ורונה היא עיר בחלקה הצפוני של איטליה, על נהר אדיג'ה

ורונה היא עיר בצפון איטליה המוכרת בעיקר כתפאורה של מחזהו של ויליאם שייקספיר, רומיאו ויוליה. אוכלוסייתה מונה כ-200,000 איש והיא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר.

האקלים בורונה קריר, עם טמפרטורה שנתית ממוצעת של 10 מעלות צלזיוס. הקיץ חם, עם שיא סביב 30 מעלות צלזיוס, בעוד החורף קר עם שפל סביב -2 מעלות צלזיוס.

ורונה היא עיר בצפון איטליה, על נהר אדיג'ה. הוא מוקף בהרי האלפים, המספקים כמה נופים מדהימים למבקרים. העיר ידועה בארכיטקטורת ימי הביניים שלה ובמשמעותה התרבותית.

זה היה אטרקציה תיירותית פופולרית במשך מאות שנים בגלל יופיו וחשיבותו ההיסטורית. זה היה פעם מרכז מרכזי של מסחר ומסחר, אך מאז הוא ירד בחשיבותו במשך מאות שנים.

מזג אוויר ורונה היא עיר במחוז ונטו באיטליה. אוכלוסיית העיר הזו היא בעיקר איטלקית עם אחוז קטן של זרים. האקלים בורונה דומה לשאר איטליה, עם קיץ חם וחורף קר.

הטמפרטורה הממוצעת בקיץ נעה בין 20°C ל-30°C בעוד הטמפרטורה הממוצעת בחורף נעה בין 0°C ל-10°C.

ורונה היא עיר במחוז ונטו, בצפון איטליה. זוהי אחת משבע הערים העתיקות ביותר של איטליה ונקראה "אתונה של הצפון" מכיוון שהיא הייתה אחד המרכזים העיקריים של הציוויליזציה המערבית תחת האימפריה הרומית שלה.

העיר מציגה מערך מרשים של מבנים מכל התקופות, אך רבים מהם אינם השתמרו היטב עקב נזקי רעידות אדמה ואירועים אחרים. הבולטים ביותר הם קתדרלת ורונה (שחזיתה משנת 1856), בזיליקת סן זנו מג'ורה (עם מגדל פעמונים שהוא מהגבוהים באיטליה) וארונה ורונה (אמפיתאטרון גדול שנבנה על ידי קלאודיוס).

ורונה ממוקמת בחלקה הצפוני של איטליה. הוא ידוע בזכות ההיסטוריה והתרבות העשירה שלו. בעיר מתגוררים כ-250,000 איש.

האקלים של העיר מסווג כ-Cfb על ידי מערכת סיווג האקלים של Köppen. ניתן לתאר את מזג האוויר בורונה כקריר, מעונן ולח בחודשי החורף וחם ויבש בחודשי הקיץ.

ורונה היא עיר באזור הצפוני של איטליה. זוהי אחת הערים ההיסטוריות ביותר במדינה והיא ביתם של מספר אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו. העיר הייתה אתר של אירועים היסטוריים רבים, כולל הכיבוש הרומי בשנת 275 לפני הספירה, ונשלטה על ידי צרפת, ספרד, אוסטריה-הונגריה ואיטליה. ורונה ידועה גם בתור "עיר האהבה" שכן פעם הייתה ביתם של רומיאו ויוליה של שייקספיר.

בורונה מזג האוויר בדרך כלל קר וגשום. הקיץ חמים ויבש.

החורפים קרים ומושלגים. זה מקום יפה לבקר בו במהלך הקיץ, אבל זה לא המקום הכי טוב לחיות בו בגלל הקור.

ורונה היא עיר באזור הצפוני של איטליה. הוא ממוקם על גדות נהר אדיג'ה. בעיר מתגוררים כ-130,000 תושבים והיא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באיטליה.

