ניכיון שיקים מסחריים

 

אחד השירותים האטרקטיביים ביותר שלא מעט בעלי עסקים משתמשים בו כיום הוא שירות ניכיון שיקים מסחריים. מדובר על שירות שיכול לאפשר לכל עסק להציע ללקוחות שלו מגוון שיטות תשלום עבור מוצרים או שירותים לרבות תשלום באמצעות שיקים דחויים, מבלי שהדבר יפגע בתזרים המזומנים של העסק. אם אתם תוהים מהו שירות ניכיון שיקים מסחריים והאם כדאי לכם גם לבחור בו, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מהו שירות ניכיון שיקים מסחריים?

שיק מסחרי הוא לרוב שיק דחוי וצקים האלה ניתן לפרוט בחברת FINANCE PRO המתמחה בניכיון שיקים מסחריים ומתן אשראי חוץ בנקאי. כלומר, את הסכום שנכתב בשיק ניתן לקבל רק בתאריך עתידי שנכתב בשיק על ידי בעליו. שירות ניכיון שיקים הוא אחד מהשירותים הרלוונטיים והחשובים ביותר עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים. במסגרת שירות זה ניתן להפקיד את השיקים הדחויים ולקבל את ערך השיק באופן מידי בניכוי של ריבית או עמלה שנקבעת על ידי החברה שמציעה את השירות. החברה דואגת לפדיון של השיק במועד הרלוונטי. הריבית על השירות או העמלה על השירות תלויה בגורמים שונים כגון: עד כמה רחוק תאריך הפדיון של השיק, כמה אמין האדם או העסק שהביאו לכם את השיק ועוד.

כל היתרונות בשירות ניכיון שיקים מסחריים

שירות ניכיון שיקים מסחריים הוא שירות בעל יתרונות רבים:

  • ראשית כל, יש מצבים רבים שבהם עסק קונה סחורה ואמור לשלם עליה תוך שלושים יום. מנגד, ישנם לקוחות שמשלמים בבית העסק על אותה הסחורה בצק עתידי שמועד הפירעון שלו הוא 60 יום לאחר קבלת השירות או הסחורה. שירות ניכיון צקים מאפשר לכל בעל עסק לצמצם את הפער בין הסחורה שסופקה לבין מועד התשלום עליה.
  • ניתן לקבל כסף מזומן מידי תמורת שיק דחוי. כל שעליכם לעשות זה להעביר את השיקים הדחויים לחברה שמספקת את השירות ולקבל את הכסף המזומן באופן מידי לחשבון הבנק שלכם, דבר שימנע מכם את הצורך לחכות למועד הפירעון של השיק בכדי לקבל את הסכום שכתוב בו.
  • מכיוון שאין אפשרות לדעת מראש האם האדם או החברה שמספקת את השיק מופיעה ברשימת חשבונות מוגבלים של בנק ישראל, פעולת ניכיון שיקים יכולה לחשוף בפניכן את המידע המדובר
  • יתרון נוסף וחשוב הוא שמירה על תדמית חיובית של העסק. כל בעל עסק יודע שבנקים אינם מתלהבים מצקים דחויים שמפקידים אצלם ולא פעם הבנק לא יכלול אותם כבסיס פיננסי בטוח שמאפשר לבצע פעולות פיננסיות שונות. לכן, אם בוחרים בחברה חוץ בנקאית לצורך ניכיון השיקים, ניתן לפתור את הבעיה המדוברת מול הבנק.

 

באיזה מקרים כדאי להשתמש בשירות ניכיון שיקים מסחריים?

אם אתם בעלי עסקים חדשים או עסקים קטנים או בינוניים ומעוניים בהחזר מס פנו לחברת היחידה להחזרי מס ואתם תוהים האם כדאי לכם להשתמש בשירות ניכיון שיקים, חשוב מאוד שתדעו שמדובר על שירות שבהחלט יכול לסייע לכם לשמור על תזרים מזומנים תקין בעסק שלכם ובד בבד, להמשיך להציע ללקוחות שלכם את האופציה לשלם בשקים דחויים, דבר שיכול להקל עליהם ולגרום ללקוחות לבחור דווקא בעסק שלכם על פני עסקים שלא מציעים את שיטת התשלום המדוברת.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email