טויס באר שבע היא חנות צעצועים בשבע, ישראל

צעצועים באר שבע היא חנות צעצועים לילדים בכל הגילאים. הצעצועים מחולקים לקבוצות גיל וזמינים בטווחי מחירים שונים.

טויס באר שבע היא חברה המייצרת צעצועים ובירה. החברה נוסדה בשנת 2000 והיא ממוקמת בעיר שבע.

מוצרי החברה כוללים צעצועים מסוגים שונים כגון דמויות פעולה, בובות, פוחלצים ועוד. הם גם מייצרים סוגים שונים של בירות למבוגרים.

יריד הצעצועים הראשון של באר שבע נערך בנובמבר 2010, והאירוע גדל בהתמדה עם השנים.

השנה היריד יתקיים ביום חמישי ה-29.11 וביום שישי ה-30.11 בגני התערוכה באר שבע.

המעוניינים יכולים להירשם להשתתפות כאן: https://www.beer-sheva-toy-fair.com/en/register

צעצועים באר שבע היא חברה ישראלית המייצרת ומוכרת צעצועים. היא נוסדה בשנת 1996 על ידי האחים רונן ואורי לוריא.

החברה ידועה בעיקר בזכות קו צעצועי האספנות שלה מהזכייניות מלחמת הכוכבים, מארוול, DC קומיקס ודיסני. הם גם מייצרים קווי צעצועים אחרים כולל מוצרים מבוססי לגו, בובות ברבי ומוצרי פישר פרייס.

המדור הוא על צעצועים באר שבע.

חברה זו היא אחת הספקיות המובילות של צעצועים ובירה בישראל. הם פועלים למעלה מ-30 שנה ויש להם מגוון רחב של מוצרים זמין ללקוחותיהם.

צעצועים באר שבע נוסדה בשנת 1983 במטרה לספק לילדי ישראל צעצועים ובירה, שלא מצאו אז בשום מקום אחר.

הם פועלים למעלה מ-30 שנה ויש להם מגוון רחב של מוצרים זמין ללקוחותיהם.

באר שבע היא עיר בישראל. היא ממוקמת באזור דרום הארץ והיא העיר הגדולה ביותר בנגב. אוכלוסיית באר שבע מנתה כ-200,000 איש נכון לשנת 2017.

באר שבע ידועה באזור התעשייה שלה, המושך אליו עסקים בינלאומיים רבים בשל שכר הדירה ושיעורי המס הנמוכים. בשנים האחרונות נרשמה בבאר שבע עלייה בחברות הייטק שנכנסות לאזור גם כן.

גם כלכלת העיר נשענת במידה רבה על תיירות, כאשר מדי שנה מבקרים למעלה ממיליון תיירים כדי לחקור אטרקציות כמו הגן הלאומי תל באר שבע והגנים הבהאים.

טויס באר שבע היא חברה המתמחה בייבוא והפצת צעצועים. הם החברה הראשונה לייבא צעצועים מסין לישראל.

טויס באר שבע הוקמה על ידי אבי דרורי, יליד ישראל ועבר לסין בגיל 12. את דרכו כיבואן צעצועים מסין לישראל החל בגיל 18. בשנת 1998 הקים את טויס באר. שבע ומאז מחלק צעצועים.

העיר באר שבע היא העיר הגדולה ביותר באזור הדרום של ישראל ומתגוררים בה יותר מ-200,000 איש.

באר שבע היא עיר מודרנית בצמיחה מהירה עם אוכלוסייה מגוונת. בעיר אטרקציות רבות כולל מוזיאונים, תיאטראות, פארקים ועוד.

יריד הצעצועים של באר שבע הוא אירוע שנתי בבאר שבע, ישראל. הוא הוקם בשנת 1995 והוא יריד הצעצועים היחיד במזרח התיכון. היריד מאורגן על ידי התאחדות יצרני הצעצועים בישראל ומתקיים בפארק התעשייה באר יעקב.

בנובמבר 2017, הציג יריד הצעצועים בבאר שבע את הביתן הבינלאומי הראשון שלו, שנועד לספק פלטפורמה לחברות צעצועים מכל העולם להציג את מוצריהן לצרכנים הישראלים.

העיר הישראלית באר שבע היא העיר הראשונה בישראל שיש לה בירה משלה. הבירה, שנקראת "בירה צעצועים", נרקחה על ידי מבשלת בירה מקומית ונקראת על שם הכינוי של העיר, "מפעל הצעצועים".

הרעיון לבירה הגיע מתושב מקומי שרצה לעשות משהו למען עיר הולדתו. עיריית באר שבע נתנה לו אישור להשתמש בשם והוא החל לעבוד עם מבשלה מקומית.

באר שבע היא העיר השלישית בגודלה בישראל. הוא ממוקם במרגלותיו הדרומיים של הר חברון, ליד באר שבע. בעיר מתגוררים 200,000 תושבים

באר שבע נוסדה במקום של עיירה מקראית, שהוזכרה ביהושע כאחת משש ערים שניתנו ללויים (יהושע כ"א, כ"ח) ושם לכד כלב את פילגשו (שופטים א, י"ד). חפירות בתל באר שבע גילו כי אזור זה היה מיושב עוד מהתקופה הפרהיסטורית. בתקופה הרומית היא נודעה בשם "באר שבע" או "באר שבע". בערבית זה נקרא "באר שבע" או "עקבת בית א-שבע".

העיר המודרנית הוקמה בשנת 1956 ליד באר עתיקה שסיפקה מים להתיישבות וחקלאות אנושית עוד מימי קדם. התושבים הראשונים היו ישראלים

טויס באר שבע היא חנות צעצועים בעיר שבע.

החנות קיימת למעלה מ-30 שנה ומתמחה בצעצועים, בירה ומשקאות נוספים.

יש בו גם מבחר של פריטי מזון להנאת הלקוחות עם המשקאות שלהם.

החנות פתוחה בין השעות 10:00-20:00 בימי חול ובסופי שבוע בין השעות 10:00-18:00.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email