מהו ביטוח הפול?

ישראל היא מדינה מאוד מתקדמת גם ביחס למדינות מערביות אחרות. רואים זאת בחברות ההייטק הישראליות, בתעשיות הביטחוניות ובמגזר השירותים הענף של מדינת ישראל. עוד מקום בו הדבר בולט מאוד זה בתחום של ביטוח חובה. כיום כל נהג חייב לעשות ביטוח חובה על פי חוק וכך במקרה של תאונה יש גורם מבטח המפצה את הנפגעים. אך עולה השאלה מה קורה כאשר חברות הביטוח לא מוכנות לבטח את הנהג?

מתי? למשל כאשר הנהג עשה הרבה תאונות בעבר ולכן הוא נחשב מבחינתם לסיכון. אם כן במצב כזה יש ביטוח פול. בשנת 2011 הוחלט כי חברות הביטוח יקימו גוף עצמאי אשר יבטח את כל הנהגים אשר מסוכנים לביטוח חובה. ביטוח פול הוא ביטוח רכב אשר הכרחי לא רק בשביל לשמור על הנהגים שלא רוצים לבטחם אלא גם על הנהגים ומשתמשי הדרך האחרים אשר הנהגים בסיכון יפצעו או יפגעו בהם.

ביטוח הפול

מדוע רכבים דו גלגליים מבוטחים בביטוח פול?

אתם צריכים לדעת כי ביטוח פול הוא לא רק ביטוח רכב אלא גם ביטוח לדו גלגליים. הסיבה לכך היא גם בגלל שדו גלגלי הוא יותר מסוכן ויש בו הרבה יותר פציעות וגם בגלל שהוא יותר נגנב ולכן הוא מבוטח בביטוח פול.

כיום יש נהגי אופנועים וקטנועים אשר הם זהירים מאוד ולא עשו תאונה ועדיין הם יחויבו להיות מבוטחים בביטוח פול. לפני שאתם קונים אופנוע או קטנוע כדאי לכם לברר עם חברות הביטוח האם הם תוכלו לקבל ביטוח רכב אונליין רגיל או אופליין רגיל או שמא תצטרכו לעשות ביטוח פול וכך תדעו לקראת מה אתם הולכים לפני קניית האופנוע או הקטנוע.

מה הם התעריפים של ביטוח פול?

עליכם לדעת כי ביטוח פול הוא יותר יקר מאשר ביטוח רכב אונליין וזאת מכיוון שהסיכון בו הוא גדול למבטח. לכן לפני שאתם קונים רכב או קטנוע כדאי לכם לברר מה העלויות של ביטוח פול. זכרו כי החוק קובע כי אתם חייבים לעשות ביטוח חובה ולכן אי אפשר לוותר על ביטוח גם אם זה ביטוח פול.

ביטוח הפול
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email