מזרונים ללא מעכבי בעירה הופכים יותר ויותר פופולריים בשוק

מזרונים ללא מעכבי בעירה בטוחים יותר לצרכנים ולסביבה.

מזרונים ללא מעכבי בעירה בטוחים לצרכנים ולסביבה. הכימיקלים המשמשים לייצור מזרנים עמידים באש מכילים מגוון חומרים רעילים העלולים להזיק לבני אדם, לבעלי חיים ולסביבה.

הכימיקלים המשמשים לייצור מזרנים עמידים באש מכילים מגוון חומרים רעילים העלולים להזיק לבני אדם, לבעלי חיים ולסביבה.

הכימיקלים המשמשים במזרנים מסורתיים כוללים PBDE (polybrominated diphenyl ethers), אשר אסורים באירופה מכיוון שהם עלולים לגרום לסרטן ולבעיות בריאות אחרות; טריס כלור (צורה של ביפנילים פולי-כלוריים או PCBs) שעלול לגרום לסרטן; וחומצה בורית, שאינה מווסתת על ידי ה-EPA אך נמצאה במחקרים מסוימים כגורמת לנזק מוחי בניסויים בבעלי חיים.

מזרונים ללא מעכבי בעירה בטוחים לצרכנים ולסביבה. הכימיקלים

מזרון היא אחת הרכישות החשובות ביותר שתבצעו בחייכם. אתה מבלה על זה שליש מחייך וזה צריך להיות נוח, תומך ועמיד. והכי חשוב, בטוח.

אדם ממוצע מוציא $1,000 על המזרון שלו במהלך חייו. מזרון חדש הוא השקעה גדולה שאי אפשר להתעלם ממנה או להקל בה ראש. מזרונים עשויים לעתים קרובות עם מעכבי בעירה כדי להפחית את סיכוני השריפה ולשמור עליך מפני פגיעה במקרה של שריפה או תאונה כגון שפיכת קפה חם על עצמך בזמן השינה. אבל מה אם אתה לא רוצה אותם?

כימיקלים רעילים כמו אתרים דיפניל פוליברום (PBDE) משמשים כמעכבי בעירה במזרנים מכיוון שהם מפחיתים את סיכוני השריפה על ידי האטת קצב התפשטות השריפות על פני משטחי בד – אך הם גם מהווים סיכונים בריאותיים לבני אדם כאשר הם משתחררים לאוויר ומים שלנו. . PBDEs קושרו

מזרונים הם אחד הפריטים הנפוצים ביותר במשק הבית. הם משמשים לשינה, ישיבה והרפיה. למזרנים ללא מעכבי בעירה יש סיכון גבוה יותר להיחשף לאש. השימוש במזרנים אלו עלול לגרום לעלייה בפציעות וברוגים הקשורים באש.

על מנת להימנע מהשלכות מסוכנות אלו, חשוב לקנות מזרונים עם מעכבי בעירה כדי למזער את הסיכון לפציעה או מוות כתוצאה משריפות.

מזרונים הם אחד הרהיטים החשובים ביותר במשק הבית. הם מספקים נוחות ותמיכה לשנת לילה טובה. אבל מה קורה כשרוצים לקנות מזרון ללא מעכבי בעירה?

ידוע שמזרנים מכילים מעכבי בעירה, אשר נאסרים כעת במדינות רבות. מאמר זה דן בסכנות של כימיקלים אלה, כמו גם בחלופות הקיימות.

השימוש בחומרים מעכבי בעירה במזרנים היה נושא שנוי במחלוקת בעשורים האחרונים. ישנן עדויות לכך שהם עלולים להזיק לבריאות האדם ולסביבה ויעילותם הוטלה בספק על ידי כמה מומחים.

השימוש בכימיקלים אלו נאסר במדינות רבות, כולל קנדה ואירופה, כאשר מדינות נוספות עוקבות אחר כך.

יש גם חלופות למעכבי בעירה מסורתיים המבוססים על כימיקלים הזמינים עבור יצרנים שרוצים לספק מוצר בטוח יותר לצרכנים; אלה כוללים תוספים טבעיים כגון חלקיקי צמר או נחושת.

מזרונים הם מקור משמעותי לזיהום בעולם. הם המקור השני בגודלו לזיהום אוויר בתוך הבית, וההערכה היא שהם פולטים 1.5 מיליון טון של תרכובות אורגניות נדיפות לאטמוספירה מדי שנה.

בשנים האחרונות חלה דחיפה להחליף מעכבי בעירה רעילים בטבעיים על מזרונים. עם זאת, זה נתקל בהתנגדות מסוימת בגלל הסיכון המוגבר לשריפה ומכיוון שחומרים טבעיים אלה יכולים להיות יקרים יותר מאשר מעכבי בעירה מסורתיים.

