אירוע ברית קטן באולמי לה פלומה פתח תקווה

אירוע ברית אולמי לה פלומה פתח תקווה בשעת צהריים, הינו אחד המקומות שבהם צילום סטילס לברית הוא אחד האלבומים שאני בטוח שיצאו מהממים בגלל שילוב התאורה הטבעית במקום וסגנון האולם. כאחד שיש לו ניסיון של יותר מ 3000 צילומי ברית, וציוד מהמתקדמים בשוק זה נותן לי את התוצאה הטובה ביותר.

 

צילום לברית

באירוע הברית זה חלק מאורחי הברית הקדימו את הגעתם לאולם האירועים כדי להצטלם צילומי נו בורן מוקדמים בנחת לפני שיהיה לחוץ וגם לעזור להורים בהכנות לברית והרגיע קצת את החששות שלהם לפני החיתוך, הורי התינוק ניצלו את הסבתא ששימשה כבייביסיטר ויצאו לחצר האולם להצטלם בנחת ואגרו כוחות לאחר שבוע עמוס ולפני לילה ללא שינה.

 

צילום סטילס לברית

אחת החבילות המומלצות שלנו לאירוע ברית הינו חבילה של צילומי סטילס הם כוללים קליפ של כל הרגעים החשובים ביותר בברית. ואורכו כ 4-5 דקות לערך שניתן אחר כך להעביר בניכם לראות ולעלות לפייסבוק או לאינסטגרם.

איך זה קורה? הצלם יציב מצלמות זעירות באולם במקומות כמו רחבת הטקס ולאחר מכן בעריכה מתקבלים כל הצילומים מין הברית, התרגשות האמא כשהיא מעבירה את התינוק לאביו, שירת הקהל, צפיית הסנדק למילוי המצווה תוך כדי שהוא עטוף בטלית, והמוהל בהכנות אחרונות לחיתוך. ובזמן שהמצלמות מצלמות הצלם מצלם תמונות סטילס מקבלת פנים בתחילת האירוע, טקס המילה וצילום ההורים יחד עם האורחים בזמן הסעודה.

 

צילום וידאו לברית

אחת השאלות שנשאלות באירועי ברית האם להביא גם צלם וידאו ואני ממליץ רק במקרה והאירוע הינו מושקע מבחינה של תקליטן וריקודים פלוס אטרקציות והפעלות לילדים. אולם אם האירוע אינטימי שיש בו רק קבלת פנים טקס הברית והסעודה. ניתן להסתפק בצילום סטילס וקליפ.

 

טיפים

כשאתם מחפשים מקום לברית בפתח תקווה או צלם לברית במרכז כמובן לעשות סקר שוק בין החברים והמשפחה כי אין כמו חוכמת ההמונים. אך עם זאת כדאי לבדוק גם בעצמכם לוודא שיש ניסיון לאותו בעל עסק ולבקש לראות המלצות. ולגבי צלם, לרוב יש אתר אינטרנט שניתן להתרשם מההיצע והניסיון שלו ולשאול שאלות כמו האם הצלם עצמו מגיע לצלם או מישהו מטעמו כי יכול להיות מצב שאהבתם את העבודה שלו אך לא הוא שיגיע לצלם. לבדוק עם איזה ציוד הוא מצלם? האם מגיע עם גיבוי?

כל אלה יכולים למנוע מפח נפש גדול ואובדן זכרונות שהתינוק ישמח לראות כשיגדל.

אנחנו המרכז לצילום אומנותי בהנהלת סטאס מוזיקוב פנויים לכל שאלה שיש לכם.

058-5455500

ברכת מזל טוב להולדת התינוק

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email