שם אימייל אחר מלכ''ר
חיפוש באתר
יצירת קשר דרושים תנאי שימוש מנהלים כלים לגיוס משאבים מידע למפרסמים לוח אירועים אודות


מנהלים

 ראש השנה
 הגירה
 כותרות
 חדשות
 עסקים קהילה
 התנדבות
 מקורות מימון
 שירותי עמותות
 גיוס משאבים
 קמפיינים
 פרסים/אותות
 פרסומים חדשים
 תמיכות/מכרזים
 דעות
 מינויים
 פדרציות
 אתרים/מדיה
 טכנולוגיה
 עסקים חברתיים
 סיכומי כנסים
 הודעות
 דרושים
 לוח אירועים
 הזווית האזרחית
 בלוג
 אתר התנדבות
 אתר כספים





















הלה אופיר, ציונות 2000: חברות צריכות להטמיע אחריות החברתית כחלק מליבת העסקים

לדבריה (כפי שמובאים במאמר הדעה) הפילנתרופיה התאגידית בישראל מתקרבת למיצוי הפוטנציאל שלה. הפילנתרופיה התאגידית אינה ממריאה מכיוון שהיא מבוססת בעיקר על מחוות של רצון טוב - ולא על רציונל של כדאיות חברתית או עסקית, המדגיש את החזר ההשקעה.
3/11/2014

פתרון מקיף יותר מחייב מעבר מהתפישה המסורתית של פילנתרופיה לתפישה מתקדמת של הטמעת האחריות החברתית כחלק מליבת העסקים. במלים אחרות, חברות כבר לא צריכות להפריד בין פעילות עסקית לפעילות חברתית - אלא לתכנן וליישם מודלים עסקיים־חברתיים להעסקת עובדים, לרכש מגוון ולפיתוח מוצרים ושירותים כך שיכללו מראש היבטים חברתיים.

הטמעה של ערכים ושיקולים חברתיים בליבת העסקים משיאה ערך חברתי ועשויה אף לסייע לחברה לחדור לשווקים חדשים - תוך יצירת ערך כלכלי. אם החברות ישכילו לפסוע בנתיב זה, הדבר עשוי לפצות על הדשדוש בתרומות הכספיות ולהביא בשורה של ממש בתחום האחריות התאגידית.

למאמר המלא של הלה אופיר, מנהלת תחום העסקים למען הקהילה בארגון ציונות 2000, בדה מרקר לחצו כאן

מערכת הזווית השלישית











לוח האירועים
לצפייה והוספת אירועים

 
Created by OliveInteractive