הנציבות לבטיחות מוצרי צריכה בארה"ב לא אסרה על שימוש במעכבי בעירה רעילים במזרנים, אך היא דרשה שהשימוש בהם יוגבל ל-10% או פחות במשקל תוך שלוש שנים מהתאריך שבו הכלל החדש שלהם ייכנס לתוקף ב-1 בינואר, 2020.

מזרונים הם הגורם העיקרי לשריפות בארה"ב. דו"ח לאומי להגנה מפני אש קובע כי יותר מ-70% ממקרי המוות משריפות בתים מאז 2004 נגרמו משריפות בבתים עם מזרונים.

מזרונים ללא מעכבי בעירה עשויים להוות פתרון לבעיה זו. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) פרסמה המלצות לסילוק כימיקלים רעילים ממוצרי ילדים ומזרונים ללא מעכבי בעירה עשויה להיות אחת הדרכים לעשות זאת.

השימוש בכימיקלים מעכבי בעירה במזרונים הוא גורם סיכון מרכזי להתפתחות בעיות נשימה.

מזרונים ללא מעכבי בעירה הם אופציה מצוינת לאנשים הרגישים לכימיקלים אלו.

מזרונים ללא מעכבי בעירה הופכים פופולריים יותר בשוק. הסיבה לכך היא שהצרכנים מחפשים מזרונים ידידותיים לסביבה ובטוחים מפני כימיקלים רעילים.

עם זאת, קיימת תפיסה מוטעית כי מזרונים ללא מעכבי בעירה לא יוכלו להגן עליכם מפני אירועי שריפה. זה לא נכון מכיוון שיש להם כעת חומרים שונים כדי לספק רמת הגנה דומה למזרנים עם מעכבי בעירה.

מזרונים הם אחד הפריטים הפופולריים ביותר בבית. הם משמשים לשינה ולהירגעות, כאשר אנשים רבים מבלים יותר משליש מחייהם בשינה עליהם.

אבל מה הטעם במזרון אם הוא לא מספק נוחות?

רוב המזרנים מכילים מעכבי בעירה כדי להפחית את הסיכון לשריפה, אך כימיקלים אלו אינם נחוצים ועלולים להזיק לבריאותכם.

המאמרים הבאים יבחנו כיצד תוכלו למצוא מזרונים ללא כימיקלים מעכבי בעירה שיספקו לכם נוחות ובטיחות.

מזרונים הם פריט ביתי נפוץ מאוד והם גם צריכים להיות עמידים בפני אש. הדרך הנפוצה ביותר להפוך מזרנים לעמידים בפני בעירה היא על ידי הוספת כימיקלים הנקראים מעכבי בעירה. כימיקלים אלו נקראים פחמימנים הלוגנים והם שימשו באופן מסורתי במזרנים בחמישים השנים האחרונות. אך כעת, תעשיית המזרונים החלה להשתמש בחומרים חדשים יותר שאינם מכילים את הכימיקלים המסוכנים הללו, והדבר הוביל לפיתוח של חומרי מזרונים חדשים שאינם זקוקים לחומרים כימיים אלו על מנת להיות עמידים בפני אש.

עם זאת, השימוש בחומרים החדשים הללו אינו חף מחסרונותיו. לחומר המבוסס על כימיקלים מיושן הייתה נקודת התכה גבוהה יותר מהחומר החדש, כלומר היה סיכוי נמוך יותר להתעוות בעת חימום. במילים אחרות, זה היה עמיד יותר מהחומר החדש יותר מה שעלול להוביל לבלאי מוקדם של המוצר עקב שימוש תכוף בצד זה או אחר של המיטה (או אם אתה ישן על הצד).

מזרונים הם מקור מרכזי לחשיפה לחומרים מעכבי בעירה. הסיבה לכך היא שהם אחד המוצרים הבודדים בבית שלנו שאנו מבלים בהם זמן רב והכימיקלים הללו יכולים להיספג דרך העור שלנו.

השימוש בחומרים מעכבי בעירה במזרנים נתון במחלוקת כבר שנים. יש הטוענים שהכימיקלים האלה מהווים סיכון בריאותי לבני אדם, בעוד שאחרים אומרים שהם נחוצים כדי למנוע התפשטות שריפות.

מחקר שפורסם ב-Journal of Clinical Sleep Medicine מצא שאנשים שישנו על מזרני קצף עם מעכבי בעירה היו בעלי רמות גבוהות יותר של פחמימנים עם כלור מאשר אלו שישנו על מזרני קצף בלעדיהם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email