותנה, פוליאסטר וספנדקס. חומרים אלו הופכים את הסדינים לרכים ועמידים.

סדינים של שמשון הם סוג של סדין כותנה המיוצר בארה"ב וקיים כבר למעלה מ-100 שנה. החברה הוקמה על ידי יוסף ואסתר שמשון, שהחלו לייצר יריעות כותנה בתחילת שנות ה-1900.

בשנות ה-30 החלו לייצר מצעים לבתי חולים. בשנות החמישים החלו לייצר מצעים לבתי מלון ומוטלים. הם גם ייצרו מצעים לאנשי צבא. בשנת 1961, הם זכו לפטנט על עיצוב חדש של סדינים בבית חולים שאפשר להחליף אותם תוך שמירה עליהם מתוחים על המזרון. הסיבה לכך היא שעיצובים קודמים צנחו עם השימוש והפכו גדולים מכדי להשתנות בקלות.

החברה נמצאת עד היום בבעלותם של צאצאיהם של יוסף ואסתר שמשון, למרות שהיא הרחיבה את קו המוצרים שלה בעשורים האחרונים לכלול סוגי מצעים נוספים כמו שמיכות פוך (סוג של שמיכת פוך).

סדינים של שמשון הוא מותג מצעים המיוצר בארצות הברית. החברה מייצרת מגוון מוצרי מצעים ללקוחות, לרבות סדינים, כריות ופריטים נלווים נוספים.

בשנת 1919, מייסד שמשון סדינים, סמואל סמונוביץ', הגיע לאמריקה מרוסיה עם משפחתו והתיישב בקליבלנד. אשתו הייתה בהריון עם בנם הראשון כשהם הגיעו לאמריקה. לא היה להם כסף ומעט מה לאכול. כמו מהגרים רבים מאותה תקופה הם נאלצו לעבוד קשה רק כדי לשרוד.

סדינים של שמשון עשויים מתערובת כותנה-פוליאסטר וספירת חוטים של 200. הם רכים, עמידים ועמידים להתכווצות.

הבד נושם ועוזר לווסת את טמפרטורת הגוף. לסדינים יש גם תוחלת חיים ארוכה מכיוון שהם מתנגדים להתקמטות, דהייה והתכווצות.

החברה עוסקת בתעשיית המצעים כבר למעלה ממאה שנה ומייצרת סדינים איכותיים לכל מיני מיטות.

סדינים של שמשון מיוצרים רק מכותנה באיכות הטובה ביותר שנטווה לאחר מכן לחוט יוקרתי.

החברה ידועה במוצרים האיכותיים והעמידים שלה, שנועדו לספק את השינה הטובה ביותר שאפשר.

החברה נוסדה בשנת 1881 והיא קיימת כבר יותר ממאה שנה. הם יצרו מוצרי מצעים איכותיים שמחזיקים מעמד ומספקים את השינה הטובה ביותר שאפשר.

סדינים של שמשון הם סוג של יריעת כותנה שעשויה להיות רכה, עמידה וסופגת. הם זמינים בגדלים וצבעים רבים ושונים.

סדינים שמשון הם מותג מצעים העשויים מ-100% כותנה. הוא נוצר על ידי חברה בארצות הברית, שנוסדה ב-1881.

סדינים של שמשון ידועים באיכותם הגבוהה ובעמידותם המצוינת. הם גם היפואלרגניים ועמידים בפני קרדית האבק, מה שהופך אותם למושלמים עבור אנשים עם אלרגיות או אסטמה.

הסדינים שלהם מגיעים במגוון צבעים וגדלים לכל סוגי המיטות: טווין, מלא, מלכה, קינג, קליפורניה קינג ומלך מפוצל.

סדינים של שמשון הם סוג חדש של מצעים שאומרים שהם הסדינים הטובים בעולם. הם מותג מצעים יוקרתי שעשוי מ-100% כותנה מצרית וזמין בצבעים שונים כמו לבן, ורוד, כחול ועוד.

סדינים אלה אינם רק יוקרתיים אלא גם סבירים עבור רוב האנשים. הם מגיעים בערך $150 עבור סט קווין סייז, וזה די סביר כאשר אתה משווה אותו למותגי יוקרה אחרים שיכולים להגיע עד $400 או יותר.

סדינים שמשון היא חברה המתמחה בייצור מצעים איכותיים. החברה נוסדה בשנת 1883 על ידי סמואל ג'יי ואייזק ד' סמס. המטה שלהם נמצא בנאשוויל, טנסי, ארה"ב.

למייסד החברה היה רעיון חדשני להשתמש בחוט אלסטי כדי להפוך את המצעים לעמידות ונוחה יותר לשימוש. חידוש זה גרם לחברה להתבלט על פני מתחרותיה ועזר לה לצמוח במהלך העשורים הבאים.

בשנת 1930 הפכה שמשון שייטס לתאגיד ציבורי לאחר שמכרה מניות ממניותיה בבורסת ניו יורק (NYSE). המהלך הזה הוא שאפשר לחברה להרחיב את פעילותה ברחבי צפון אמריקה ואירופה, כמו גם להגדיל את מתקני הייצור שלה כדי לייצר יותר ממיליון מטרים של בד מדי יום.

סדינים של שמשון הם מוצר מצעים יוקרתי העשוי מ-100% כותנה. הם עוזרים לך לישון קריר יותר על ידי מנדפת לחות מהגוף ומספקים תחושה רכה ויוקרתית.

כולנו יודעים שלישון קריר היא אחת הדרכים הטובות ביותר לישון טוב בלילה. זו הסיבה שאנשים רבים פונים לסדינים יוקרתיים כמו סדינים שמשון לצרכי המצעים שלהם.

סדינים שמשון היא חברה המייצרת ומוכרת חומרי מצעים לכל סוגי המיטות. הם ידועים בזכות הסדינים והכריות האיכותיים שלהם.

החברה נוסדה בשנת 1881 על ידי ג'ורג' פ. שמשון בפילדלפיה, פנסילבניה. החברה נקראה במקור החברה לייצור שמשון, אך היא שינתה את שמה ל-Samson Manufacturing Company Limited בשנת 1934.

השם המסחרי "שמשון" מגיע מהדמות המקראית, שהיה ידוע בכוחו ובעוצמתו בזמן שנלחם עם אריה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email