בשמים עשויים מתערובת של שמנים אתריים ותרכובות ארומטיות

בשמים הם נוזלים ארומטיים הנמרחים על הגוף או הבגדים. ניתן להכין אותם מערבוב שמנים אתריים, אלכוהול ומים. ישנם סוגים שונים של בשמים – או דה טואלט, או דה קולון, או דה פרפיום, ושמן בושם.

או דה טואלט הוא ניחוח קל המיועד לשימוש יומיומי. או דה קולון הוא ניחוח חזק יותר מאו דה טואלט והוא נמרח בדרך כלל בבוקר או לפני היציאה למסיבות בערב. לאו דה פרפיום יש ריח עז יותר משני הניחוחות הללו והוא נמרח בדרך כלל לפני היציאה למסיבות במהלך הערב. שמן בושם הוא סוג הבושם החזק ביותר ויש להשתמש בו רק כשצריך כי יש לו ריח חזק שיכול להישאר שעות על בגדים ועור.

בשמים הם סוג של ניחוח המשמש כדי לגרום לגוף להריח נעים. הם מגיעים בהרבה סוגים וסגנונות שונים.

חלק מהבשמים מיועדים לנשים בעוד שאחרים מיועדים לגברים. לחלק מהבשמים יש ריחות פרחוניים בעוד שלאחרים יש ריחות פירותיים יותר. ולחלק מהבשמים יש ריח חזק מאוד בעוד שלאחרים יש ריח קל.

סוג הבושם שהכי מתאים לך יהיה תלוי במה שאת אוהבת, מה הריחות האהובים עלייך וכמה חזק את רוצה שהריח יהיה על הגוף שלך.

בשמים קיימים כבר מאות שנים. בהתחלה הם שימשו להסוות ריח של אדם או חיה. כיום משתמשים בבשמים כדי להוסיף טאץ' אישי למראה של מישהו ולגרום לו להרגיש שהם בולטים בקהל.

קיימים סוגים שונים של בשמים בשוק. חלק מהבשמים מסווגים כאו דה פרפיום, שהוא חזק יותר ועמיד יותר מאשר סוגי בשמים אחרים. סוגים אחרים של בשמים פופולריים כוללים או דה טואלט, שהוא קל יותר מאו דה פרפיום ונמשך פחות זמן; וקלן, שדומה לאו דה טואלט אבל מחזיק מעמד אפילו פחות זמן מהסוג הזה של בושם.

בשמים נחשבים לרוב לפריט יוקרתי. ההיסטוריה של הבשמים מתחילה במצרים העתיקה, שם המלכה הייתה משתמשת בשמנים ופרחים ריחניים כדי להריח את השיער או הבגדים שלה. בשמים שימשו במשך מאות שנים כדרך להתבטא.

סוגי בשמים:

-או דה קולון: זהו סוג של בושם בעל תווים הדרים, קלילים ומרעננים. בדרך כלל לובשים אותו במהלך היום.

-או דה טואלט: או דה טואלט מרוכז יותר מאו דה קולון ובעל תווים חזקים יותר. בדרך כלל לובשים אותו במהלך היום או בערב.

-או דה פרפיום: או דה פרפיום משמש בדרך כלל לאירועים מיוחדים כמו חתונות או נשפים מכיוון שיש לו תווים חזקים יותר מאשר או דה טואלט והוא מחזיק מעמד זמן רב יותר על העור.

בשמים הם אחד הפריטים הפופולריים ביותר בתעשיית הקוסמטיקה. הם משמשים כדי לגרום לאדם להריח טוב ולהרגיש בטוח יותר. ישנם סוגים רבים ושונים של בשמים שניתן להשתמש בהם לאירועים שונים ולהתאים לטעמים שונים.

סוגי בשמים

• או דה טואלט: הבשמים הללו קלים ולא אלכוהוליים. הם מתאדים מהר אבל יש להם ריח קל מאוד שאינו חזק מדי. בשמים אלה הם הטובים ביותר ללבוש קיץ כי הם לא מחזיקים מעמד זמן רב אבל הם מריחים נחמד ומרענן.

• או דה פרפיום: לבשמים אלו יש ריח חזק יותר מאו דה טואלט מכיוון שהוא מכיל יותר שמן בושם מאשר סוג הבושם האחר. הריח נמשך זמן רב יותר מאשר או דה טואלט, מה שהופך את סוג הבושם הזה למושלם ללבוש חורף או כאשר אתה רוצה לעשות רושם מתמשך על מישהו אחר.

