כל מה שצריך לדעת על תיקון דלתות הזזה

בכל מבנה, מגורים, מסחרי, עסקי, ציבורי או אחר, אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של דלתות, פנים וחוץ, אשר משרתות את דיירי המקום ואת כל מי שמגיע אל המקום. תפקידן של הדלתות, באופן טבעי, הוא לתחם את השטח, לספק פרטיות, הגנה ואבטחה, ולאפשר כניסה מסודרת למי שמותר ולמנוע כניסה מאנשים זרים, שאינם מורשים להיכנס למקום ללא אישור.

אחד מסוגי הדלתות הפופולאריים ביותר להתקנה במבנים שונים, הן דלתות הזזה. מדובר על דלתות המותקנות על מסילות ונעות קדימה ואחורה. היתרון של דלתות אלו, שהן לא תופסות שטח במרחב. הן עומדות במקביל אל הקיר או אל המבנה, ונעות על פניו, מבלי שהן תופסות שטח מקדימה או מאחור.

אך בדומה לדלתות אחרות, אזי שגם דלתות אלו עלולות להתקלקל מעת לעת ולכן יש צורך להזמין איש מקצוע שמתמחה בכל מה שקשור לנושא של תיקון דלתות הזזה. כך אנחנו נוכל להמשיך ולהשתמש בהן בצורה סדירה, ללא שום בעיה. ככל שאנחנו נמתין עם התיקון, סביר להניח שהבעיה רק תחריף והדלת עלולה להינזק יותר.

 

אילו בעיות עלולות להיווצר בדלתות הזזה

תיקון דלתות הזזה נדרש במקרים שונים ומגוונים. חשוב לציין, ישנם מקרים בהם התיקון נדרש כתוצאה מבלאי ושחיקה של הדלת, כתוצאה מנזק וחבלה מכוונת, כתוצאה מרשלנות או נזק לא מכוון, וכן כתוצאה משימוש יתר ועומס על הדלת.

הבעיות הנפוצות של דלתות הזזה הן: בעיה במסילה או ברכיבים של הדלת המתחברים למסילה, מה שמונע אפשרות לפתוח ולסגור את הדלת בצורה חלקה. בעיה בידית של הדלת, אשר מונעת אפשרות לפתוח ולסגור אותה בצורה נוחה. עוד בעיה מוכרת של דלתות הזזה היא, שהן לא נסגרות עד הסוף, בצורה חלקה וישרה.

כל אחת מהבעיות וכן בעיות אחרות שעלולות להיווצר בדלתות הזזה, יכולות להשפיע באופן מסוים על השימוש בדלת וכמובן על היכולת שלנו ליהנות ממנה. לכן חשוב מאוד להקפיד ולהזמין איש מקצוע שיטפל בבעיה כמה שיותר מהר. אנחנו צריכים לבחון היטב מי יכול לעשות זאת ובאילו תנאים.

 

איך מטפלים בבעיות של דלתות הזזה?

תחילה יאבחן בעל המקצוע את הבעיה ויבחן איך ניתן לטפל בה בצורה מהירה ויסודית. ייתכן שהוא רק יצטרך לבצע שינוי מסוים, אך גם ייתכן שיצטרך להחליף חלקים בשביל שיהיה ניתן להשתמש בה כמו שצריך.

לאחר מכן הוא יסיט את הדלת ממקומה, כך שיהיה אפשר לטפל בבעיה בצורה כזו שהוא יוכל לראות היטב את הרכיבים שלה ואת מקור הבעיה. מאוד ייתכן שהוא לא יצטרך לבצע שינוי יסודי, אלא רק לפרק את החלק העליון שלה, שם היא מחוברת למסילה, בשביל לתקן את הבעיה.

במקרים מסוימים, התיקון הנדרש יהיה לשמן את המסילות או את הדלת עצמה בשביל שתוכל לנוע באופן חלק וחופשי.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email