על גולדפילד כבר שמעתם? בואו נבין מהו החומר הכי מדובר בתחום התכשיטנות

גם אתן כל הזמן שומעות את המילה גולדפילד, מהנהנות בראש אבל אין לכן שמץ של מושג מה זה אומר? החומרים עמידים למים? ממה זה עשוי? איך זה נשאר זהוב לכל כך הרבה זמן ואיך אפשר לשמור עליו בצורה הטובה ביותר? 

מעולה, בשביל זה בדיוק אני כאן! הכנתי לכם ולכן את כל המידע אודות החומר הנהדר הזה כאן בהמשך בצורה במסודרת לנוחיותכן. 

 

שמות קץ לשאלות – מה זה גולדפילד?

בחנות האינטרנטית של עדיא תכשיטים ואני בטוחה שבחנויות רבות אחרות, קיימים מגוון רחב של תכשיטי גולדפילד מהממים שמעלים בי את השאלות: מה ההבדל בין חומר הגולדפילד לזהב אמיתי? ובין לבין ציפוי זהב? מה עדיף? מה יותר עמיד? אז החלטתי להרים את הכפפה בשביל כולן ולבדוק מהו החומר הזה. 

 

גולדפילד קיים כבר מעל ל150 שנה

גולדפילד הוא חומר עיקרי מאוד בתעשיית התכשיטים כבר למעלה מ150 שנה. הוא פותר בכלל עבור עולם האופנה והמטרה שלו הייתה להנגיש תכשיטים אל העם מבלי להתפשר על היופי והמראה שלהם ולייצר להם את העמידות הגבוה ביותר כדי שיוכלו לשמש לטווח ארוך.
גולדפילד מורכב משכבת זהב ומתכת נוספת בתהליך של לחץ וחום. מכניסים גיליון של זהב ומתחת ביחד לתוך תנורי גז שמחוממים למעל 900 מעלות צלזיוס. מטורף נכון?
הלחץ והחום יוצרים תהליך שנקרא דיפוזיה, כלומר חיבור של שני חומרים ובאמצעות החומר הזה אפשר ליצור תכשיטים כמו שרשרת או טבעת גולדפילד

מה ההבדל בין ציפוי זהב לגולדפילד?

גולדפילד הוא סגסוגת שמורכבת מזהב ומתכת נוספת. לא מדובר בציפוי ולכן אין לו אפשרות להתקלף. החומר עצמו הוא המרכיב את התכשיט ולכן העמידות שלו גבוה יותר. השחיקה וההתקלפות לא יכולים לקרות בחומר הזה מפני שהוא מכיל זהב שעוזר לשמור על הצבע והאיכות שלו. ציפויי זהב יכולים להישחק ולחשוף את החומר שצופה מתחת. התכשיט למעשה הולך ומתכלה ויש לו טווח זמן מסוים. 

האם גולדפילד מתאים לאנשים עם רגישויות לכסף או נחושת?

גולדפילד הוא אופציה מעולה לאלרגנים. הוא מאפשר לכם להנות גם ממגוון של אופציות ולהתחדש בכמה סוגי תכשיטים בתקציב נוח לכיס. בניגוד לציפוי זהב שעלול לרדת ולהישחק, גולדפילד בטוח מאוד לשימוש למשך שנים רבות.
רוב בעלי העור הרגיש נהנים מענידת טבעות, שרשרות, עגילים וצמידים עשויים גולדפילד ללא בעיה וללא תגובות אלרגיות. שווה לכם לנסות בעצמכם! 

 

לסיכום 

אנחנו מעודדים אתכם לנסות תכשיטי גולדפילד ולהנות מתכשיטים איכותיים, זהובים ובמחירים נגישים ונוחים יותר. באותה הנשימה, נזכיר לכם גם לשמור על התכשיטים שלכן בקופסאות ולנקות מידי פעם במטלית כתונה או להשרות את התכשיט במים חמים עם טיפונת של אבקת כביסה למשך 30 שניות ולאחר מכן לשטוף במי ברז. 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email