חוה זינגבוים – בית מוביל לקוסמטיקה ולתכשירים קוסמטיים

כל אישה וגבר, המבקשים לעבור טיפולי קוסמטיקה, בין אם זה אצל קוסמטיקאית מוסמכת ובין אם זה באופן עצמאי בעזרת רכישת תכשירי קוסמטיקה מתאימים לעור הגוף בכלל ועור הפנים בפרט, רוצים לדעת שהם בידיים טובות. הם רוצים לדעת שהתכשירים בהם משתמשים במהלך הטיפול, מתאימים למאפייני העור שלהם, טובים לצרכים שלהם, ויכולים לספק להם את מה שהם צריכים. בין אם זה פתרון בעיה ובין אם זה לייצר עור בריא ונעים יותר.

חוה זינגבוים היא שם דבר בתחום הקוסמטיקה. חווה ייבאה לישראל את P.M.E לפני שנים רבות והפכה לאחת הקוסמטיקאיות המובילות בעולם הקוסמטיקה הישראלי.

בין היתר, חוה זינגבוים פיתחה קולקציות שונות של תכשירים לגברים ולנשים, ייצרה פיתוחים טכנולוגיים יוצאי דופן, ומכשירה גברים ונשים המתעסקים בקוסמטיקה על בסיס יומיומי ומספקים שירותים לכל מי שמעוניין בכך, בכל רחבי הארץ. עם השנים, היא פתחה קליניקות שונות גם בארץ וגם מעבר לים, בניו יורק, לשם מגיעים לא מעט כוכבים וסלבריטאים ליהנות משיטת הטיפול שלה.

חוה זינגבוים שונה מהרבה מאוד קוסמטיקאיות בכך שהיא לא רק ייבאה שיטת טיפול למטופלים ומטופלות בישראל, אלא גם פיתחה שיטת טיפול משלה. שיטת טיפול דו עומקי. שיטה המייצרת כלים לטיפול עמוק בעור ולפתור בעיות שונות המשפיעות על חיי המטופלים והמטופלות שעוברים תחת ידה או תחת ידיהם של התלמידים והתלמידות שהוכשרו אצלה.

החשיבות של טיפול אצל גורם מקצועי

יש הבדל משמעותי בין טיפול קוסמטי סטנדרטי אצל מטפל כזו או אחרת, לבין טיפול המתבצע אצל אשת מקצוע בכירה, מנוסה שפיתחה שיטות משל עצמה וייצרה קו תכשירים ייחודי או אצל אחד המטפלים, המטפלות, שלמדו אצלה וקיבלו את כל ההכשרות הנדרשות.

טיפול עם תכשירים של גורם מקצועי ומנוסה, גורם אשר יודע כיצד לאפיין את הצרכים של המטופלים והמטופלות שלו בצורה נכונה ולייצר תכשירים מתאימים ברמת דיוק גבוהה, הוא שונה מכל סוג ואופי טיפול אחר. המטופלים והמטופלות יכולים ליהנות מטיפול רציני ואיכותי המספק תוצאות ברמה גבוהה מאוד.

יתרה מזו, מטופלים ומטופלות אשר עוברים טיפול בעזרת תכשירי חוה זינגבוים יודעים, שמעתה והלאה הם ידעו במה להשתמש, עם אילו תכשירים לעבוד ומה יכול לעזור להם לקבל את הטיפול הנכון. זה נכון בין אם מדובר בבעיה רצינית ומשמעותית בפנים ובין אם מדובר בטיפול שגרתי בשביל לשמור על רעננות ובריאות הפנים.

צריך לציין, חוו והצוות שלה יוצרים כל הזמן תכשירים חדשים, כלים ואמצעים שונים העוזרים לכל המטפלים והמטפלות להעניק טיפול טוב יותר וכן עוזרים ומשרתים את המטפלים המחפשים דרכי טיפול חדשים. לכן, מי שמחפש תכשירים מסוימים, יכול תמיד למצוא, פיתוחים חדשים, דברים שונים שלא היו קיימים קודם לכן וכן מוצרים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

קרם פנים

 

קרם פנים
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email