העץ הוא מקום מועדף לשחק בו

עץ מלא במיטות ילדים הוא סיפור על משפחה שזה עתה נכנסה לביתה החדש. הילדים נרגשים להיות בבית החדש שלהם, אבל הם אפילו יותר נרגשים לקבל חדרים משלהם. כשהם חוקרים את הבית, הם מגלים שיש רק חדר שינה אחד שכולם יכולים לחלוק. ההורים מסבירים שבסופו של דבר הילדים יקבלו חדר משלו, אבל ייקח זמן וכסף להפוך את עליית הגג לחדרי שינה לכולם. הילדים לומדים שסבלנות ועבודה קשה יכולים להוביל למשהו מדהים.

הסיפור הזה מלמד את הקוראים הצעירים על סבלנות ועבודה קשה, כמו גם כמה חשוב שבני המשפחה יחלקו מרחב זה עם זה בזמן שהם חיים בבית חדש.

העץ הוא סמל לחיים ולצמיחה. במקרה זה, העץ משמש לגידול מיטות ילדים. הערוגות עשויות מענפי עץ שגדל במשתלה במשך שנה ולאחר מכן נקטף.

הרעיון מאחורי הפרויקט הזה היה ליצור רהיט שיהיה גם יפה וגם בר קיימא, במיוחד עבור משפחות המתגוררות בחללים קטנים או כאלה שרוצים שילדיהם יחוו את הטבע.

עץ מלא במיטות ילדים,

עץ מלא במיטות ילדים,

כל מיטה היא מיטת ילד,

וכולם עשויים מעץ.

עץ מלא במיטות ילדים

עץ מלא במיטות ילדים הוא סיפור על ילד קטן שמנסה למצוא את המקום המושלם לישון בו. הוא מנסה כל מיטה בביתו אבל אף אחת מהן לא נראית נכונה.

ואז הילד הקטן יוצא החוצה ומוצא עץ נחמד שיש עליו כל מיני ערוגות. הוא נכנס לאחד ונרדם.

למחרת הוא מתעורר, מטפס על העץ וחוזר לביתו לארוחת בוקר עם משפחתו.

בסופו של דבר, הוא מבין שהמקום הטוב ביותר עבורו לישון הוא במיטה שלו כי זה נוח ונעים!

עץ מלא במיטות ילדים הוא סיפור מאת של סילברשטיין. הוא מספר את סיפורו של עץ שהיה מלא במיטות ילדים. הילדים היו מטפסים על תא המטען וישנים במיטותיהם, אבל הם לעולם לא ירדו. יום אחד, העץ התמלא כל כך עד שלא יכול היה להחזיק עוד מיטות. למחרת, לא היו עוד ילדים במיטה.

מיטות הילדים הן מטפורות לחיים: אף אחד לא יכול לדעת מה הולך לקרות עד שזה יקרה.

עץ מלא במיטות ילדים.

זהו פרויקט של המעצב, קונסטנטין גרצ'יץ'. זוהי סדרה של שש מיטות עשויות עץ, התלויות מענפי עץ. עיצוב זה נוצר עבור תערוכה במילאנו, איטליה, והוא נוצר בהשראת הרעיון שילדים צריכים להיות מסוגלים לשחק ולישון בחוץ.

עץ מלא במיטות ילדים הוא ספר מאת הסופר הדני, הנס כריסטיאן אנדרסן.

ספר זה עוסק בעץ שנכרת כדי לפנות מקום לבית. לאחר מכן, העץ הופך לבית לבעלי חיים רבים, אך כולם עוזבים כאשר בני האדם באים והופכים אותו לשלהם. בסופו של דבר, גם בני האדם נוטשים אותו, והוא משתלט על ידי ציפורים שמקנות קינים בענפיו. יום אחד, ילדה קטנה מביאה את הבובה שלה לגור באחד הקינים. הבובה נופלת מהקן ונשברת לחתיכות על האדמה מתחת. הילדה בוכה על הבובה שלה אבל בסופו של דבר מוצאת נחמה בחברתה החדשה – אישה זקנה שגרה בקרבת מקום ואיבדה את בתה לפני שנים.

העץ נעשה על ידי נגר בשנות ה-1800 ומאז הוא משמש כמקום שינה לילדים בחוץ. העץ ממוקם בשטח של בית יתומים באסקס, אנגליה.

זהו סיפור על ההיסטוריה של עץ שהפך למיטה לשינה של ילדים. העץ נעשה על ידי נגר בשנות ה-1800 ומאז הוא משמש כמקום שינה לילדים בחוץ. העץ ממוקם בשטח של בית יתומים באסקס, אנגליה.

עץ מלא במיטות ילדים

עץ מלא במיטות ילדים, כמה נחמד!

העלים כולם כל כך ירוקים, הענפים כל כך גבוהים.

זה מקום מושלם לתנומה.

אם הייתי ילד, הייתי שמח לשחק בעץ הזה.

הייתי מטפס ויושב על אחד הענפים וישן כל היום.

עץ מלא במיטות ילדים הוא סיפור לפני השינה שנכתב על ידי הסופר והמאייר, מוריס סנדק. הסיפור מתחיל עם ילד קטן שהולך לישון במיטתו אך מתעורר ומוצא את עצמו בעץ. יש עוד ילדים על העץ, אבל נראה שהם לא ישנים. כשהוא מסתכל מסביב, הוא רואה שיש עוד עצים ועוד ילדים ולכל אחד יש מיטה משלו. הוא שואל אותם לאן הם הולכים, אבל אף אחד לא עונה לו. הוא מחליט ללכת בעקבותיהם ולראות לאן הם הולכים בלילה.

ספר זה הוא דוגמה קלאסית לאופן שבו האיורים של מוריס סנדק מקבלים איכות ערכית שניתן לתאר כגובלת בהיותן עולמי אחר או סוריאליסטי. השימוש בצבע חשוב גם מכיוון שהוא יוצר תחושה מפחידה עבור הקורא וכן מגביר את הפליאה הילדית שחש הגיבור כאשר הוא מוצא את עצמו בעולם החדש הזה.

עץ מלא במיטות ילדים- הוא מקום בו ילדים יכולים להירגע ולשחק.

זהו מקום שאליו ילדים יכולים ללכת כדי להרגיש בטוחים ונוחים.

זהו מקום בו הם יכולים למצוא את המקום המושלם עבור עצמם ועבור חבריהם.

זהו סיפור על עץ שהיו בו מיטות ילדים.

טיילתי ביער יום אחד וראיתי משהו מוזר. זה היה עץ ובו מיטות ילדים. היו שש מיטות, שלוש בכל צד של העץ וכולן היו בצבעים שונים. למיטה משמאל הייתה כיסוי כחול, לאמצעית כיסוי ורוד ולימנית כיסוי כתום. הרמתי את מבטי לראות מי יגור שם אבל אף אחד לא היה בבית. ואז שמעתי מישהו אומר שלום מאחורי והסתובבתי לראות מי זה. זו הייתה אישה זקנה עם שערה בחבורות שאמרה שהיא גרה כאן עם משפחתה לפני זמן רב כשהייתה צעירה. היא סיפרה לי שהיא נהגה לטפס על העץ הזה כל לילה לפני השינה כדי להיכנס למיטה שלה כי לא היו לה מדרגות בבית כמו שיש לנו עכשיו, אז בגלל זה המיטות האלה כאן עכשיו.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email