מיכל רפאל בז'אנר חדש – לא מה שציפיתם ממנה

לא מעט זמרות צעירות מצליחות בשנים האחרונות, עם זאת לאף אחת אין סיפור כמו הסיפור של מיכל רפאל. מיכל רפאל, בת 22, היא ללא ספק אחד מהשמות החמים בתעשייה. מיכל שנולדה למשפחה קווקזית, מתגוררת נכון להיום עם הוריה ואחיה בעיר שדרות. עם זאת ההצלחה של מיכל לא הגיע על מגש של כסף. היא נלחמה על מנת להגיע למקום שבו היא נמצאת נכון להיום. דבר שאמור להוכיח לכל הילדות הקטנות בבית – שאין דבר שעומד בפני הרצון.

קרדיט: משה נחומוביץ'

הסיפור של מיכל רפאל מתחיל עוד בבית הספר היסודי, כאשר היא התמודדה עם התעללות מצד חבריה. בשלב מתקדם יותר, ההתעללות הפכה להיות חרם של ממש. עבור ילדה קטנה ההשפעה הייתה השפעה משמעותית מאוד, כזאת שהיא לא יכולה להתעלם ממנה. בעקבות ההתעללות מצד חבריה לספסל הלימודים החליטה מיכל לגנוז את השיר הראשון שאותו היא הקליטה.

בתמיכת אביה וחברתה הטובה החליטה מיכל לנסות להתגבר על ההצקות ועל החרמות. היא ניסה להקליט עוד שני שירים שגם לא ראו אור, בסופו של יום. רגע לפני שהשירים היו אמורים לצאת, מיכל לא הצליחה להשאיר את החששות מאחור. ההצקות מצד חבריה שרק הלכו וגברו הפכו להיות אלה שמכתיבים כיצד הולכים להיראות חייה מאותה הנקודה.

את הצעד המשמעותי עשתה מיכל בהיותה בת 17 כאשר פאר טסי הגיע להופיע בשדרות. מיכל שמעריצה את פאר טסי מגיל קטן החליטה לשלוח לו הודעה בפייסבוק על מנת לתפוס את תשומת ליבו. פאר טסי לא נשאר אדיש לפוטנציאל של מיכל, והחליט להזמין אתה להופיע איתו. אהבת הקהל הגיעה כמו רעם ביום בהיר, כאשר כל מי שנכח בהופעה לא הצליח להתעלם מהזמרת הצעירה שעלתה בהפתעה לבמה. נדמה כי באותו הרגע זה רק עניין של זמן עד שתהיה למיכל מוזיקה משלה. כל מה שהייתם צריכים לעשות זה רק לחפש מוזיקה ישראלית מיכל רפאל.

קרדיט: אהוד שגב

החל מאותו הרגע מיכל הבינה כי היא חייבת לעשות משהו קצת שונה על מנת להצליח. כדי שהיא תוכל להרגיש טוב עם עצמה היא חייבת להתעורר בבוקר ולעשות את מה שהיא אוהבת – לשיר. מי שהייתה זאת שנתנה למיכל את הרוח הגבית היא חברתה של אחותה של מיכל, רוז. היא הבינה שכל מה שמיכל צריכה זה מישהו אחד שיאמין בה וידחוף אותה קדימה. איתה מיכל הוציאה את השיר הראשון שלה, שאותו היא כמובן לא גנזה. מדובר על השיר "סרט" שהגיע במהירות למיליון ציפיות, והמחמאות היו גדולות במיוחד.

לאחר ההצלחה של "סרט" מיכל עברה לניהולו של המפיק אופיר מלול, עמו הוציאה מספר סינגלים והבולט מביניהם "יוצאת רק בלילות" ששוב כבש את השטח. מיכל עברה עם עצמה תהליך והחליטה שהיא לא רוצה לשיר יותר המובן מאליו ואת מה שמצפים ממנה שזה בעיקר מוזיקה מזרחית. היא החליטה לשנות כיוון, לחקור מוזיקת עולם ועברה לניהולה של רוז והוציאה את הסינגל האחרון שלה "מגדלור" שנכתב והולחן ע"י טליסמאן וגלעד מרקוביץ'. גם הסינגל הזה כמו סינגלים אחרים זכה להצלחה מסחררת ולמחמאות מקיר לקיר.

כאשר תקראו על michal rafael – מיכל רפאל מהפך לא תוכלו להישאר אדישים לכל מה שקרה. מדובר על זמרת שהצליחה למרות שאף אחד לא עשה לה את החיים לקלים. מה לגבי ההמשך? בקרוב מאוד אמור לצאת הסינגל החדש של מיכל שנקרא "הולכת מכאן" שהולחן והופק על ידי ליאור אברמוב המוכשר. שווה לכם לחכות!

 

לעמוד הפייסבוק של מיכל רפאל

קרדיט: אהוד שגב
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email