חסכונות מטיילים: המדינות הזולות ביותר באירופה

מטיילים זולים: המדינות הזולות ביותר באירופה

פּוֹרטוּגָל

 חסכונות מטיילים: המדינות הזולות ביותר באירופה

פורטוגל היא אחת המדינות הידידותיות ביותר לתקציב באירופה. עם החופים המדהימים שלה, המטבח הטעים וההיסטוריה העשירה שלה, מטיילים יכולים לחקור את המדינה הזו מבלי לשבור את הכיס. מהרחובות התוססים של ליסבון ועד לכרמים הציוריים של עמק דורו, פורטוגל מציעה משהו לכל סוג של מטייל.

הונגריה

הונגריה היא עוד יעד זול באירופה. עיר הבירה בודפשט ידועה במרחצאות התרמיים, בארכיטקטורה ההיסטורית ובחיי הלילה התוססים שלה. המבקרים יכולים ליהנות משייט לאורך נהר הדנובה, לחקור את רובע טירת בודה, או להירגע באחד מהספא התרמיים הרבים של העיר.

פּוֹלִין

פולין היא פנינה נסתרת למטיילים בתקציב נמוך באירופה. מהרחובות מימי הביניים של קרקוב ועד לחופים החוליים של הים הבלטי, למדינה הזו יש הרבה מה להציע. המבקרים יכולים לחקור את ההיסטוריה של אושוויץ, לבקר בעיירה המקסימה ורוצלב, או לטייל בהרי הטטרה.

אוקראינה

אוקראינה היא יעד ידידותי לתקציב עם מורשת תרבותית עשירה. עיר הבירה קייב ידועה בכנסיות האורתודוקסיות שלה, האדריכלות הסובייטית וסצנת האמנויות התוססת שלה. מטיילים יכולים גם לבקר בעיר ההיסטורית לבוב, לחקור את הרי הקרפטים, או להירגע על חופי הים השחור.

רומניה

רומניה היא עוד מדינה במחיר סביר באירופה עם נופים עוצרי נשימה וכפרים מקסימים. המבקרים יכולים לחקור את העיירה סיביו מימי הביניים, לטייל בהרי הקרפטים, או לבקר בטירות המפורסמות של טרנסילבניה. העיר התוססת בוקרשט מציעה גם שילוב של היסטוריה, תרבות וחיי לילה.

סיכום

סיור במדינות הזולות ביותר באירופה יכול להיות חוויה מתגמלת עבור מטיילים בעלי תקציב המעוניינים למתוח את כספם ועדיין ליהנות מכל מה שיש ליבשת להציע. מהחופים המדהימים של בולגריה ועד לאתרים ההיסטוריים של הונגריה והכפרים המקסימים של רומניה, לא חסרים יעדים סבירים לבחירה.

בעוד שעלויות המחיה והוצאות הנסיעה עשויות להשתנות ממדינה למדינה, דבר אחד בטוח – באירופה יש משהו לכולם, ללא קשר לתקציב. בין אם אתם מחפשים להירגע על חוף הים, לחקור חורבות עתיקות, או לטבול את עצמכם בעיר תוססת, יש שפע של אפשרויות שיתאימו להעדפותיכם מבלי לשבור את הכיס.

על ידי תכנון מראש, מחקר על העסקאות הטובות ביותר וניצול מקומות לינה ואפשרויות תחבורה מותאמות לתקציב, תוכל להפיק את המרב מהטיול שלך לאירופה מבלי לבזבז יותר מדי. עם קצת יצירתיות וגמישות, אתה יכול ליהנות מכל מה שיש ליבשת המגוונת הזו להציע תוך כדי שמירה על האמצעים הפיננסיים שלך.

אז בין אם תבחרו לבקר בכפרים הציוריים של בולגריה, בערים ההיסטוריות של הונגריה, או בנופים עוצרי הנשימה של רומניה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהכסף שלכם יגיע רחוק ביעדים האירופיים הזולים הללו. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, מעולם לא היה זמן טוב יותר לחקור את המדינות הזולות ביותר באירופה וליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים.

חסכונות מטיילים: המדינות הזולות ביותר באירופה
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email