הדרך הקלה והזולה לבצע הסרת קעקועים

קעקועים הם סוג של אמנות והבעה. אבל, עבור אנשים מסוימים, קעקועים יכולים להיות מקור למבוכה או חרטה. תהליך ההסרה משתנה מאדם לאדם, אך לרוב הוא מורכב מטיפולי לייזר. הלייזר מסיר דיו מהעור על ידי שימוש בפולסי אור עזים המפרקים את חלקיקי הפיגמנט בקעקוע. תהליך זה יכול להימשך בין אחד לעשרה מפגשים, תלוי בכמה קעקועים יש לך וכמה הם כהים. ככל שתזדקק ליותר מפגשים, כך זה יכאב יותר כי העור שלך צריך זמן להחלים בין טיפול לטיפול. הסרת קעקועים היא תהליך שבו קעקועים נמחקים על ידי טיפולי לייזר. הקעקוע מוסר על ידי פירוק חלקיקי הדיו בעור. זה יכול להיעשות על ידי שימוש בלייזר או באור דופק עז. טיפול הלייזר פופולרי יותר מכיוון שיש לו פחות תופעות לוואי והוא יכול לכוון לצבעים שונים של דיו בקעקוע. יש לו גם זמן השבתה מינימלי, מה שאומר שלא יהיו מעט כאבים וצלקות לאחר הטיפול.

הסרת קעקועים

הסרת קעקועים היא תהליך של הסרת קעקוע מעורו של אדם. קעקועים נוצרים על ידי הזרקת דיו לעור של אדם כדי ליצור תמונה או עיצוב. ניתן להסיר קעקוע בשתי שיטות: טיפול בלייזר ודרמבריזציה. טיפול בלייזר הוא הצורה הנפוצה ביותר של הסרת קעקועים, בה משתמשים בלייזרים כדי לשבור חלקיקי פיגמנט בעור ולהסיר אותם לאורך זמן. רופאי עור ממליצים בדרך כלל על טיפול בלייזר לקעקועים עם צבעים כהים או אזורים גדולים של צבע אחיד, שכן קעקועים אלו קשים להסרה בטיפולי עור. השלב הראשון בהסרת קעקועים בלייזר הוא לקבוע באיזה סוג של לייזר ישמש את ההליך. ישנם שני סוגים של לייזרים שניתן להשתמש בהם למטרה זו: לייזרים Q-switch ולייזרי Nd-YAG. לייזרים עם Q-switch פולטים פולסים קצרים ובעלי אורך גל קצר יותר מאשר לייזרים Nd-YAG, אשר פולטים פולסים ארוכים עם אורך גל ארוך יותר

הסרת קעקועים היא תהליך של הסרת קעקועים מהעור. פעימות אור הלייזר משמשות לפירוק חלקיקי הדיו בקעקוע ולאחר מכן הם נספגים על ידי המערכת החיסונית של הגוף. קעקועים הם קבועים, מה שאומר שלא ניתן למחוק אותם לחלוטין. במקום זאת, הסרת קעקועים יכולה להפחית את מראה הקעקועים על ידי דהייתם או שינוי צבעיהם. תהליך הסרת הקעקוע יכול להיות כואב וחלק מהאנשים עלולים לחוות תופעות לוואי כמו שלפוחיות וצלקות. הסרת קעקועים בלייזר היא תהליך של הסרת דיו מהעור בלייזר. אור הלייזר מפרק את הפיגמנט בקעקוע, שנספגים לאחר מכן על ידי המערכת החיסונית של הגוף. תהליך הסרת הלייזר יכול להימשך בין ארבעה לעשרים מפגשים כדי להסיר לחלוטין קעקוע. ככל שיידרשו יותר מפגשים, כך קטן הסיכוי שכל עקבות הדיו יוסרו מהעור שלך. קעקועים שחור וכחול כהה יידרשו ליותר סשנים מאשר קעקועים בצבעים אחרים. במידה ואתם רוצים לקבל המלצות איפה כדאי לעשות הסרת קעקועים לחצו כאן למידע נוסף.

תהליך של הסרת קעקועים מהעור

הסרת קעקועים היא תהליך של הסרת קעקועים מהעור. קעקועים נגרמים מהזרקת דיו לעור וכשכבר לא רוצים אותם, יש להסירם. ישנם שני סוגים של הסרת קעקועים: הסרת לייזר והסרה כירורגית. הסרת לייזר פופולרית יותר מכיוון שהיא פחות פולשנית ויעילה יותר. הלייזר מסיר דיו על ידי מיקוד לצבעים ספציפיים בקעקוע שיכולים להיספג על ידי המלנין בתאי העור. טיפול בלייזר הוא יקר ולא תמיד יעיל, ולכן ניתוח מהווה חלופה לאנשים שרוצים להיפטר מהקעקוע שלהם. הקעקוע ייחתך עם אזמל ואז זרם חשמלי אטום את כל הפצעים הפתוחים כדי שלא ידממו יותר מדי. תהליך ההחלמה מניתוח לוקח הרבה יותר זמן מאשר מטיפול בלייזר, אבל הוא קבוע – אין סיכוי להחזיר את הקעקוע!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email