הסרת שיער בלייזר במרכז

 

אם נמאס לכן מגילוח, שימוש בפינצטה או בשעווה להסרת שיער שאינו רצוי, פתרון הסרת שיער בלייזר הוא אפשרות שכדאי לכן לקחת בחשבון. שירות הסרת שיער בלייזר במרכז הוא אחד ההליכים הקוסמטיים הנפוצים ביותר בישראל. התהליך פועל באמצעות הקרנת אור מרוכז מאוד לזקיקי השיער. פיגמנטים בזקיקים קולטים את האור, והזקיקים נהרסים. למה בעצם לעשות הסרת שיער בלייזר? כי זה מה שיתן לנו את ההנאה הרבה של גוף חלק ללא שיערות. היום ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר במגון רחב של אזורים בגוף כמו למשל בבתי השחי, בחזה, בגב, בבטן, ברגליים ובידיים, במפשעות ואפילו בפנים. בשורות הבאות נציג בפניכם את היתרונות של הסרת שיער בלייזר ונסביר בקצרה על מהלך הטיפול של הסרת שיער.

https://hairremoval.org.il/  המרכז להסרת שיער בלייזר

יתרונות הסרת שיער בלייזר במרכז

טיפול הסרת שיער בלייזר במרכז מתאים להסרת שיער שאינו רצוי מהפנים, הרגליים, הסנטר, הגב, הזרועות ואזורים אחרים בגוף. יתרונות הסרת שיער בלייזר כוללים:

דיוק. מכשיר לייזר מכוון באופן סלקטיבי לשערות כהות וגסות ללא פגיעה בעור הסובב.

מהירות. כל פעימת לייזר נמשכת שבריר שנייה ומטפלת בשערות רבות בו זמנית. מכשיר לייזר מטפל באזור אחד בכל שניה. להסרת שיער מאזורים גדולים בגוף נדרש טיפול של עשרים דקות, והסרת שיער מאזורים קטנים אפשרית בתוך מספר דקות.

תוצאות. לאחר שלושה עד שבעה מפגשים בממוצע, תוצאות הסרת שיער בלייזר במרכז נמשכות לצמיתות.

מהלך טיפול הסרת שיער בלייזר במרכז

רגע לפני הליך הסרת שיער בלייזר במרכז, השיער עובר טיפול של חיתוך לכמה מילימטרים מעל פני העור. בדרך כלל, טכנאי הסרת שיער משתמשת בחומר הרגעה על אזור הטיפול כעשרים דקות עד חצי שעה לפני ההליך, על מנת לסייע להקהיית תחושות פעימות הלייזר. מכשיר הלייזר יותאם לצבע, עובי ומיקום שיער המטופל וכן לצבע העור.

בהתאם למכשיר הלייזר או מקור האור המשמש לטיפול, המטופל והטכנאי יחבשו מגן עיניים מתאים. כמו כן, יהיה צורך להגן על שכבות העור החיצוניות שלכם באמצעות ג'ל קר או מכשיר קירור מיוחד, שמסייע לחדירת אור הלייזר לעור. לאחר מכן, הטכנאי מפעיל פעימת אור לאזור הטיפול ומוודא שבוצע שימוש בהגדרות הטובות ביותר.

לאחר הליך הסרת שיער בלייזר במרכז

לאחר סיום הליך הסרת שיער בלייזר במרכז, המטופל יקבל שקית קרח, קרם הרגעה או קרם נוגד דלקת או מים קרים על מנת להקל על אי הנוחות. אתם יכולים לתזמן את מפגש הטיפול הבא שלכם לפרק זמן של ארבעה עד שישה שבועות. הטיפולים יימשכו עד שהשיער יפסיק לצמוח. חשוב לבחור מקום מקצועי בו יש הקפדה על התאמת הטיפול לפי סוג השיער וסוג העור שלכם. לא כל מכשיר מתאים לכולם ולכן ככל שהמכשיר מתקדם יותר, הטיפול יהיה מוצלח יותר ויחזיק לאורך זמן.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ביטוח רפואי

הבנת החשיבות של ביטוח בריאות לנוסעים לחול

בעולם המקושר של היום, נסיעות לחו"ל הפכו נגישות ומושכות יותר לאנשים רבים. בין אם זה למטרות פנאי, עסקים או לימודים, יציאה לארצות זרות יכולה להיות חוויה מעשירה ומרגשת. עם זאת, בתוך הריגוש של חקר יעדים חדשים, חשוב לא להתעלם מהחשיבות של הבטחת ביטוח בריאות הולם עבור המסע שלך.

מחשב

העתיד כבר כאן: איך שירותי ענן משנים את פני העסקים

תחום העסקים מתפתח בקצב מהיר מאי פעם, מונע על ידי פיתוחים טכנולוגיים המעצבים מחדש את מרקם הפעילות הארגונית. בחוד החנית של טרנספורמציה זו נמצאת הופעתם של שירותי ענן, מהפכה המבטיחה גמישות, יעילות ושיתוף פעולה שאין שני להם. דמיינו עולם שבו גבולות גיאוגרפיים מתמוססים, ונתונים הופכים לנגישים באופן אוניברסלי, מה שמוביל לעידן של צמיחה וחדשנות חסרות תקדים עבור עסקים. לא מדובר בחלום רחוק אלא במציאות מוחשית שמפוסלת כיום על ידי טכנולוגיית הענן.

הדרכת הורים למתבגרים

חשיבות הדרכת הורים למתבגרים

להדרכת הורים תפקיד מכריע בעיצוב התפתחותם ורווחתם של בני נוער, כאשר הם מנווטים את אתגרי גיל ההתבגרות והמעבר לבגרות. אי אפשר להמעיט בהשפעת ההשפעה ההורית על בני נוער, מכיוון שהיא יכולה לעצב את הערכים, האמונות, התנהגויותיהם ובריאותם הנפשית הכללית. במאמר זה, נחקור את החשיבות של הדרכת הורים לבני נוער וכיצד תקשורת ותמיכה יעילים יכולים לטפח צמיחה והתפתחות חיובית בשלב קריטי זה.