ישנם ארבעה סוגים עיקריים של בשמים: 1) או דה קולון: לסוג זה של בושם יש ניחוח קליל והדר

חשוב לציין שלא כל הבשמים נוצרים שווים. ישנם סוגים רבים ושונים של בשמים, כל אחד עם הריח הייחודי שלו.

סוג הבושם הפופולרי ביותר הוא או דה פרפיום. סוג זה של בושם הוא החזק ביותר ומכיל בין 15-30% אלכוהול. סוג הבושם הבא הפופולרי ביותר הוא האו דה טואלט בעל ריכוז נמוך יותר של אלכוהול, בדרך כלל בין 5-15%. יש אנשים שמעדיפים את הגרסה הזו מכיוון שהיא פחות יקרה מהאו דה פרפיום אבל עדיין יש לה ריח חזק. או דה קולון מגיע למקום השלישי ומכיל אפילו פחות אלכוהול מאשר או דה טואלט, בדרך כלל בסביבות 3%.

בשמים הם חלק מהותי בחייה של כל אישה מכיוון שהם לא רק מריחים טוב אלא גם גורמים לנו להרגיש טוב.

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת בושם הוא הריח. לבשמים שונים יש ריחות שונים כמו פרחוני, מאסקי, פירותי וכן הלאה. מלבד הריח, כדאי לשקול גם את המרכיבים המשמשים בו. לדוגמה, אם יש לך עור רגיש אז אתה צריך להימנע מבשמים עם אלכוהול או כימיקלים אחרים שעלולים לגרות את העור שלך.

מלבד זאת, ישנם גורמים רבים נוספים שיש לקחת בחשבון כמו סוג הבושם (או דה טואלט או או דה פרפיום), גודל (בקבוק קטן או בקבוק גדול), מחיר ומותג.

בשמים הם סוג של מוצר ריח שנמצא בשימוש במשך אלפי שנים. מטרת הבושם היא לגרום למשתמש להריח נעים.

המילה בושם מגיעה מהמילה הלטינית "per fumus", שפירושה "דרך עשן". הבושם נוצר במקור על ידי המצרים הקדמונים ששרפו שמנים ריחניים כדי להדוף חרקים ומזיקים אחרים ולהעניק לעצמם ריח נעים.

בושם מיוצר בדרך כלל משלושה מרכיבים בסיסיים: חומר ארומטי, אלכוהול ומים. אלכוהול עוזר לשאת את הריח מהחומרים הארומטיים דרך העור שלך, כך שתוכל להריח אותו על הגוף שלך. מים עוזרים לדלל את הניחוח כך שהוא לא מגרה את העור או מציף אותך בניחוחו.

בשמים מגיעים בהרבה סוגים שונים. ישנם בשמים המיועדים לגברים, נשים וילדים. ישנם גם בשמים בעלי ריח ספציפי כמו פרחים או הדרים. ניתן להשתמש בבשמים למגוון אירועים כגון פגישות עסקיות, חתונות, הלוויות ועוד.

סוג הבושם שתלבשו יהיה תלוי באירוע אליו תלבשו ובריח שאתם הכי אוהבים.

משתמשים בבשמים ליצירת רושם של טעם וסגנון אישיים. ניתן לסווג בשמים לארבעה סוגים: פרחוני, מזרחי, עצי ופירותי.

סיווג הבשמים מבוסס על הרכב הבושם. ישנם ארבעה סוגים עיקריים של בשמים: פרחוני, מזרחי, עצי ופירותי.

בשמים מגיעים בסוגים שונים שיש להם ריחות ייחודיים משלהם. סוגים אלה כוללים פרחים, הדרים, מזרחיים ועציים.

ישנן שלוש קטגוריות עיקריות של בשמים: בשמים פרחוניים, בשמים הדרים ובשמים מזרחיים. בשמים פרחוניים מתאפיינים בריחו הקל והמתוק. בדרך כלל הם מורכבים מפרחים כמו ורדים או יסמין. לבשמי הדרים יש ריח חזק יותר מבשמים פרחוניים אך הם אינם מחזיקים מעמד לאורך זמן כמו סוגי בשמים אחרים. לרוב הם מורכבים מפירות כמו תפוזים או אשכולית, עם רמז לתבלינים אחרים כמו קינמון או ציפורן. לבשמים מזרחיים יש ריח עמוק ומורכב שלעיתים מורכב מתבלינים כמו לבונה או שמן פצ'ולי עם רמז לפולי וניל או שמן אמברגריס כדי להוסיף מתיקות לניחוח.

בשמים הם סוג של ניחוח המשמש להפקת ריח נעים. הם עשויים בדרך כלל משמנים אתריים, או כימיקלים ארומטיים. בשמים מסווגים לרוב לשתי קטגוריות: פרחוני ומזרחי.

