בחירת בושם אינה משימה קלה

בושם טוב לגבר הוא בושם גברי, נקי ומריח כמו גבר.

זה צריך להיות עדין, אבל לא עדין מדי. זה אמור לגרום לו להרגיש בטוח ועוצמתי מבלי להפיץ ריח מכריע שיכול לגרום לאנשים סביבו לאי נוחות.

בושם הוא בחירה אישית ותלוי בפרט. עם זאת, כשמדובר בבשמים לגברים, האפשרויות מוגבלות יותר. בדרך כלל הם רוצים משהו שמריח נקי ורענן.

כמה מהבשמים הטובים ביותר לגברים הם:

* קריד אוונטוס

* Chanel Allure Homme Sport

* Dior Sauvage

* גוצ'י אשם

בושם הוא חלק חשוב בחייו של גבר. זה לא רק על ריח נעים, אלא גם על הרגשה טובה. גבר יכול לבחור מתוך מגוון רחב של בשמים הקיימים בשוק. אבל הבחירה יכולה להיות קשה כי יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה וקשה מאוד לדעת איזו מהן תתאים לאישיות ולמצב הרוח שלך.

כדי להקל עליך, הנה כמה טיפים לבחירת הבושם המתאים:

– איזה סוג ריח אתה מעדיף?

– לאילו אירועים תלבש את הבושם שלך?

– איך נראה אורח החיים שלך?

– כמה כסף אתה מוכן להוציא על בושם?

בושם טוב לגבר הוא כזה שמריח טבעי ולא חזק מדי. זה צריך להיות עדין ולא מכריע.

יש הרבה בשמים בשוק, אבל למצוא את המתאים יכול להיות קשה. אתה רוצה לוודא שאתה לא קונה אחד שמריח נשי או גברי מדי.

חלק מהבשמים מיועדים להריח כמו עץ, אלגום או ארז. ריחות אלה בדרך כלל פופולריים יותר בקרב גברים מאשר נשים, מכיוון שהם נוטים להריח מושקי וארצי.

הבושם הטוב ביותר לגבר הוא כזה שמריח נקי ורענן מבלי להיות נשי או גברי מדי.

הדבר הראשון שכדאי לדעת הוא שלא קל למצוא בושם לגבר. גברים חלקים הרבה יותר מהריח של הקלן שלהם, והם לא רוצים לשנות אותו לעתים קרובות מדי.

ישנם גורמים רבים שאתה צריך לקחת בחשבון כשאתה מחפש בושם לגבר שלך. אתה צריך להבין איזה סוג של ריח הוא הכי אוהב, והאם הוא מעדיף ניחוח אדמה או חריף. צריך גם לחשוב באיזו שעה בשנה, כמו גם על עיסוקו וכמה זמן הוא מבלה בחוץ בשמש.

חשוב גם שתתייחסי לגילו כשאתה מחפש לו בושם. אם הוא צעיר, אז אולי תרצו משהו קליל ופירותי, ואילו אם הוא מבוגר אז משהו עם יותר עומק יתאים לו יותר. לבסוף, כדאי לוודא שהבושם מתאים גם לסוג האישיות שלו – אם הוא יוצא אז משהו פרחוני עשוי להתאים ביותר

בושם הוא מוצר המשמש גברים ונשים כאחד. הוא משמש בדרך כלל להסוות ריח גוף או להענקת ריח נעים. עם זאת, נראה כי בושם לעיתים קרובות ממלא תפקיד חשוב במשיכה של המין השני.

בשמים עשויים ממרכיבים רבים ושונים, כאשר לכל מרכיב יש מטרה ספציפית משלו. בשמים מסוימים עשויים להיות מרכיבים שנועדו למשוך אנשים בעוד שלאחרים עשויים להיות מרכיבים שנועדו לגרום להם להרגיש רעננים ונקיים.

לבושם טוב לגבר צריך להיות בעל ריח גברי אך לא חזק מדי מכיוון שזה יגרום לאנשים להיזהר מהאדם שלובש אותו. זה גם צריך להיות קל מספיק כדי לא להציף ריחות אחרים בסביבה ולהפוך אותם פחות בולטים. גבר צריך גם לשקול להשתמש בקלן אם הוא רוצה שהריח שלו יהיה בולט יותר מהרגיל מכיוון שהקולן נמשך זמן רב יותר מאשר בושם על העור

יש אנשים שחושבים שקשה למצוא ניחוח מתאים לגבר, אבל זה לא המקרה. ישנם סוגים רבים ושונים של ניחוחות בשוק שניתן להשתמש בהם על ידי גברים, כולל קולנים, אפטר שייב ודאודורנטים.

