חבילות לוחות בטון מוחלק ב-2021 שכוללות הצבה, גימור, ניסור והתקנה

 

מאמר זה סוקר את השיטות הנוכחיות להתקנת אריזות לוחות בטון מוחלק ב-2021 שכוללות את התקנת הבסיס ועד הגימור הסופי. המאמר דן בצעדים הבאים להנחת, גימור, חיתוך והתקנת לוח בטון בינוני עד גדול.

תכנון מוקדם ומיקום לוח בטון

בחירת המיקום ושיטת ההתקנה הן החלטות בסיסיות שיש לקבל לפני תחילת ההצבה. הנחת או גימור בטון מוחלק ב-2021 צריך להתבצע עם רגישות לזמן ולתנאי הסביבה.

באופן אידיאלי, מומלץ לעבוד בתוך חלון של שמונה עד 16 שעות לצורך פעולות חיתוך, גימור והתקנה. שיקולים עיקריים במהלך תזמון של החלקת בטון ותכנון יום פעילות ההשמה כוללים:

ממשק הציוד במהלך ביצוע פעולות

כשיש צורך בשאיבה או תכנון, יש לבחור את סוג הציוד בהתאם. שיטת ההצבה שמשמשת ותצורת המיקום בדרך כלל מכתיבים את נתיב המיקום. קצה הבטון צריך להיות מותקן במיקומים מדויקים.

איש מקצוע מומחה בהתקנת בטון מוחלק ב-2021 בקיא בסגירת המיקום ויודע איך להימנע משינוי המיקום או ההתקנה כדי שלא לאבד זמן ולמנוע התקנה לקויה של הלוח.

תנאי סביבה וזמני התחלה

ברוב המקרים, תנאי מזג אוויר חמים ידרשו התקנת בטון מוחלק ב-2021 בשעות הלילה, וקבלן הבנייה יזמין מהמזמן את לוחות הבטון מחוץ לשעות הפעילות, שיכתיבו גם את זמן ההתחלה.

השפעת עיצוב התערובת על אמצעי ושיטות מיקום וגימור. מאפייני המיקום וסיום הפרויקט, והזמן שנקבע הם התחומים בהם מתמקד בעיקר קבלן בנייה. באופן אידיאלי, המטרה היא לסיים את הפרויקט בתוך שלוש עד ארבע שעות, ולבצע את הליך גימור הלוחות בתוך שש עד שמונה שעות מרגע התקנתם.

תכנון פרויקט בטון מוחלק ב-2021

מהלך תיאום התקנת לוחות בטון מוחלק ב-2021 לחללים פנימיים וחיצוניים צריכים להיות מתוכננים רעיונית לפני הצבתם. מנהל העבודה צריך להכיר את עיצוב התמהיל ואת פרטי התוכנית הרלוונטיים למיקום.

יש למקם את הבטון שמגיע מהמפעל בלוחות בודדים במידת האפשר, כדי להפחית את זמני ההפרש. אם יש להשתמש בלוחות בטון שמגיעים מיותר ממפעל אחד, יש לשמור על אזורי מיקום נפרדים לכל לוח בטון שמגיע ממפעל שונה, במקום להציב משאיות באופן אקראי במהלך ההתקנה.

בטון מוחלק מבחינה עיצובית ופרקטית יתרונות

כמו בכל סוג של רצפה, גם לבטון מוחלק יש כמה יתרונות וכמה חסרונות. בשפה המקצועית הבטון המוחלק נקרא גם מיקרוטופינג שזה מוצר שמיוצר על בסיסי טכנולוגיה סופר מיוחדת. מוספים לו פולימרים מיוחדים שהופכים את המראה שלו לאלגנטי ויוצא דופן. מבחינת היתרונות מדובר בחומר סופר חזק ועמיד בפני שחיקה, כל שאם יש לכם בבית ילדים קטנים זה המשטח המושלם. הוא מצוין במידה ורוצים ליישם אותו על תשתית קיימת כי אין צורך להקים תשתית חדשה. הוא מתאים גם למבנים ישנים וגם חדישים ואינו לוקח גובה מתוך החלל. החסרונות שלו הוא שלא ניתן לבצע בו תיקונים נקודתיים בתקתיות ושיש צורך בתשתית חלקה בכדי למנוע היווצרות של סדקים.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email