רוב הבשמים מכילים תערובת של ניחוחות, אך לחלקם יש רק ניחוח אחד. בושם מוחל בדרך כלל על העור או הבגדים וניתן להשתמש בו כדי ליצור ריח ייחודי של אדם.

בשמים מסווגים בקטגוריות שונות בהתאם למרכיבים. ישנן שלוש קטגוריות עיקריות של בשמים – פרחוני, מזרחי ועץ.

הסיווג מבוסס על המרכיבים העיקריים של הבושם הכוללים פרחים, תבלינים, עצים וחומרים טבעיים נוספים. לכל קטגוריה יש ריח ייחודי משלה, שלעיתים מזוהה עם מצב רוח או רגש ספציפיים.

לבשמים פרחוניים יש ריח מתוק וקליל שלעיתים מזוהה עם תמימות או טוהר בעוד לבשמים מזרחיים יש ריח כבד יותר שמזוהה לרוב עם חושניות וחום. לבשמים עצי יש ארומה יותר אדמתית שקשורה בדרך כלל לגבריות או לחוזק.

בשמים הם מצרך פופולרי בשוק. ישנם סוגים רבים ושונים של בשמים זמינים לרכישה. מאמר זה ידון בסוגי הבשמים השונים הזמינים לרכישה וביתרונותיהם.

סוגי בשמים:

ישנם ארבעה סוגים עיקריים של בושם הזמינים לרכישה:

או דה טואלט, או דה פרפיום, או דה קולון ופרפיום.

ההבדל בין הארבעה הללו הוא כמה שמן בושם משמש בתערובת וכמה זמן הוא מחזיק מעמד על העור של מישהו. ככל שריכוז שמן הבושם גבוה יותר, כך הריח יהיה חזק יותר ועמיד יותר; עם זאת, זה גם אומר שזה יהיה יקר יותר להכנה.

או דה טואלט היא גרסה קלה יותר עם ריכוז נמוך יותר של שמני ריח; סוג זה נמשך בדרך כלל בין שעה לשעתיים לאחר היישום על העור. לאו דה פרפיום יש ריכוז גבוה יותר מאשר e

בשמים מורכבים מתערובת של כימיקלים היוצרים את הריח. כימיקלים אלו מופקים בדרך כלל מפרחים, צמחים, פירות ומקורות טבעיים אחרים.

ניתן לסווג את סוגי הבשמים הקיימים כיום לשלוש קטגוריות עיקריות:

– בושם טבעי: בשמים אלו מורכבים מתמציות מפרחים, צמחים, פירות ומקורות טבעיים אחרים.

– בושם סינטטי: בשמים אלו מורכבים מתרכובות כימיות שנוצרו באופן מלאכותי במעבדה.

– בושם ארומטי: סוג זה משמש כמטהר אוויר מכיוון שהוא לא מיועד למריחה על העור.

בשמים הם סוג של ניחוח המשמש כדי לגרום לגוף להריח טוב יותר. הם משמשים לעתים קרובות על ידי אנשים שרוצים להריח טוב ולהרגיש בטוחים. בשמים מגיעים בצורות רבות ושונות וניתן לייצר אותם ממגוון חומרים שונים.

סוגי בשמים:

או דה קלן: או דה קלן הוא סוג של בושם שפותח לראשונה בגרמניה במאה ה-18. הוא בדרך כלל קליל, מרענן והדר עם רמז של לבנדר. זה ידוע גם בשם "שפריצר" מכיוון שהוא כל כך קל ומרענן.

או דה טואלט: או דה טואלט הוא סוג נוסף של בושם שפותח גם בגרמניה במהלך המאה ה-18. סוג זה של בושם נוטה להיות קליל יותר מאו דה קולון אך חזק יותר ממי או דה טואלט או או פרש ששניהם ניחוחות קלים יותר מאשר או דה טואלט אך עדיין לא חזקים כמו

משתמשים בבשמים ליצירת ניחוח אישי שהוא ייחודי ושונה, אבל בצורה שמושכת גם אנשים אחרים. יכול להיות קשה למצוא את הבושם המושלם לטעם האישי, לכן חשוב להכיר את סוגי הבשמים השונים לפני רכישה.

סוגי בשמים:

ישנם שלושה סוגים עיקריים של בישום; אלה ידועים כ"ניחוח", "ארומטי" ו"טבעי". ניחוח הוא סוג הבושם הנפוץ ביותר ובדרך כלל מורכב מכימיקלים סינתטיים. בשמים ארומטיים משתמשים בשמנים אתריים טבעיים כבסיס שלהם ובשמים טבעיים משתמשים במרכיבים טבעיים כמו אגוז מוסקט או עלי ורדים כבסיס שלהם.

סוגי הניחוחות השונים:

ניתן לחלק ניחוח לשלוש קטגוריות: פרחוני, הדר ומזרחי. ניחוחות פרחוניים הם ריחות קלים עם תווים כמו יסמין או

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email