יש גם כמה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת בושם לגבר. לדוגמה, גברים נוטים להעדיף ריחות גבריים יותר בבשמים שלהם מאשר נשים. הם גם אוהבים שהריחות שלהם מחזיקים מעמד זמן רב יותר מאשר נשים.

הדרך הטובה ביותר לדעת איזה סוג של בושם כדאי לקנות לגבר היא קודם כל להכיר את אורח החיים שלו. לדוגמה, אם הם טיפוס של בחורים בחוץ, סביר להניח שהם ייהנו מניחוח עץ או אדמה. אם הם יותר אנשי עסקים, הם עשויים להעדיף משהו שמריח יותר כמו עור או טבק.

בושם יכול להיות יקר וזה יכול להיות קשה למצוא את הריח המתאים לאדם הנכון. עם זאת, ישנן דרכים בהן תוכל לחסוך כסף ועדיין להשיג את הבושם המושלם עבור הגבר שלך. אתה יכול לקנות להם את הקלון האהוב עליהם שמריח דומה למה שאתה רוצה שהם ילבשו כל יום. אתה יכול גם להסתכל בחנויות מוזלות כמו Ross או TJ Maxx שבהן אתה עשוי למצוא בשמים על חיסול שסומנו בעבר כי הם לא נמכרו כמו שצריך.

בושם טוב לגבר הוא בושם שיש לו ריח לא חזק מדי. זה צריך להיות קל, אבל עדיין גברי.

הקולונים הטובים ביותר הם בדרך כלל כאלה שיש להם ריח עץ. צריכים להיות בהם גם רמזים של טבק, תבלינים או ריחות גבריים אחרים.

יש גברים שמעדיפים ללבוש קלן במהלך היום בעוד שאחרים אוהבים ללבוש את זה בלילה. רעיון טוב יהיה לנסות ריחות שונים ולראות איזה מהם אתה הכי אוהב!

אם אתה גבר שמחפש בושם טוב, אז מאמר זה יעזור לך למצוא את הבשמים הטובים ביותר לגברים. ניחוחות גברים שונים מבשמים לנשים, ולכן יש לבחור אותם בקפידה.

אנשים רבים מאמינים שאין צורך ללבוש בושם כשהם במשרד. עם זאת, זה לא נכון. גברים שלובשים בושם בעבודה נוטים להיות בעלי ביטחון עצמי רב יותר ומכובדים יותר על ידי בני גילם.

מאמר זה ידריך אותך כיצד לבחור ניחוח המתאים לאישיות ולסגנון שלך תוך הקפדה על ריח עמיד כך שלא תצטרך למרוח מחדש לאורך כל היום.

בושם טוב לגבר הוא כזה שמתאים לאישיות ולסגנון שלו. זה יכול להיות הכי יקר, אבל זה לא חייב להיות. ישנן אפשרויות רבות בחוץ עבור בשמים יוקרתיים ותקציביים כאחד.

ישנם גורמים רבים שנכנסים לבחירת בושם טוב לגבר, אך חלק מהחשובים שבהם כוללים: איך הוא מתלבש ומה הסגנון האישי שלו, כמה כסף הוא צריך להוציא על הרכישה הזו, מהם הריחות האהובים עליו. , ואיזה ריח הוא חושב שיריח עליו טוב.

בושם טוב לגבר צריך להיות גברי. זה צריך להיות חזק מספיק כדי להחזיק מעמד כל היום ולא לדעוך. בושם טוב לגבר אמור להיות מסוגל גם לכסות על ריחות רעים, כמו זיעה או לכלוך. זה צריך להיות קל מספיק כדי שלא ישתלט על ריח האוכל.

ההיבט החשוב ביותר של בושם טוב הוא איך הוא מריח על האדם שלובש אותו. בושם טוב לגבר צריך להריח רענן ונקי, לא מתוק או פרחוני מדי.

הרבה אנשים מושפעים משיווק כשהם קונים ניחוח חדש, לכן חברות יוצאות לעתים קרובות עם ניחוחות חדשים שהם ניטרליים מגדרית או יוניסקס כי הן רוצות למכור יותר מוצרים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email