המרפסת היא חלל שלעתים קרובות מתעלמים ממנו בעיצוב הבניין

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לזהות את סוג החומר ממנו עשויה המרפסת. אם הוא עשוי מעץ, אז צריך לטפל בו בחומר משמר ולאטום אותו לפני שניתן לצבוע אותו. אם הוא עשוי ממתכת, אז תצטרך לשייף וללוש את פני השטח לפני הצביעה.

השלב הבא יהיה להכין את הצבע והמברשות שלך. ניתן לצבוע בעזרת מברשת או מרסס, בהתאם להעדפה. תצטרך להשתמש בפריימר עמיד לחלודה עבור משטחי מתכת אם הם עדיין לא מצופים בחומר עמיד בפני חלודה כמו תחמוצת אלומיניום או כרומט אבץ.

מרפסת הברזל התלויה היא סוג של מרפסת התלויה מראש בניין. הוא משמש לעתים קרובות באדריכלות מגורים.

מרפסות ברזל נמצאות בדרך כלל בבנייני מגורים, כגון בתים עירוניים ובתי שורות, והן משמשות לרוב במקום גרם מדרגות לקומה השנייה. ניתן לבנות מרפסות אלו הן בחזית והן בגב הבית, או בצד אחד בלבד. הם עשויים לשמש גם כדי להשתרע על כל רוחב הבניין למטרות אסתטיות או כדי לספק גישה לשני צדדים שונים של הבניין.

מרפסת ברזל תלויה היא סוג של מרפסת התלויה מדופן המבנה ונתמכת בסוגרים. סוג זה של מרפסת היה פופולרי בתקופה הוויקטוריאנית והפך לסמל של עושר.

מרפסות ברזל תלויות מתוכננות להיות חזקות מבחינה מבנית, אך הן עלולות להיות מסוכנות אם הן לא מתוחזקות כראוי. הם עשויים בדרך כלל מברזל יצוק, אך חלקם עשויים להשתמש בחומרים אחרים כגון פלדה או אלומיניום.

זוהי הקדמה למדור על מרפסות ברזל תלויות.

המרפסת התלויה היא סוג של מרפסת התלויה מחזית המבנה באמצעות שרשראות או כבלים, ולעיתים יש לה מעקה למניעת נפילת אנשים.

מרפסות ברזל תלויות הן פרט אדריכלי שניתן למצוא באזורים שחווים רעידות אדמה תכופות. מטרתן של מרפסות אלו היא לספק נתיב מילוט לדיירי הבניין במקרה של רעידת אדמה.

מרפסת הברזל התלויה זכתה לפופולריות לראשונה על ידי חוקי הבנייה שנקבעו על ידי מועצת הבוחנים האדריכליים של קליפורניה בשנת 1933. קוד זה קובע כי "לכל חדר ראוי למגורים יהיה לפחות חלון אחד או דלת אחת הנפתחת המובילה ישירות למפלט אש אשר יסופק. עם אמצעי יציאה בטוח ונוח."

מרפסת ברזל תלויה נמצאת בדרך כלל בקומה השנייה, או גבוה יותר, ויש לה מעקה למניעת נפילות.

מרפסת הברזל התלויה היא אלמנט מבני התלוי ממבנה המבנה. לרוב הוא ממוקם על חזית הבניין וניתן למצוא אותו בבנייני מסחר ומגורים כאחד.

מרפסת הברזל התלויה הוצגה לראשונה באירופה של המאה ה-17, עם הופעתה המוקדמת ביותר בבלגיה. העיצוב של מרפסת מסוג זה התפתח מאז, עם שתי וריאציות עיקריות: חד צדדית (פונה כלפי חוץ) ודו צדדית (פונים גם כלפי חוץ וגם פנימה).

מרפסת הברזל התלויה היא אחד מסוגי המרפסות הנפוצים ביותר. זה נראה לעתים קרובות במבנים ובתים מסורתיים.

מרפסת הברזל התלויה עשויה בדרך כלל מברזל יצוק, שהוא סגסוגת מתכת המכילה יותר מ-50% במשקל של ברזל. ניתן לזייף או ליצוק את המתכת לצורות וגדלים רבים, אך לרוב היא לובשת צורה של מוט ארוך שמכופף לצורת קשת כשהקצוות מעוקלים למעלה ואחורה כך שהם מקבילים זה לזה.

מרפסת הברזל התלויה קיימת כבר מאות שנים, אבל היא עברה כמה שינויים עם הזמן. כך למשל, בעבר, מרפסות אלו היו עשויות לרוב מעץ או אבן במקום מתכת.

המרפסת היא תכונה פופולרית בבתים רבים. הוא משמש למגורים בחוץ, כמקום לבילוי וליהנות מהנוף, וכמקום לארח אורחים.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מרפסת: מרפסת צירים, מרפסת שלוחה והמרפסת הבולטת. למרפסות מסוג זה יש רמות סיכון שונות הכרוכות בהן.

המרפסת המצוירת או המתנדנדת היא כזו שאין לה על צד אחד. אם אתם עומדים על מרפסת מסוג זה ומישהו דוחף אתכם מאחור, אז יש סיכוי שתיפלו ממנה. לסוג שלוחה או בולט יש תליה משני הצדדים מה שהופך אותו לבטוח יותר מהסוג הקודם של מרפסת כי אם מישהו ידחוף אותך מאחור אז הוא ידחוף אותך לכיוון הבטיחות במקום לצאת לחלל שבו אין מה לתפוס אותך מלבד אוויר . הסוג השלישי של מרפסות ברזל תלויות הן אלו היוצאות מהבניין כמו חלונות מפרץ

מרפסת היא חלק מבניין היוצא מהקיר החיצוני. זה יכול לשמש לישיבה, אוכל או סתם לקישוט. מרפסות ממוקמות לרוב בקומות העליונות של הבניינים ומספקות נוף מצוין של הסביבה.

המונח מרפסת מקורו בשפה האיטלקית "בלקונה", שפירושה "פלטפורמה מבצבצת מחוץ לבניין, הנתמכת בעמודים או בסוגריים". המונח הופיע לראשונה באנגלית בשנת 1634 כאשר הוא הוצג לאנגלית על ידי האדריכל הפלמי אנתוני דייבר, שעבד באיטליה.

מרפסות ברזל תלויות הן דרך מצוינת להוסיף מגע של היסטוריה ואלגנטיות קלאסית לבית שלך.

מרפסת מסוג זה היא הפתרון המושלם למי שרוצה ליהנות בחוץ מבלי לוותר על הפרטיות שלו.

מרפסת הברזל התלויה היא בחירה פופולרית במיוחד עבור בתים עם אדריכלות בסגנון ויקטוריאני.

מרפסת התלויה על מסגרת ברזל בכבלים.

מסגרת הברזל עשויה להיות מסגרת פלדה או מסגרת מעץ, והכבלים עשויים להיות עשויים מחוטי פלדה, סיבים סינתטיים או חומר אחר.

מרפסת זו היא סוג של מרפסת שאין לה רצפה והיא נתמכת רק על ידי מוט ברזל.

הוא מותקן בדרך כלל בקומה העליונה של בניין והוא נראה לעתים קרובות באדריכלות האירופית.

הסיבה העיקרית להתקנת מרפסת מסוג זה הייתה חיסכון במקום. היעדר רצפה במרפסת מסוג זה מספק גם נופים טובים יותר לקומות התחתונות.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email