• שמן בושם: סוג זה של בושם

ישנם שני סוגים של בשמים, טבעי וסינטטי. בשמים טבעיים עשויים משמנים טבעיים, שרפים, פרחים, עלים, שורשים ופירות. בשמים סינתטיים עשויים מכימיקלים כמו אלכוהול ואלדהידים.

בושם הוא נוזל המשמש כדי לתת למישהו ריח נעים. זה יכול לשמש כאפטרשייב או קולון או סתם לשימוש אישי.

בשמים משמשים להנאה אישית, כמו גם למשיכת המין השני.

בשמים מורכבים מבסיס אלכוהול, שמן, מים וניחוח. הניחוח הוא זה שנותן לבושם את ריחו. בסיס האלכוהול מתאדה במהירות כך שניתן לרסס אותו על העור והבגדים. שאר המרכיבים נשארים על העור זמן רב יותר, אך גם הם מתאדים בסופו של דבר.

ישנם שני סוגים של בשמים: ניחוחות טבעיים וסינטטיים. ניחוחות טבעיים משתמשים בשמנים טבעיים ליצירת ריח ואילו ניחוחות סינטטיים משתמשים בכימיקלים ליצירת ריח.

ישנם שלושה סוגים של בשמים. הסוג הראשון הוא הבושם הטבעי. הוא נגזר מצמחים, פרחים או מקורות טבעיים אחרים. הסוג השני של הבושם הוא הבושם הסינטטי. זוהי תערובת של כימיקלים ומרכיבים שונים שנוצרו במעבדה. הסוג השלישי של הבושם הוא הבשמים המעורבים. אלה מיוצרים על ידי שילוב סוגים שונים של בשמים יחד ליצירת ניחוח ייחודי עבור לקוח בודד.

בשמים עשויים בדרך כלל משמנים, אלכוהול, מים וניחוח.

סוגי הבשמים כוללים או דה קולון, או דה טואלט ואו דה פרפיום.

בשמים קיימים כבר מאות שנים ושימשו כדי לכסות ריח גוף, להסוות ריחות רעים מאוכל, וכדי לעשות רושם טוב על אחרים. כיום, בשמים מיוצרים עם כימיקלים מלאכותיים שהם לא רק רעילים אלא גם יקרים.

ארומתרפיה היא דרך חלופית להשתמש בבשמים שהפכה פופולרית בשנים האחרונות. זה כרוך בשימוש בשמנים צמחיים ושמנים אתריים כדי לייצר ניחוח טבעי בריא יותר מהמלאכותי. ישנם סוגים רבים של בשמים הזמינים בשוק כיום. ניתן לסווג אותם לפי תו הבסיס שלהם (עץ, הדר, פרחוני), לפי התווים העליונים שלהם (מתוק, חריף), או לפי הריכוז שלהם (או דה טואלט, או דה פרפיום).

בשמים הם סוג של תמצית צמחים ארומטית, המורכבת משמנים טבעיים וכימיקלים ארומטיים, המשמשים להענקת ריח נעים לגוף האדם.

ישנם סוגים רבים ושונים של בשמים בשוק. חלק מהריחות הם פרחוניים בעוד שאחרים עשויים להיות פירותיים או עציים יותר. ניתן לסווג בשמים גם לפי עוצמתם ומשך הזמן שלהם.

סוגי בשמים:

– או דה קלן: הוא בדרך כלל קל גם בריח וגם בעוצמתו ונמשך כמה שעות בלבד

– או דה טואלט: יש לו ניחוח חזק יותר מאשר או דה קולון עם משך זמן ארוך יותר

– או דה פרפיום: אחד מסוגי הבושם החזקים ביותר שיש לו משך זמן ארוך עוד יותר מאשר או דה טואלט

בשמים מורכבים מתערובת של שמנים אתריים ריחניים, תרכובות ארומה וממיסים.

המילה 'בושם' נגזרת מהמילה הלטינית per fumum שמשמעותה 'דרך עשן'.

ישנם סוגים רבים ושונים של בשמים לכל מיני מצבים כגון:

-או דה טואלט: ניחוח קליל ומרענן שנמשך כארבע שעות.

-או דה פרפיום: ניחוח חזק יותר שנמשך כשש שעות.

-או דה קלן: זוהי גרסה חלשה יותר של האו דה פרפיום ונמשכת בדרך כלל שעתיים בלבד.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email