לורונה יש היסטוריה ותרבות עשירה שניתן לייחס אליהן מלפני יותר מ-2,000 שנה. העיר נוסדה על ידי חיילים רומים בשנת 218 לפני הספירה שנשלחו לשמור על נתיב הסחר החשוב מגאליה לרומא. לאחר מכן הוא נכבש על ידי שבטים גרמניים ולימים הפך לחלק מהאימפריה הרומית הקדושה.

הרומאים השאירו את חותמם על ורונה עם האמפיתיאטרון, הפורום, המקדשים, המרחצאות ואמות המים שעדיין ניתן לראותם כיום. בעיר יש גם כמה מבנים גותיים שנבנו בימי הביניים וכן ארמונות רבים שנבנו בתקופת הרנסנס.

בורונה יש גם שדה תעופה בינלאומי בשם Verona Valerio Catullo Airport אשר ממוקם 5 ק"מ ממרכז

ורונה היא עיר במחוז ונטו שבצפון איטליה. זוהי אחת משבע הערים המוכרות כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ומהווה גם יעד תיירותי מרכזי וגם מרכז חקלאי חשוב.

העיר הייתה אזור של התיישבות אנושית לפחות מתקופת הברזל. מיקומה האסטרטגי של העיר בסמוך לנקודה בה חוצה ויה קלאודיה אוגוסטה את נהר האדיג'ה הוביל לכך שהיא הפכה למרכז סחר מרכזי בימי קדם.

האזכור הראשון של ורונה היה כתחנה צבאית רומית ב"ברניצה" בשנת 10 לפני הספירה, אך רק כעבור חמש מאות היא השיגה זכויות עירוניות מלאות תחת הקיסר הונוריוס. בדרך כלל מאמינים שהשם "ורונה" נגזר מ"ver", כלומר "נהר", בגלל מיקומו על גדות האדיג'ה בסמוך למפגשו עם נהרות אחרים; תיאוריה זו נתמכת בהצהרתו של ההיסטוריון הרומי טיטוס ליוויוס כי ורונה נוסדה על ידי אנשים מאטיקה שהיגרו

ורונה היא עיר בצפון איטליה, הידועה בעיקר כתפאורה של המחזה הטראגי של ויליאם שייקספיר, רומיאו ויוליה.

היא נוסדה על ידי הרומאים במאה ה-1 לפני הספירה באתר שנכבש על ידי יישובים איליריים מוקדמים יותר. העיר ממוקמת על הגדה הימנית של נהר אדיג'ה בסמוך למפגש שלו עם הפו. הוא גם קרוב לאגמי גארדה ואיסאו.

העיר הייתה באופן מסורתי עיר של מסחר ומסחר, אך חשיבותה ירדה במהלך ימי הביניים כאשר היא הופלטה על ידי ונציה הסמוכה. בשנים האחרונות נעשים מאמצים לפתח תעשיות חדשות, כמו תיירות ותעשיות היי-טק כמו הנדסת תוכנת מחשב או ביוטכנולוגיה.

ורונה היא עיר באיטליה, הממוקמת כ-50 קילומטרים צפונית-מזרחית למילאנו. זוהי בירת מחוז ורונה ואחד ממרכזי התרבות החשובים ביותר בונטו.

ורונה נוסדה כמושבה רומית בשנת 183 לפנה"ס על ידי לוציוס אמיליוס לפידוס, שהיה קונסול באותה תקופה. בשנת 15 לפני הספירה, הוא הפך למוניציפיום; בשנת 89 לספירה היא הפכה לעיר חשובה בתקופת האימפריה הרומית.

ורונה היא עיר בצפון איטליה, על נהר אדיג'ה. זה ידוע בעיקר בתור התפאורה של רומיאו ויוליה של שייקספיר.

האקלים של ורונה מסווג כ-Cfb (יבשתי לח) עם טמפרטורה ממוצעת שנתית של 10.8°C (51°F). העיר חווה ארבע עונות, כאשר החורף קר ורטוב בעוד הקיץ חם ויבש.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email