איך לארגן ארון לילדים ליעילות מרבית

ארון ילדים עמוס ולא מסודר יכול להיות טרחה עצומה. לא רק שקשה למצוא את מה שאתה מחפש, אלא שזה גם יכול להוות סכנה בטיחותית. בפוסט זה בבלוג, נדון כיצד לארגן את הארון של ילדכם ליעילות מירבית. אנו נספק טיפים כיצד לנקות ולארגן את החלל, כמו גם אילו פתרונות אחסון עובדים בצורה הטובה ביותר. בצע את העצות האלה, ותוכל לשמור על ארון הבגדים של ילדך מסודר ומאורגן!

 

1. התחל בפינוי החלל

ארונות ילדים יכולים להיות אתגר לשמור על סדר, אבל עם קצת מאמץ אפשר לעשות את זה. בצע את השלבים הפשוטים האלה ותקבל ארון לילדים ללא עומס תוך זמן קצר.

התחל על ידי פינוי החלל. היפטר מכל לבוש שילדך גדל או לא לובש יותר. לאחר שסיכמתם את הארון לחפצים החיוניים בלבד, יהיה קל יותר לשמור על סדר.

לאחר מכן, ודא שכל הבגדים תלויים כהלכה. תנו לכל פריט מקום ייעודי על קולב, והניחו את כל הבגדים שלובשים כעת. זה יעזור למנוע קמטים ויקל על התפוס את מה שאתה צריך כשאתה מתלבש בבוקר.

לבסוף, שקול להשתמש במיכלי אחסון כדי לשמור על מיון מסודר של פריטים קטנים. כמה סלים ממוקמים היטב יכולים להכיל כל דבר, החל מגרביים ותחתונים ועד אביזרי שיער וחגורות. על ידי הקדשת הזמן לארגן את הארון של ילדך, תהפוך את ההלבשה ליום קלה.

 

2. מיין בגדים לפי קטגוריות (למשל חולצות, מכנסיים, שמלות וכו')

כל מי שאי פעם ניסה להלביש ילד בן שלוש בבוקר יודע שארון מסודר יכול להציל חיים. כאשר בגדים ממוינים לפי קטגוריות, הרבה יותר קל למצוא את מה שאתה מחפש ולהרכיב בגד שלם. ליעילות מקסימלית, התחל במיון בגדים לקטגוריות רחבות כגון חולצות, מכנסיים, שמלות וכו'. לאחר מכן, בתוך כל קטגוריה, תתחלק עוד יותר לפי צבע, סגנון ועונה. לדוגמה, בתוך הקטגוריה של חולצות, ייתכן שיש לך קטגוריות משנה עבור חולצות עם שרוולים קצרים, חולצות עם שרוולים ארוכים וגופיות. מערכת זו עשויה להימשך זמן מה להגדיר תחילה, אך היא תחסוך לך דקות יקרות (ושפיות) בטווח הארוך.

 

3. השתמשו בפתרונות אחסון המתאימים ביותר לצרכי ילדכם

קיימים מגוון פתרונות אחסון שיכולים להקל בהרבה על ארגון ארון הילדים. אפשרות אחת היא להשתמש בפחים או סלים לאחסון פריטים כגון בגדים, צעצועים ונעליים. זה יכול לעזור לשמור על ארון לחדר לילדים מאורגן ולהקל על מציאת מה שאתה צריך. אפשרות נוספת היא להשתמש בארגוניות תלויות עבור דברים כמו חולצות, מכנסיים ושמלות. זה יכול לפנות מקום בארון ולהקל על הגישה לפריטים. יש גם מגוון של מארגני מגירות זמינים שיכולים לעזור לשמור על סדר. בחרו את פתרון האחסון המתאים ביותר לצרכי ילדכם והקפידו לסמן הכל כך שניתן יהיה להחזירו בקלות למקומו המתאים.

 

4. צרו מערכת לארגון בגדים ואביזרים

כל הורה יודע שארונות ילדים יכולים להפוך במהירות לבלגן עמוס. עם זאת, עם קצת מחשבה מוקדמת, אפשר ליצור מערכת שתעזור לשמור על הארון מאורגן ומסודר. אחת הדרכים לעשות זאת היא להפריד בגדים לפי סוג. תלו את כל החולצות באזור אחד, ושמרו את כל המכנסיים באזור אחר. זה יקל על הילדים למצוא את מה שהם מחפשים ולשמור בגדים לאחר לבישתם. טיפ מועיל נוסף הוא להתקין ווים או מתלים בגובה הילד. זה יאפשר לילדים לתלות את המעילים והתיקים שלהם, ולהושיט יד לבגדים שלהם מבלי להזדקק לסיוע ממבוגרים. אם לוקחים קצת זמן לתכנן מראש, ההורים יכולים ליצור ארון שהוא גם פונקציונלי וגם מאורגן.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email